Kuka lapsena kauniina pitämäsi julkisuuden henkilö ei ollutkaan sinusta sittenkään niin kaunis, kun itse kasvoit aikuiseksi?
Vähän hassusti muotoiltu otsikko, mutta pointti kai selviää.
Kommentit (122)
Josh Hartnett, jossain vaiheessa aloin vain katselemaan sen yhdistyneitä kulmakarvoja ja pisteet ropisi 😂
Shannon Elizabeth se American Pie leffan tumma nainen jota kaikki kuolasi. Ei hän kyllä niiiin kaunis enää mielestäni ole kuin mitä silloin ajattelin.
Heather Graham oli suunnilleen kuin joku jumalatar kun olin teini. Nyt kun katsoo niin piirteet eivät miellytä enää yhtään. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Noloin oli knight rider/david hasselhof..voi hyvänen aika!!!!
Heh. Minusta Michael Knight (alias David Hasselhoff) oli kyllä nuorena miehenä varsin komea, vaikka pukeutumis tyyli oli vähän liian Mattnykästä, jos nyt mitään tyylistä ja ulkonäköasioista ymmärrän..
Jenni vartiainen oli upea 15v sitten ja nykyään vielä upeempi. sorry että menee ohi aiheen.
m30
Ralph Machio, Heather Locklear, Alicia Silverstone, on muitakin kyllä...
12-vuotias minä olin ihan hulluna Brad Pittiin. Käytiin kaverin kanssa katsomassa Saanko esitellä Joe Black. Brad oli meille puolijumala 😆 Tottakai ymmärrettävää että pehmeät piirteet miehissä vetoaa tyypillisesti pikkulikkoihin.
Janita Janatuista kadehdin teininä ...
Vierailija kirjoitti:
SALKKAREIDEN MIIA! Hän oli aikoinaan "mun lempi tyttö", kuten asian ilmaisin, mutta nyt kun katsoin Pihlajasatua, en enää ole samaa mieltä. Toki ikääntyminen ja tyylin muuttuminen vaikuttaa, mutta en tykkää yhtään hänen kasvonpiirteistä.
Minulla sama! Olin ala-astelainen salkkareiden alkaessa, ja ihailin Miia aivan älyttömän paljon. Ehdottomasti lempihahmoni.
Ikääntyminen ei valitettavasti tehnyt hänelle hyvää, kasvot ovat ihan eri näköiset, ja tyyli tosiaan niin tavis nykyään.
Lisäksi vähän ohis ketjun aiheeseen, mutta nuorena osasi mielestäni hämmentävän hyvin näytellä, kun ajattelee tuollaista 90-luvun sarjaa ja taisi olla vasta lukioikäinen silloin. Nykyään on vähän taito ruosteessa, ei tosin ole ilmeisesti ollut kameran edessä salkkareista lähdön jälkeen.
Claudia Schiffer oli mielestäni täydellinen. Samoin Ally McBealin Nelle eli Portia Rossi. Tällaiset blondit olivat esikuviani, joille kuvittelin näyttäväni (silloin ja aikuisenakin). Nykyään maku laajentunut.
Elastinen siinä 2000-luvun taitteessa. Miksi..
mikä se oli se kaunareitten tumma psykologi tai joku nimeltään. Se Brooken kilpailija. Pidin sitä kauniina. Yllättävää, että ei sitten vanhentunut kovin arvokkaasti. Pilasi itsensä kauneusleikkauksilla
Vierailija kirjoitti:
mikä se oli se kaunareitten tumma psykologi tai joku nimeltään. Se Brooken kilpailija. Pidin sitä kauniina. Yllättävää, että ei sitten vanhentunut kovin arvokkaasti. Pilasi itsensä kauneusleikkauksilla
Hunter Tylon
Kati Bergman Mutapainin ystävissä
Knight riderin April eli Rebecca Holden
Susan Saint James (MacMillan & Wife, Kate & Allie)
Sharon Gless (Cagney & !acey)
Nettijulkkis Staci Cole oli minusta niin kaunis silloin 2005 tai jotain. Nyt kun katsoo samoja kuvia niin ei se nyt niin kummoinen loppujen lopuksi ollut. Lopulta selvisikin että osasi valita vain hyvät kuvakulmat koska ei sitten uudemmissa kuvissaan niin "täydellinen" ollutkaan. Tuolloin eli n. 2005 vuonna ei nettijulkkiksia ollut siinä määrin kuin nykyään. : )