Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelu - Kenellekään kelpaamattomien miesten ketjun kenellekään kelpaamaton mies paikalla. Kysy mitä vain. Osa 2

KKM
24.06.2018 |

Olen kuumeessa. Jos jäi jotain hampaan- tai aivonkoloon nyt on mahdollisuus siivota kolo.

Tässä vielä pohjustus:

- teini-iän nörtteilystä ja arkuudesta johtunut normaaalin kokemusympäristön puute
- pituus 172 cm
- pieni penis
- sosiaalinen osaamattomuus ja itseluottamuksen puute pariutumistilanteissa
- puhevika
- pitkäaikaistyöttömyys
- kokemattomuudesta johtuva, itseään ruokkiva itseinhon, häpeän ja pelon kierre
- koulutuksen puute
- alemman tason ulkonäkö
- naispuolisen kaveripiirin puute
- normaalista poikkeavat kiinnostuksen kohteet
- köyhyys
- taipumus liialliseen tunteiluun
- teini-ikäisen tasolle jäänyt käsitys romanttisista ihmissuhteista
- osaamattomuus taskuparkkeerauksessa
- luovuttaminen tai pako selviytymiskeinoina
- liiallinen omien poikkeavuuksien ja heikkouksien analysointi

Noilla olen päätynyt mieheksi, jota kukaan ei halua.

Kommentit (156)

Vierailija
41/156 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

- teini-iän nörtteilystä ja arkuudesta johtunut normaaalin kokemusympäristön puute

- pitkäaikaistyöttömyys

Nämä ainakin pitäisi korjata. Jos oisit alle 25 niin vielä menis, mutta vanhemmilta ihmisiltä odotetaan enemmän. Yksinkertaisesti sanoen aikuinen nainen ei halua seurustella epävarman teinin kanssa, eikä halua miestä, joka tulee treffeille pyörällä tai bussilla.

Niinpä. Mä olen itsevarma niissä jutuissa missä olen hyvä ja muutenkin ihan ok tyyppi normielämässä. Valitettavasti rentous ja itsevarmuus esim. elokuvien piilomerkitysten selittämisessä, kaupungin parhaiden näkymien esittelyssä tai Ikean kalusteiden kokoamisessa tuo hyvin vähän lisäarvoa pariutumiseen. Kun en osaa koskettaa oikein, flirttailla tai olla normaali mies niin on toisen ihmisen löytäminen rinnalle vaikeaa. Ja ymmärrän tämän täysin. En minäkään minua katselisi, jos on muita vaihtoehtoja.

Vierailija
42/156 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toinen ketjusi poistettiin? Ja miksi kerroit siinä niin monia yksityiskohtia joita et täällä suostu paljastamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/156 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toinen ketjusi poistettiin? Ja miksi kerroit siinä niin monia yksityiskohtia joita et täällä suostu paljastamaan?

Olen mielestäni vastannut kaikkeen kysyttyyn? Tämä ketju ei vain ihmisiä kiinnosta, joten hiljaista on.

Vierailija
44/156 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mielestäni vastannut kaikkeen kysyttyyn? Tämä ketju ei vain ihmisiä kiinnosta, joten hiljaista on.

Et suostunut kertomaan tarkkaa ikää, et maininnut tinderiä ja useita matchejäsi vaikka se olisi ollut aiheellista ja taisi siellä olla muutakin mitä en nyt saa mieleen. Joko voit paremmin? Oletko kotoisin siltä alueelta jolla asut?

Vierailija
45/156 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota kun olet 50+ niin sut revitään käsistä. Katso rakkausvalmentaja Mia Halosen haastattelua eilisestä Iltalehdestä

Vierailija
46/156 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et suostunut kertomaan tarkkaa ikää, et maininnut tinderiä ja useita matchejäsi vaikka se olisi ollut aiheellista ja taisi siellä olla muutakin mitä en nyt saa mieleen. Joko voit paremmin? Oletko kotoisin siltä alueelta jolla asut?

Onko noita edes kysytty? Ikäni on kyllä tässäkin ketjussa mainittu riittävällä tarkkuudella, sain joskus Tinderissä matchin joo ja meinasin tänään jopa ulkoilla hetkisen.

Vierailija
47/156 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota kun olet 50+ niin sut revitään käsistä. Katso rakkausvalmentaja Mia Halosen haastattelua eilisestä Iltalehdestä

Joo, mä luin sen jutun. Siinä puhuttiin vähän erilaisista miehistä. En mä kuvittele ikinä olevani haluttua kamaa. Ne mahdollisuudet meni jo. Jos joku tulee ovelta repimään rakkaussuhteeseen niin sitten pakataan kassi ja mennään. Mutta muuten elellään päivä kerrallaan monotonista elämää.

Vierailija
48/156 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minkä ikäinen - jos olet vielä alle keski-ikäinen, niin sinulla on rutkasti aikaa vaikuttaa noihin kaikkiin!

Listaa itsellesi tavoitteet - ts. mene johonkin kouluun tai yritä vielä kaikin voimin saada jokin työpaikka, vaikka onhan toki naisissakin työttömiä myös - mutta työ kasvattaa usein miehen itsevarmuutta jo itsessään, auttaa tietysti taloudellisesti ja antaa päivään rytmiä...

Liiku itsesi kuntoon - se lisää myös itsevarmuutta ja parantaa ulkonäköä - hanki harrastuksia ja mene johonkin toimintaan mukaan, esim. vapaaehtoistyöhön tai politiikkaan jne.

VAIN JOTAIN KONKREETTISTA TEKEMÄLLÄ OLOSUHTEET PARANTUVAT!!!!!!

Lisäksi naisissakin on vastaavia ihmisiä pilvin pimein, kohtalotovereitasi monessa suhteessa - vaikka heistä ei juuri koskaan puhuta, niin tämä kannattaa pitää mielessä kuitenkin...

- etkä ole tietenkään kohdannut kaikkia naisia, joten kohtaamattomuus on varmasti se suurin ongelma...

- etsi netistä kumppania kuin myös ihan arjestakin..

- ja ulkomailtakin voisit myös yrittää löytää puolisoa, ei siis mitään postimyyntivaimoa, mutta suomalaismiehen status vain on korkeampi ulkomailla ja monissa kulttuureissa ns. järkiavioliitot vain kuuluvat kulttuuriinkin...

Vierailija
49/156 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 35v.

Vierailija
50/156 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sinulla on ikää ja mitä nämä normaalista poikkeavat kiinnostuksen kohteet ovat?

Yli 35, alle 40.

Tähtitiede, metsäpolut, symmetria, science fiction, obskuuri soul, humoristinen nippelitieto, monitasokartat, elokuvien ruokareseptit ja esineiden suunnittelu.

Markkina-arvosi on kuitenkin noussut iän myötä - tunnista se!

- voit vielä saada perheenkin...

Vierailija
51/156 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noita edes kysytty? Ikäni on kyllä tässäkin ketjussa mainittu riittävällä tarkkuudella, sain joskus Tinderissä matchin joo ja meinasin tänään jopa ulkoilla hetkisen.

Niin noi kaks viimestä oli jälleen kysymykiä joihin jätit vastaamatta? :D

Vierailija
52/156 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

- pitkäaikaistyöttömyys

Nämä ainakin pitäisi korjata. Jos oisit alle 25 niin vielä menis, mutta vanhemmilta ihmisiltä odotetaan enemmän. Yksinkertaisesti sanoen aikuinen nainen ei halua seurustella epävarman teinin kanssa, eikä halua miestä, joka tulee treffeille pyörällä tai bussilla.

Paitsi samanlaiset naiset, joita myös on - mutta toki moni heistä on vaikeasti tavoitettavissa, kun eivät ole välttämättä nettideiteissäkään, osa kuitenkin on...

Vierailija
53/156 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Jeesus vastaan, itsesi takia tietysti ensisijaisesti, jotta pelastuisit - mutta uskovia naisia on myös sinkkuina huomattavan paljon johtuen uskovien miesten pienestä lukumäärästä suhteellisesti...

- kauniita ja koulutettujakin on ikisinkkuina...

Vierailija
54/156 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko minkä ikäinen - jos olet vielä alle keski-ikäinen, niin sinulla on rutkasti aikaa vaikuttaa noihin kaikkiin!

Listaa itsellesi tavoitteet - ts. mene johonkin kouluun tai yritä vielä kaikin voimin saada jokin työpaikka, vaikka onhan toki naisissakin työttömiä myös - mutta työ kasvattaa usein miehen itsevarmuutta jo itsessään, auttaa tietysti taloudellisesti ja antaa päivään rytmiä...

Liiku itsesi kuntoon - se lisää myös itsevarmuutta ja parantaa ulkonäköä - hanki harrastuksia ja mene johonkin toimintaan mukaan, esim. vapaaehtoistyöhön tai politiikkaan jne.

VAIN JOTAIN KONKREETTISTA TEKEMÄLLÄ OLOSUHTEET PARANTUVAT!!!!!!

Lisäksi naisissakin on vastaavia ihmisiä pilvin pimein, kohtalotovereitasi monessa suhteessa - vaikka heistä ei juuri koskaan puhuta, niin tämä kannattaa pitää mielessä kuitenkin...

- etkä ole tietenkään kohdannut kaikkia naisia, joten kohtaamattomuus on varmasti se suurin ongelma...

- etsi netistä kumppania kuin myös ihan arjestakin..

- ja ulkomailtakin voisit myös yrittää löytää puolisoa, ei siis mitään postimyyntivaimoa, mutta suomalaismiehen status vain on korkeampi ulkomailla ja monissa kulttuureissa ns. järkiavioliitot vain kuuluvat kulttuuriinkin...

Tässäpäs oli paljon juttua. Kokeillaan joihinkin vastata.

Mä tiedän, että mun ainoa mahdollisuus saada pysyvä työpaikka on kouluttautua. Koska en ole kovin viisas ja valitettavan vanha niin vaihtoehtona on lähinnä joku lyhyempi koulutuksen muoto. Olenkin juuri nyt eräässä tällaisessa projektissa mukana, jonka tavoitteena on joko työllistää tai muuten parantaa yksilön työllistymismahdollisuuksia. Ehkä sieltä löytyy jotain. Jos ei muuta niin olisipahan opiskelu edes poikkeavaa ajan vietettä normipäivän monotoniseen tylsyyteen verrattuna.

Fyysinen kunto. Olen liikkunut koko ikäni. Vuodenajasta, terveydentilasta, motivaatiosta ja tähtien asennosta rippuen liikun 3-12 kertaa viikossa. Toki voisi enemmänkin, mutta lepo välillä tekee ihan hyvää.

Ja kuten sanoin, mä en oikeastaan enää etsi. En vastusta tai piiloudu mahdollisuuksilta, mutta koska tiedän todennäköisyydet niin luen mieluummin vaikka kirjaa kuin lähden yökerhoon lyömään huteja.

Vierailija
55/156 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sinulla on ikää ja mitä nämä normaalista poikkeavat kiinnostuksen kohteet ovat?

Yli 35, alle 40.

Tähtitiede, metsäpolut, symmetria, science fiction, obskuuri soul, humoristinen nippelitieto, monitasokartat, elokuvien ruokareseptit ja esineiden suunnittelu.

Markkina-arvosi on kuitenkin noussut iän myötä - tunnista se!

- voit vielä saada perheenkin...

Tämä ei ole oikeastaan totta.

Nuorempana olin komeampi ja laihempi kuin nyt. Nuorempana myös tulevaisuus oli vielä avoin, eikä sen ikäiset vielä niin välitä statuksesta, saavutuksista ja kokemuksista, koska ne on mahdollista hankkia siellä avoimessa tulevaisuudessa. Nykyään olen vanhempi, ryppyisempi ja keskivartalokin on ulkomuodoltaan lähempänä tyynyä kuin raastinrautaa. Ei ole myöskään statusta, saavutuksia tai kokemuksia, joita luonnollisesti keski-ikäisiltä jo odotetaan.

Vierailija
56/156 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin noi kaks viimestä oli jälleen kysymykiä joihin jätit vastaamatta? :D

Sori. Voin paremmin. Tänään hikoilu on johtunut auringosta, eikä kuumeesta. Asuin lapsuuteni muualla kuin missä nyt asun.

Vierailija
57/156 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kelpaa jollekin. Juopot, työttömät, rumat ja persoonallisuushäiriöiset seurustelevat ja perustavat perheitä. Jos on ikuisesti yksin on joko nirso tai saamaton.

Vierailija
58/156 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kelpaa jollekin. Juopot, työttömät, rumat ja persoonallisuushäiriöiset seurustelevat ja perustavat perheitä. Jos on ikuisesti yksin on joko nirso tai saamaton.

Mitä tämä kertokaan sitten minusta? En uskalla edes ajatella.

No, friikki tässä ollaan. Onneksi sitä ei näe päältä. Silti on häpeä sisällä, joka kehottaa sulkeutumaan kuoreen ja välttämään kontakteja. Sitä voi joku kutsua saamattomuudeksi, mutta ei se aina niin ollut. Ympäriltä kaverit viedään suhteisiin lähes väkisin ja lopulta sitä on pakko tajuta, että itseä ei vaan ollut tarkoitettu läheisyyteen tai rakkauteen. Vielä kun jotenkin saisi tunteet pois niin voisi elää elämää normaalimpaa.

Vierailija
59/156 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKM kirjoitti:

Olen kuumeessa. Jos jäi jotain hampaan- tai aivonkoloon nyt on mahdollisuus siivota kolo.

Tässä vielä pohjustus:

- pituus 172 cm

- pieni penis

- puhevika

- pitkäaikaistyöttömyys

- koulutuksen puute

- alemman tason ulkonäkö

- köyhyys

Miten pieni penis voi vaikuttaa kelpaamattomuuteen jos sitä ei oo kukaan nähnyt?

60/156 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KKM kirjoitti:

Tässä vielä pohjustus:

- pituus 172 cm

- pieni penis

- puhevika

- pitkäaikaistyöttömyys

- koulutuksen puute

- alemman tason ulkonäkö

- köyhyys

Miten pieni penis voi vaikuttaa kelpaamattomuuteen jos sitä ei oo kukaan nähnyt?

Joillakin varmaan vaikuttaa itsetuntoon ja minäkuvaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan