Keskustelu - Kenellekään kelpaamattomien miesten ketjun kenellekään kelpaamaton mies paikalla. Kysy mitä vain. Osa 2
Olen kuumeessa. Jos jäi jotain hampaan- tai aivonkoloon nyt on mahdollisuus siivota kolo.
Tässä vielä pohjustus:
- teini-iän nörtteilystä ja arkuudesta johtunut normaaalin kokemusympäristön puute
- pituus 172 cm
- pieni penis
- sosiaalinen osaamattomuus ja itseluottamuksen puute pariutumistilanteissa
- puhevika
- pitkäaikaistyöttömyys
- kokemattomuudesta johtuva, itseään ruokkiva itseinhon, häpeän ja pelon kierre
- koulutuksen puute
- alemman tason ulkonäkö
- naispuolisen kaveripiirin puute
- normaalista poikkeavat kiinnostuksen kohteet
- köyhyys
- taipumus liialliseen tunteiluun
- teini-ikäisen tasolle jäänyt käsitys romanttisista ihmissuhteista
- osaamattomuus taskuparkkeerauksessa
- luovuttaminen tai pako selviytymiskeinoina
- liiallinen omien poikkeavuuksien ja heikkouksien analysointi
Noilla olen päätynyt mieheksi, jota kukaan ei halua.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sinulla on ikää ja mitä nämä normaalista poikkeavat kiinnostuksen kohteet ovat?
Yli 35, alle 40.
Tähtitiede, metsäpolut, symmetria, science fiction, obskuuri soul, humoristinen nippelitieto, monitasokartat, elokuvien ruokareseptit ja esineiden suunnittelu.
KKM kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sinulla on ikää ja mitä nämä normaalista poikkeavat kiinnostuksen kohteet ovat?
Yli 35, alle 40.
Tähtitiede, metsäpolut, symmetria, science fiction, obskuuri soul, humoristinen nippelitieto, monitasokartat, elokuvien ruokareseptit ja esineiden suunnittelu.
No ei nuo ole ollenkaan pöllömpiä kiinnostuksen kohteita. 😊 Tietty eivät ehkä peruspissiksiin vetoa, mutta tuskin sinä sellaista naista haluaisitkaan. Ja ikääkin sulla on sen verran vähän, ettet vanha ole, mutta kuitenkin sen verran paljon, että ikäisiäsi naisiakin kiinnostaa jo ulkonäköä enemmän muut asiat miehessä.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
KKM kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikille noista voit itse tehdä jotain.
Olen hyvin tietoinen tästä. Siltikään se ei takaa ettenkö olisi jatkossakin yksin.
Halusin vain tuoda esimerkin millainen ihminen jää ikuisesti yksin.
Ei siihen edes tuollaisia listoja tarvita, että jää yksin. Ulkonäkö esim riittää jo pelkästään.
Etkös sä ole ollut naimisissa?
Miten se nyt tähän Ap:n listaan liittyy?
Niin, tilanteemme ovat hieman eriävät. Sä olet ollut naimisissa. Mä en ole edes ollut naisen seurassa alasti.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tätä edellisessä ketjussa, mutta saanut/huomannut vastausta.
Jos muuttuisit nappia painamalla perusnätiksi naiseksi, niin painaisitko nappia? Vai pysyisitkö omassa kehossasi? Saa perustella.
Ei mun tilanne johdu siitä mitä löytyy haarovälistä. Tai ehkä se vähän johtuu.
Siltikin ne samat jutut seuraisi mukana olisinpa mies tai nainen. Olisihan se hetken varmaan jännää, mutta näin niinkuin jonain ihmeratkaisuna kelpaamisongelmaan en usko napin painamisen ihmevoimaan.
Vierailija kirjoitti:
KKM kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 35, alle 40.
No ei nuo ole ollenkaan pöllömpiä kiinnostuksen kohteita. 😊 Tietty eivät ehkä peruspissiksiin vetoa, mutta tuskin sinä sellaista naista haluaisitkaan. Ja ikääkin sulla on sen verran vähän, ettet vanha ole, mutta kuitenkin sen verran paljon, että ikäisiäsi naisiakin kiinnostaa jo ulkonäköä enemmän muut asiat miehessä.
Kiitos positiivisesta asenteesta. Mä nyt pilaan sen toteamalla, että mulla ei ole noita muitakaan asioita. On vain minä, minuuteni ja sisäinen palo olla hyvä ihminen. Sen mitä olen ihmisten kanssa jutellut ja kuunnellut, niin tän ikäisiltä vaaditaan jo kasassa olevaa elämää ja perusjuttujen omaamista sekä hallintaa. Mä olen henkisellä tasolla kuin läheisyyttä opetteleva teini ja saavutuksiltani ehkä parikymppinen opiskelijanalku.
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut eilen panisitko Kerttua?
Enkä vastaa tänäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko yrittänyt maailman jokaista naista?
En.
En myöskään usko, että normaali parisuhde vaatii tätä.
Olen elänyt melko normaalisti, ehkä välillä ujoudesta johtuen passiivisesti, mutta kyllä ihmiset kohtaavat pienemmälläkin panostuksella.
Olen vain normaaliuden ulkopuolella.
Voit lisätä listallesi vielä yhden, sen tärkeimmän, kohdan:
- kirjoittelee vauva-palstalle juhannussunnuntaina.
Yksinään jo tuo melkein varmistaa, että elät yksin itsesäälisi kanssa ikuisesti.
KKM kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KKM kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 35, alle 40.
Kiitos positiivisesta asenteesta. Mä nyt pilaan sen toteamalla, että mulla ei ole noita muitakaan asioita. On vain minä, minuuteni ja sisäinen palo olla hyvä ihminen. Sen mitä olen ihmisten kanssa jutellut ja kuunnellut, niin tän ikäisiltä vaaditaan jo kasassa olevaa elämää ja perusjuttujen omaamista sekä hallintaa. Mä olen henkisellä tasolla kuin läheisyyttä opetteleva teini ja saavutuksiltani ehkä parikymppinen opiskelijanalku.
Onhan sinulla niitä muita asioita! Kerroit niistä jo edellä. Sinulla on nuo hienot kiinnnostuksen kohteesi ja se ihan ikioma persoona ja minuus! ❤ Älä suotta väheksy niitä, koska ne ovat yksi positiivinen asia siinä mitä sinä olet!
Siinä olet oikeassa, että yleensä ikäisilläsi miehillä on kokemuksia ja niitä varmasti myös odotetaan olevan. Mutta sulla on minusta suht realistinen, joskin turhan negatiivinen, käsitys itsestäsi, ja se on aina plussaa. Sitten vaan pitäisi pyrkiä eteenpäin ja kehittää niitä osa-alueita, joita voit kehittää (koulutus, työpaikka, kaverit jne.) Ei tarvitse tavoitella ensin naista tai parisuhdetta. Positiivisempi mieliala olisi hyväksi, ihan riippumatta siitä löydätkö naista vai et.
Vierailija kirjoitti:
KKM kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KKM kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 35, alle 40.
Onhan sinulla niitä muita asioita! Kerroit niistä jo edellä. Sinulla on nuo hienot kiinnnostuksen kohteesi ja se ihan ikioma persoona ja minuus! ❤ Älä suotta väheksy niitä, koska ne ovat yksi positiivinen asia siinä mitä sinä olet!
Siinä olet oikeassa, että yleensä ikäisilläsi miehillä on kokemuksia ja niitä varmasti myös odotetaan olevan. Mutta sulla on minusta suht realistinen, joskin turhan negatiivinen, käsitys itsestäsi, ja se on aina plussaa. Sitten vaan pitäisi pyrkiä eteenpäin ja kehittää niitä osa-alueita, joita voit kehittää (koulutus, työpaikka, kaverit jne.) Ei tarvitse tavoitella ensin naista tai parisuhdetta. Positiivisempi mieliala olisi hyväksi, ihan riippumatta siitä löydätkö naista vai et.
Kun joku puhuu näin mukavasti tuo se lämpimän tunteen koko kehoon. En koe tätä usein, mutta voin sanoa, että tuntuu ihan mukavalta.
Enkä mä nyt jahtaa sitä naista tai parisuhdetta samalla tahtotilalla kuin Indiana Jones jahtasi Graalin maljaa. Kuten sanoit, realistisuus. Tiedän etten ole kuuminta hottia näillä markkinoilla ja siksi olenkin enemmän tapahtuu, jos tapahtuu -miehiä. Se on hankala tunnustaa itselleen olevansa pohjasakkaa, mutta en tykkää valehdella. En edes itselleni. Ja oon mä välillä positiivinenkin. Kun tekee sitä mitä osaa ja sitä mistä nauttii saatan jopa vahingossa hymyillä.
Vierailija kirjoitti:
Pyöritkö yli laudalla?
En pyöri, mutta välillä selailen. En koe olevani kohderyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Yksinään jo tuo melkein varmistaa, että elät yksin itsesäälisi kanssa ikuisesti.
Sinäkin kirjoittelit vauvapalstalle juhannussunnuntaina. Meinaatko eläväsi yksin ikuisesti?
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin kirjoittelit vauvapalstalle juhannussunnuntaina. Meinaatko eläväsi yksin ikuisesti?
Ehkä, mutta minulla ei ole yhtäkään aloitusviestin ominaisuuksista, eikä ongelmaa saada seuraa.
Juhannuksenkin olin naisseurassa kiitti vaan.
Miehillä työttömyys vaikuttaa suuresti halukkuuteen ottaa seurustekontaktia naiseen.
Työ ja raha: Oletko ajatellut vuokratyönantajien palveluista. Vmp ja Staffpoint. Entäs joku hanke? Voisitko lähteä vetämään jotain EU-rahaa sisältävää hanketta kun noita intressejä löytyy - why not?. Esim. Leader rahaa on jaossa ympäri maata. Julkinen sektorin töitä mm. Kuntarekry ja Valtiolle.fi
Ja tuosta pituudesta sen verran että 172 cm on aika lailla hyvä mitta esim penkkipunnerrukseen. Tiedän tyyppejä jotka ovat leveitä ja lihaksikkaita kuin ladon ovi. Liikunta joka tapauksessa kannattaa aina.. Ja asennetta peliin.
Tässä se mies joka kelpaa naisille.
Pituus 185cm
Komeahkot kasvot
Ok kroppa
Tavallinen duuni, normaali palkka
Tosin tasokkaampia miehiä löytyy ja paremman näköisiä mutta olen kuitenkin saanut aina runsaasti naisseuraa ja helpolla.
Boxeri kirjoitti:
Miehillä työttömyys vaikuttaa suuresti halukkuuteen ottaa seurustekontaktia naiseen.
Työ ja raha: Oletko ajatellut vuokratyönantajien palveluista. Vmp ja Staffpoint. Entäs joku hanke? Voisitko lähteä vetämään jotain EU-rahaa sisältävää hanketta kun noita intressejä löytyy - why not?. Esim. Leader rahaa on jaossa ympäri maata. Julkinen sektorin töitä mm. Kuntarekry ja Valtiolle.fi
Ja tuosta pituudesta sen verran että 172 cm on aika lailla hyvä mitta esim penkkipunnerrukseen. Tiedän tyyppejä jotka ovat leveitä ja lihaksikkaita kuin ladon ovi. Liikunta joka tapauksessa kannattaa aina.. Ja asennetta peliin.
Pitkäaikaistyötön ja kouluttamaton vetämään EU-projektia? Menisin, mutta ensin pitää nähdä lehmän lentävän.
Tuo pituus on mun murheista ehkä vähäisin. Mainitsin sen, koska monelle naiselle se on tärkeä. Itse en ole kokenut hirveästi ongelmia pituudestani. Kotonakin mulla on keittiötikas, jos pitää ylähyllylle yltää tai lamppu vaihtaa.
KKM kirjoitti:
- teini-iän nörtteilystä ja arkuudesta johtunut normaaalin kokemusympäristön puute
- sosiaalinen osaamattomuus ja itseluottamuksen puute pariutumistilanteissa
- pitkäaikaistyöttömyys
- kokemattomuudesta johtuva, itseään ruokkiva itseinhon, häpeän ja pelon kierre
- teini-ikäisen tasolle jäänyt käsitys romanttisista ihmissuhteista
Nämä ainakin pitäisi korjata. Jos oisit alle 25 niin vielä menis, mutta vanhemmilta ihmisiltä odotetaan enemmän. Yksinkertaisesti sanoen aikuinen nainen ei halua seurustella epävarman teinin kanssa, eikä halua miestä, joka tulee treffeille pyörällä tai bussilla.
Vielä olen kuumeessa, tylsistynyt ja yksin (hah). Saa siis kysyä mistä vain. Vaikka parhaasta tavasta kasvattaa yrttejä ilta-aurinkoisella parvekkeella tai montako MMM-kirjaa on liikaa omistaa.
Vuodessa säännöllisesti flunssat keväisin ja syksyisin. Muuten kaikenlaista epäsäännöllistä vaivaa.
Olen allerginen Arttu Wiskarin musiikille.