Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka lapsena kauniina pitämäsi julkisuuden henkilö ei ollutkaan sinusta sittenkään niin kaunis, kun itse kasvoit aikuiseksi?

Vierailija
23.06.2018 |

Vähän hassusti muotoiltu otsikko, mutta pointti kai selviää.

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Aniston/Rachel. Nyt ekaa tuotantokautta katselleena pidän sittenkin Monicaa kuumempana.

Vierailija
22/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarah Michelle Gellar oli mielestäni maailman kaunein nainen. Nykyään en näe häntä enää samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas ääni Riitta Väisäselle.

Vierailija
24/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi Aavikko ja Danny.

Vierailija
25/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarah Jessica Parker. (Olin 13v kun katsoin Sinkkuelämää.)

Vierailija
26/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannah Montana/Miley Cyrus isoin fani olin ja mun silmissä kaunein tyttö ikinä... nyt 18-vuotiaana kyseinen likka on aika ällöttävä.

Vierailija
27/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brigitte Bardot oli mun mielestä ihan täydellinen joka tavalla. En voinut uskoa, että joku on voinut olla nuorena niin kaunis. Toki on vieläkin.

Miehistä Brad Pitt sai aikaan samoja ajatuksia, nykyään en enää välitä jostain syystä ollenkaan.

Nykyään tykkään todella paljon Matt Damonista ja Cameron Diazin ulkonäkö on kanssa mun mieleen, näin ne maut muuttuu...

Vierailija
28/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armi Aavikko, Katri-Helena. Miehistä komea oli mielestäni Tapani Kansa :D

Lisäksi taviksista muuan sukulainen, joka oli muodikkaasti pukeutunut, mutta todella huonoihoinen.

Onko joku kaunis fyysisesti ja jopa henkisesti?

Itseni on yllättänyt negatiivisesti K H vanhemmiten, kun antanut useita äitiään mollaavia haastatteluja tietäen ettei äitinsä voi mitenkään puolustautua. Noin ei pidä toimia. K H kertoi telkussa, ettei hyväksy lemmikkieläimen kuolemasta johtuvaa suremista, kun lemmikki ei ole ihminen. Paheksun suuresti.

Ihailu karsisi jos sitä joskus oli.

Lapsena ajatus oli aika pinnallista. Julkkiksista pidin ulkonäöstä ja sukulaisnainen oli mun ihanne, koska hänellä oli lepattavalahkeiset farkut ja korkkarit aina jalassa. :D Eli ei ollut mitään kovin syvällisiä mietteitä kyseisistä ihmisistä.

En oo nykyisin seurannut esim. Katri Helenan uraa ja Tapani Kansasta aina tulee mieleen se, että hän oli mun eka ihastus, mitä tosiaan ihmettelen. Ja olin siis n.4-5v.

Vierailija
29/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannah Montana/Miley Cyrus isoin fani olin ja mun silmissä kaunein tyttö ikinä... nyt 18-vuotiaana kyseinen likka on aika ällöttävä.

Oon ihan samaa mieltä. Oksettava porsastelija. Näin se lapsuus murskaantuu lopulta: D

Vierailija
30/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armi Aavikko, Katri-Helena. Miehistä komea oli mielestäni Tapani Kansa :D

Lisäksi taviksista muuan sukulainen, joka oli muodikkaasti pukeutunut, mutta todella huonoihoinen.

Onko joku kaunis fyysisesti ja jopa henkisesti?

Itseni on yllättänyt negatiivisesti K H vanhemmiten, kun antanut useita äitiään mollaavia haastatteluja tietäen ettei äitinsä voi mitenkään puolustautua. Noin ei pidä toimia. K H kertoi telkussa, ettei hyväksy lemmikkieläimen kuolemasta johtuvaa suremista, kun lemmikki ei ole ihminen. Paheksun suuresti.

Ai tällastakin "koko kansan" Katri on paheksunut. Tosin en ole koskaan ollutkaan hänen faninsa, jotain epäaitoa olen aina ollut aistivinani hänestä. Aikoinaan kiersi jotain juttuja Katrin lastenkasvatukseen liittyen.

Vierailija
31/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on varmasti useampikin, mutta mieleen muistuvat nyt Sophia Loren, Jeanne Moreau ja Laila Kinnunen. Eiväthän he mitään rumiluksia ole vaan melko kauniita siltikin, mutta ero on suuri siihen nähden, miten huikaisevina ilmestyksinä pidin heitä joskus.

Vierailija
32/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailin suuresti pikkutyttönä Beverly Hillsin Donnaa eli Tori Spellingiä. Minusta hän oli käsittämättömän kaunis. Ihailin hänen isoja kasvojaan, isoja silmiään, isoa tukkaansa ja paksuja punaisia huuliaan.

N31

Vierailija
33/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beyonce. Upean kaunis ja hehkuva edelleen, ei ikääntynyt päivääkään sitten 2000-luvun alun. Hän oli suurimpia idoleitani 12-13v iässä. Enää en voi sanoa samaa. En oikeastaan pidä hänen äänestään enkä uusimmista, entistä seksikkäimmistä biiseistä, videoista tai seksielämän revittelystä. (Syövät miehensä kanssa kuulemma toistensa pyllyjä, ja sitä rataa)

Vierailija
34/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino Grön! Aikana ennen televisiota kun en ollut hänen kuvaansakaan vielä nähnyt. Rakastuin hänen ääneensä, siis lapsena, jotain 8-9-vuotiaana. Kunnes näin hänen kuvansa, ei ollutkaan mikään unelmien prinssi - ainakaan minulle.

Kirkaa en koskaan tavannut, mutta olin häneen ihastunut, kuten varmaan aika moni teinityttö aikoinaan. Minusta hän oli paljon komeampi vakavana. Vanhempana oli aina suu virneessä eikä enää yhtään niin ihana :(

Vierailija
35/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain amerikkalaisessa sarjassa, jossa äitinä oli Peggy Bundyn näyttelijä ja hänen tyttärinään joku blondi ja iki-ihana, punatukkainen Kerry! Bundyistä tuli mieleen Christina Applegate, joka oli myös mielestäni tosi kaunis. Sitten kasvoin ja kiinnitin huomiota hänen nenäänsä ja ylähuuleen.

Vierailija
36/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Famen Lee Curreri "Bruno Martelli" ei enää ollutkaan niin komistus ja Hill Street Bluesin Michael Warren eli "Hill". Muutenkin huvitan itseäni googlaamalla kasaritähtien tämän päivän ulkonäköä esim Mcgyver. Itsehän olen säilynyt aivan samana.

Vierailija
37/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko Mannola

Vierailija
38/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Famen Lee Curreri "Bruno Martelli" ei enää ollutkaan niin komistus ja Hill Street Bluesin Michael Warren eli "Hill". Muutenkin huvitan itseäni googlaamalla kasaritähtien tämän päivän ulkonäköä esim Mcgyver. Itsehän olen säilynyt aivan samana.

Toisaalta Warren on vanhemmiten särmä.

Vierailija
39/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dingon Nipa oli mun mielestä niin ihana ja söpö silloin joskus aikanaan. Tapasin sen joku 15v. sitten ja jo silloin siitä oli tullut hapan vanha ukko. Entisestä söpöydesta ei ollut mitään jäljellä.

Vierailija
40/122 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duran Duranin Nick Rhodes. Tyyppihän on ihan järkyn näköinen. Simon, John ja Roger olivat kyllä ihan komeita näin jälkeenpäin katsottunakin.