Kuka lapsena kauniina pitämäsi julkisuuden henkilö ei ollutkaan sinusta sittenkään niin kaunis, kun itse kasvoit aikuiseksi?
Vähän hassusti muotoiltu otsikko, mutta pointti kai selviää.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Ihailin suuresti pikkutyttönä Beverly Hillsin Donnaa eli Tori Spellingiä. Minusta hän oli käsittämättömän kaunis. Ihailin hänen isoja kasvojaan, isoja silmiään, isoa tukkaansa ja paksuja punaisia huuliaan.
N31
Minulla sama juttu. Hän oli mielestä maailman kaunein nainen. Nykyään ihmettelen, että miten olen voinut joskus ajatella noin.
Kutri Hölinähän on ihan tärähtänyt. Esittää henkistä ja syvällistä ihmistä, mutta monet hölinät, kuten mainittu lemmikkieläimen suremisen moittiminen, ovat sitten ihan vastoin sellaista yleistä ihmisyyttä ja ymmärrystä. Jotakin valheellista ja peiteltyä siinä eukossa on.
Justin Timberlake. Olin megaihastunut häneen 6-7 vuoden iässä, nyt hänen ajattelukin ällöttää 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armi Aavikko, Katri-Helena. Miehistä komea oli mielestäni Tapani Kansa :D
Lisäksi taviksista muuan sukulainen, joka oli muodikkaasti pukeutunut, mutta todella huonoihoinen.
Onko joku kaunis fyysisesti ja jopa henkisesti?
Itseni on yllättänyt negatiivisesti K H vanhemmiten, kun antanut useita äitiään mollaavia haastatteluja tietäen ettei äitinsä voi mitenkään puolustautua. Noin ei pidä toimia. K H kertoi telkussa, ettei hyväksy lemmikkieläimen kuolemasta johtuvaa suremista, kun lemmikki ei ole ihminen. Paheksun suuresti.Ai tällastakin "koko kansan" Katri on paheksunut. Tosin en ole koskaan ollutkaan hänen faninsa, jotain epäaitoa olen aina ollut aistivinani hänestä. Aikoinaan kiersi jotain juttuja Katrin lastenkasvatukseen liittyen.
Minäkin muistan tuon lastenkasvatusasian tai " tapahtuman". Ehkä poika kärsi kovasti ja siitä seurasi mitä seurasi...
Vierailija kirjoitti:
Ihailin suuresti pikkutyttönä Beverly Hillsin Donnaa eli Tori Spellingiä. Minusta hän oli käsittämättömän kaunis. Ihailin hänen isoja kasvojaan, isoja silmiään, isoa tukkaansa ja paksuja punaisia huuliaan.
N31
Oikeastaan en tiedä miksi edes vastasin Torin, koska katseltuani hänestä otettuja kuvia Beverly Hillsin aikoihin, olen edelleen sitä mieltä, että hän oli nuorena kaunis. Kai vastasin siksi, kun häntä ei yleisesti pidetä kauniina ja moni voi mielipidettäni ihmetellä 😌
Catherine Oxenberg
Heather Locklear
Pikku G siinä Räjähdysvaara-albumin kannessa pipo päässään oli söpöin ikinä. Noh, olin silloin 8. 😁
Armi Aavikko ja Charlien Enkelit oli mun idoleita. Olihan ne kauniita. Mutta Madonna- not.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei näin ole mennyt. Pidin Armi Aavikkoa kauniina silloin ja edelleen hänen nuoruutensa kuvat ovat minusta kauniita.
Mutta lihakset...muistan kuinka Terminaattorin Linda Hamilton oli joskus minusta lihaksikas, nyt hänen vanhat kuvansa näyttävät ihan muulta. Samoin se Poliisiopiston opettaja poliisinainen joka laittoi niitä poliiseja nippuun näytti vahvalta jättimäiseltä silloin joskus. Nyt näyttää vain laihalta ja rintavalta.
Linda Hamilton kävi kyllä punttisalilla Terminator 2:sta varten
https://www.fromthegrapevine.com/slideshows/arts/8-actors-who-transform…
Rockbändi Vixenin naiset olivat Kikan ohella kauneimmat naiset minusta. Ylipäätään pöyhkeä permis oli vaikuttavinta ja rajut meikit.
Vierailija kirjoitti:
Johanna Tukiainen
Kanervan Ilekö se siellä?
Barbara Bain (Avaruusasema Alfa)
Kristin Kreuk, Laura Vandervoort (Smallville)
Hilary Duff oli musta ihan mielettömän kaunis. Näin vanhempana katsellen hän on ihan nätti, muttei todellakaan mikään kaunotar.
Dingon Neumann
Duran Duranin pojat
Tori Spelling (minäkin, mikä lie saanut näkemään kauniina)
Spice Girlsin tytöt (paitsi Victoria, hänestä en tykännyt koskaan, oli jo silloin niin mököttävä kuvissa)
Julia Roberts. Sen kauneus olikin pääosin siinä kiharapehkossa ja nuoruuden hehkeässä ihossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna Tukiainen
Kanervan Ilekö se siellä?
Johanna oli viehättävä ennen kuin pilasi huuli- ja muilla täytteillä naamansa.
Eri
Minulla ei näin ole mennyt. Pidin Armi Aavikkoa kauniina silloin ja edelleen hänen nuoruutensa kuvat ovat minusta kauniita.
Mutta lihakset...muistan kuinka Terminaattorin Linda Hamilton oli joskus minusta lihaksikas, nyt hänen vanhat kuvansa näyttävät ihan muulta. Samoin se Poliisiopiston opettaja poliisinainen joka laittoi niitä poliiseja nippuun näytti vahvalta jättimäiseltä silloin joskus. Nyt näyttää vain laihalta ja rintavalta.