Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi pidät/et pidä anaaliseksistä?

Vierailija
27.04.2006 |

Haluaisin tietää, mikä siinä viehättää? Miten tuntuu erilaiselta pilluun verrattuna? Tai jos joku ei halua, niin miksi sitten ei?

Itse olen nainen, 40v. ja pitäisin siitä, mutta mieheni ei halua (jos paria kännikertaa ei lasketa).

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, osittain siinä on joku psykologinenkin juju. Eli sen kiinnostavuus ei perustu pelkästään (tai ollenkaan) siihen fyysiseen tuntumaan. Se on jotenkin riettaampaa tai jotain.

Kyllähän se tuntuu myöskin ainakin sisään työnnyttäessä tiukemmalta kuin vaikkapa pari alatiesynnytystä kokenut pillu.... Se tietysti on mukava asia. Mut enpä nyt osaa muuta sanoa.

Mites naiset? Mikä siinä teitä kiinnostaa/kiihottaa???

Mies32v

Vierailija
2/10 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottunut itse, jotta sitä haluan. Kylmiltään tai oman orgasmin jälkeen ei tule kuulonkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

b-rappua saa harvemmin eli kyse on vaihtelusta, ja vaihteluhan virkistää. Lisäksi tuntuu hyvältä kun vaimokin nauttii (saa rajumman orgasmin tällä tavoin).

Vierailija
4/10 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kyllä nautin hyväillä naisen peppu

niin sormin kuin kielellä

ja täytyy sanoa että peppu kiihottaa paljon paljon enemmän kuin tissit

Ja se että peppu saa aikaan himoa niin siksi kiinnostaisi rakastella peppuun. Mutta en ole koskaan kokenut!

-mici-

Vierailija
5/10 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonvaihteen Iltalehdessä nainen valitti seksipalstalla että mies kinuaa aina pyllyä sen jälkeen kun sitä tuli kerran humalassa kokeiltua. Nainen piti peppunaintia vastenmielisenä ja valitti kipuiluaan.

Meillä on sama juttu. Kivusta on kyse. Siksi emme sitä enää tee. Muuten se olisi aivan mukavaa. Onko muut lopettaneet kipuilun takia?

Vierailija
6/10 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyiseni ei edes halua ja pitää sitä jotenkin likaisena. Meillä kohtaavat siis halut täysin tämän(kin) asian suhteen ja hyvä niin.

Vierailija
7/10 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin muistan, olen ollut kiinnstunut naisen pepusta. Rinnat eivät juurikaan minua säväytä. Minulle pepussa tai peppuseksissä ei ole mitään rietasta, se on pikemminkin hidasta, hellää ja nautinnollista. Kireydellä tai muilla fyysisillä tuntemuksillakaan ei ole minulle mitään merkitystä. Oikeastaan tykkään enemmän pepun - varsinkin pyllistetyn, selkä notkolla - katselusta ja hyväilystä kuin varsinaisesta peppuyhdynnästä. Naisen peppu on yksinkertaisesti kiihottaa minua eniten. Miksi - sitä en tiedä. Seksuaalisia viehtymyksiä tai suuntaumista ei itse voi päättää. Ne syntyvät lapsuuden ja geenien yhteisvaikutuksesta. M 38

Vierailija
8/10 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kahden synnytyksen ja ihanien pukamien jälkeen en sitä uskalla enää edes harkita, ja toisaalta nyt se tuntuukin jotenkin likaiselta ja vastenmieliseltä.

eniten vaivaa se että mies pitää siitä ihan liikaa ja haluaa sitä. Jotenkin tuntuu että jää jostakin paitsi kun minä en sitä yksinkertaisesti vain halua enkä siihen pysty. Harmittaa kun miehen katselemat kuvat ym. on juuri näitä anaalijuttuja. =(

Vierailija
9/10 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipua ei voi kaikki aina poistaa. Juuri kyseisessä Iltakehden jutussa seksuaaliterapeutti kertoi, että sisempi sulkijalijas EI OLE tahdonalainen lihas, eli sen rentouttamiseen ei pysty itse vaikuttamaan millään tavalla, ulomman voi.

Tämä selittää sen että miksi joillakin ei anaaliseksi onnistu sitten millään sen kivuliaisuuden vuoksi. Kyse on vain ja ainoastaan fyysisestä ominaisuudesta.

Vierailija
10/10 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo halunnut kans kokeilla enää kun raskaus teetti tämmösen vaivan ....mutta mieli tekis toisaalta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän