Minun äitini antoi minulle yo-lahjaksi 10 000mk maksavan tietokoneen
Mutta en ollenkaan tehnyt sillä mitään, enkä ollut sellaista toivonut. Lisäksi äitini myönsi oikeasti tarvitsevansa sellaista itse. Lisäksi en olisi kehdannut kysyäkään, saanko myydä koneen ja pitää rahat. Että tällälailla itselleen käärii yo-juhlissa glooriaa teini-iän tsolle juuttunut, lapsestaan välittämätön epäkypsä äiti-ihminen, joka muka antoi lapselleen hienon lahjan.
Sain mä jotain muutakin pientä häneltä, en muista mitä.
Pointti ei ole valittaa, etten saanut kymppitonnilla jotain kivempaa, ei äidillä sellaiseen ois ollut varaa, vaan se säälittävä tarve esittää, että teki minulle hienonkin eleen.
Tuohon aikaan ei ollut olemassa edes nettiä.
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan tääkin "muisto" mieleeni, kun jokin aika sitten mietin mitä pientä ostaisin miehelleni ilahduttaakseni häntä. Sitten näin sellaisen 6,90 euroa maksavan vanilijasiirappipullon, jolla voi maustaa kahvin, ja ostin sen :D Oikeasti halusin sen itse :) Mies ei tiennyt, pitäisikö siitä. Ei olla vielä ehditty kokeilla. Onneksi se on vaan 6,90 eikä valmistujaislahja, niin kellään ei varmaan jää sellaisia muistukuvia tapahtuneesta. Meinaan, jos mies ei tykkääkään, niin kai mä sit joudun sen käyttämään :D
apEx-miehellesi. Tähän olette eronneet.
No en mä laske avoliittoa muutenkaan miksikään vankilanomaiseksi sitoumukseksi, joten erillään asuminen siitä, ei tilannetta paljonkaan muuta.
ap
Avoliitto päättyy erilleen muuttaessa. Nyt vaan lasten tapaamiset kunnolla sossuus sopimaan. Samoin elatusmaksut
Vierailija kirjoitti:
Että ei ole exä, ollaan me tavallaan jonkinlaisessa suhteessa, vaikka asunkin toisaalla. Ei kaikkia suhteita tartte silleen ahtaasti määritellä, kuten sulla, huomauttelija on varaa olla jotenkin vain joko - tai.
ap
Millaisessa suhteessa. Kuinka usein on seksiä nykyään. Se kai on jonkinlainen suhteen määritelmä
Vierailija kirjoitti:
Teidän äidit on joitan lakaisijoita ja siivoajia, mun äitipäs touhusikin tietokoneiden tullessa jo kasarilla, hahhah. Töiden vuoksi, lähinnä, ei nörtähtämisen. VTT:hän sijaitsi Teknillisellä korkeakoululla silloin.
ap
Sulla on hieno äiti muutenkin. Ole ylpeä. Mun äiti oli siivooja
Vierailija kirjoitti:
Teidän äidit on jotain kansakoulunkäyneitä tahkoa pyörittäneitä ahdasmielisiä juntteja, toisin kuin mun muuten psyko äitini.
ap
Näin on! Sulla oli hieno äiti muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan tääkin "muisto" mieleeni, kun jokin aika sitten mietin mitä pientä ostaisin miehelleni ilahduttaakseni häntä. Sitten näin sellaisen 6,90 euroa maksavan vanilijasiirappipullon, jolla voi maustaa kahvin, ja ostin sen :D Oikeasti halusin sen itse :) Mies ei tiennyt, pitäisikö siitä. Ei olla vielä ehditty kokeilla. Onneksi se on vaan 6,90 eikä valmistujaislahja, niin kellään ei varmaan jää sellaisia muistukuvia tapahtuneesta. Meinaan, jos mies ei tykkääkään, niin kai mä sit joudun sen käyttämään :D
No en mä laske avoliittoa muutenkaan miksikään vankilanomaiseksi sitoumukseksi, joten erillään asuminen siitä, ei tilannetta paljonkaan muuta.
apAvoliitto päättyy erilleen muuttaessa. Nyt vaan lasten tapaamiset kunnolla sossuus sopimaan. Samoin elatusmaksut
Mutta kun meidän liitto onkin enemmän, kuin asuinpaikkojen määrittelemä avoliitto. Revi siitä, juntti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän äidit on joitan lakaisijoita ja siivoajia, mun äitipäs touhusikin tietokoneiden tullessa jo kasarilla, hahhah. Töiden vuoksi, lähinnä, ei nörtähtämisen. VTT:hän sijaitsi Teknillisellä korkeakoululla silloin.
apSulla on hieno äiti muutenkin. Ole ylpeä. Mun äiti oli siivooja
Ilmankos säkään et oikein mistään mitään tajua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mua vaan vituttaa, kun miettii, miten paljon äiti haukkui mua, ja aina sai kokemaan, että mä olen hänen mielestään huono tytär, että hittto ois tuossakin vaan pitänyt myydä se kone. Vaikka sille ois tullut paha mieli, ehkei se vain voi sille mitään, että ne oli niin surkea ja p*ska ihminen ja äiti. Ainakin verrattuna omiin kuvitelmiinsa itsestään.
ap
Tästäkin pienestä draamasra on 30 v aikaa. Ja se on niin pieni ettei myötätunto herää. Ihmisillä on oikeitakin ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ei ole exä, ollaan me tavallaan jonkinlaisessa suhteessa, vaikka asunkin toisaalla. Ei kaikkia suhteita tartte silleen ahtaasti määritellä, kuten sulla, huomauttelija on varaa olla jotenkin vain joko - tai.
apMillaisessa suhteessa. Kuinka usein on seksiä nykyään. Se kai on jonkinlainen suhteen määritelmä
Ei ole, vaan sitoutuminen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeät varmaan matalatavotteista "kasvattajaasi"?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apAvoliitto päättyy erilleen muuttaessa. Nyt vaan lasten tapaamiset kunnolla sossuus sopimaan. Samoin elatusmaksut
Mutta kun meidän liitto onkin enemmän, kuin asuinpaikkojen määrittelemä avoliitto. Revi siitä, juntti.
ap
Asutte siis yhdessä eli avoliitto
Tutki avoliiton määritelmä
Ja hoida lasten asiat kuntoon
Siivoa suusi. Viime aikoina et ole paljon muuta tehnyt kuin haukkunut ketjuissasi muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vaan vituttaa, kun miettii, miten paljon äiti haukkui mua, ja aina sai kokemaan, että mä olen hänen mielestään huono tytär, että hittto ois tuossakin vaan pitänyt myydä se kone. Vaikka sille ois tullut paha mieli, ehkei se vain voi sille mitään, että ne oli niin surkea ja p*ska ihminen ja äiti. Ainakin verrattuna omiin kuvitelmiinsa itsestään.
apTästäkin pienestä draamasra on 30 v aikaa. Ja se on niin pieni ettei myötätunto herää. Ihmisillä on oikeitakin ongelmia
Totta kai ongelmat ovat suhteessa ihmisen tasoon. Tavoitteeni ovat kaikenkaikkiaan korkeammala kuin teidän, niin ei ne ongelmatkaan nyt voi samaa tasoa olla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Totta. Ja sun äiti oli muutenkin lempeämpi aikansa äiti.
Vierailija kirjoitti:
Siivoa suusi. Viime aikoina et ole paljon muuta tehnyt kuin haukkunut ketjuissasi muita.
Siivoajan lapset täällä maapallolla siivoaa, ja kansakoulunkäyneiden jälkeläiset. En minä.
ap
No, mitä sä olisit halunnut ylioppilaslahjaksi? Ja mitä sait isältäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apTotta. Ja sun äiti oli muutenkin lempeämpi aikansa äiti.
Ei ollut, eikä kasvattanut mua niin kuin omaa lastaan. Ei ollut hyvä äiti laisinkaan. Siinä siivoaja saattaa ola parempi. Suhtutumisessaan lapseen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMillaisessa suhteessa. Kuinka usein on seksiä nykyään. Se kai on jonkinlainen suhteen määritelmä
ap
Sitoutuninen mihin. Mitä teet miehesi vuoksi? Tai lastesi? Kuinka paljon maksat lastesi elatuksesta? Parisuhde. Eli kuinka usein teillä on seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apAsutte siis yhdessä eli avoliitto
Tutki avoliiton määritelmä
Ja hoida lasten asiat kuntoon
Asuimme yhdessä, eli avoliitto, mutta liittomme oli enemmän, tajua nyt, kääpiö.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSitoutuninen mihin. Mitä teet miehesi vuoksi? Tai lastesi? Kuinka paljon maksat lastesi elatuksesta? Parisuhde. Eli kuinka usein teillä on seksiä?
Parisuhteen määrittelee sitoutuminen, ei seksi, apina.
ap
Teidän äidit on jotain kansakoulunkäyneitä tahkoa pyörittäneitä ahdasmielisiä juntteja, toisin kuin mun muuten psyko äitini.
ap