Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brigette Nielsen synnytti 54 vuotiaana.

Vierailija
24.06.2018 |

Tyttö syntyi juhannusaattona eli perjantaina. Nielseenillä on ennestään 4 aikuista poikaa. Mietin vain sitä, miten joku jaksaa pikkuvauva-arkea vielä tuossa iässä? Onnea heille kuitenkin pienestä tytöstä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa hoitajan kun ei jaksa?

Vierailija
2/9 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat varmasti hoitavat. Kotiopettajakin varmaan löytyy. Ei tuon ikäinen mitään lastenhoitoa jaksa. Hyvä tietenkin, jos lapsi on ollut unelma, mutta aika järjetöntä hankkia viisikymppisenä lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmaan lastenhoitoapua löytyy ja lapsen isä on onneksi nuori. Jaksaa lastaan hoitaa.  Itse ei kyllä tuossa iässä enää vauvaa haluaisi. Väsyttää pelkkä ajatuskin.

Vierailija
4/9 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla ihmisillä on lapsille yöhoitajat. Eivät itse joudu valvomaan.

Vähän aikaa sitten oli oikeusjuttu, kun yöhoitaja oli pudottanut erään staran lapsen. Itse oli nukkumassa. Vauva ei muistaakseni vammautunut. Prinsessa Victoriallakin on vuorotyötä tekevät hoitajat.

Vierailija
5/9 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pikkulapsiajan nyt jaksaa kuka vaan, murrosikäisten kanssa se helvetti seitsämänkymppisenä taitaa viedä hengen.

Vierailija
6/9 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla sitä on seksiä vielä tuossa iässä. Mulla se loppui yli nelikymppisenä kun kukaan ei halua seksiä kanssani.

Vierailija
7/9 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni viisikymppinen on paremmassa fyysisessä kunnossa kuin nykyajan kaksikymppinen..

Vierailija
8/9 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni viisikymppinen on paremmassa fyysisessä kunnossa kuin nykyajan kaksikymppinen..

Olen fyysisesti hyvässä varsin kunnossa oleva viisikymppinen, mutta ei tulisi mieleenkään hankkia enää lasta. Ne ajat ovat vaan niin ohi jo.

Vierailija
9/9 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset sylkivät sen pois, Brigitte niel sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän