Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun äitini antoi minulle yo-lahjaksi 10 000mk maksavan tietokoneen

Vierailija
23.06.2018 |

Mutta en ollenkaan tehnyt sillä mitään, enkä ollut sellaista toivonut. Lisäksi äitini myönsi oikeasti tarvitsevansa sellaista itse. Lisäksi en olisi kehdannut kysyäkään, saanko myydä koneen ja pitää rahat. Että tällälailla itselleen käärii yo-juhlissa glooriaa teini-iän tsolle juuttunut, lapsestaan välittämätön epäkypsä äiti-ihminen, joka muka antoi lapselleen hienon lahjan.
Sain mä jotain muutakin pientä häneltä, en muista mitä.
Pointti ei ole valittaa, etten saanut kymppitonnilla jotain kivempaa, ei äidillä sellaiseen ois ollut varaa, vaan se säälittävä tarve esittää, että teki minulle hienonkin eleen.
Tuohon aikaan ei ollut olemassa edes nettiä.

Kommentit (248)

Vierailija
241/248 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä sinusta tuntuu kun olet jättänyt lapsesi kokonaan

Ei tapaamista. Et ota heitä luoksesi. Ei ole sopimusta

Ei elatusta. Ja tiedät että lapsesi elävät alle köyhyysrajan. Heidän luokallaan ei ole tpista yhtä köyhäää

Ja he ovat nälissääja se on sinun syytäsi

Hävettääkö?

Alkoiko lapsettomuudestasi haukkuminen jo pikkuisen korventaa?

ap

Hävettää siis

Vierailija
242/248 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä sinusta tuntuu kun olet jättänyt lapsesi kokonaan

Ei tapaamista. Et ota heitä luoksesi. Ei ole sopimusta

Ei elatusta. Ja tiedät että lapsesi elävät alle köyhyysrajan. Heidän luokallaan ei ole tpista yhtä köyhäää

Ja he ovat nälissääja se on sinun syytäsi

Hävettääkö?

Alkoiko lapsettomuudestasi haukkuminen jo pikkuisen korventaa?

ap

Hävettää siis

Korpesi siis.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/248 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset näkee nälkää

Vierailija
244/248 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset näkee nälkää

Sulla ei edes oo lapsia, haha!

ap

Vierailija
245/248 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aivan varma, että tuo minua solvaava, mulle katkera jankuttaja on sinkkumies, mammat kiimassa alapeukuttaa kun servaan sitä häijyä paskaläjää.

Siitä on tullut moralisti ja mammoilla ei itsellään ole moraalia, joten sellainen moralisti iskee heidän jonnekin hermoonsa, on mukava kuunnella, kun joku putkinotkosta kasvanut munaton mies kiusaa naista. Minäpäs olenkin äiti, sinkkumies ei ole itse vanhempi, ja sekös sitä vituttaa selkeästi, ettei ole qualifioinut vanhemmaksi asti eli ei ole kelvannut kellekään samanlaiselle moralistinaiselle, kuin mikä p*ska se itse mies on, niin siinä jää sitten ilman vauvoja! Sille ei sovi ollenkaan, että minunlaiseni henkisesti vapaampaa elämää elävä nainen on äiti, ja se sitä varsinkin kauhistuttaa, että joku toinen mies on häntäkin avarakatseisempi (sitä hän siis itse kuvittelee olevansa, vaikka moralismi kapeuttaa kaiken) eikä romahda naisen, joka tarvitsee normista poikkeavaa suhtautumista perheeseen, kanssa. Koska kuvittelee itsekin sellaiseen kykenevänsä, mutta kiehuu nyt, kun kukaan nainen ei ole tullut hänen kanssaan epänormisti olemaan!

ap

Vierailija
246/248 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aivan varma, että tuo minua solvaava, mulle katkera jankuttaja on sinkkumies, mammat kiimassa alapeukuttaa kun servaan sitä häijyä paskaläjää.

Siitä on tullut moralisti ja mammoilla ei itsellään ole moraalia, joten sellainen moralisti iskee heidän jonnekin hermoonsa, on mukava kuunnella, kun joku putkinotkosta kasvanut munaton mies kiusaa naista. Minäpäs olenkin äiti, sinkkumies ei ole itse vanhempi, ja sekös sitä vituttaa selkeästi, ettei ole qualifioinut vanhemmaksi asti eli ei ole kelvannut kellekään samanlaiselle moralistinaiselle, kuin mikä p*ska se itse mies on, niin siinä jää sitten ilman vauvoja! Sille ei sovi ollenkaan, että minunlaiseni henkisesti vapaampaa elämää elävä nainen on äiti, ja se sitä varsinkin kauhistuttaa, että joku toinen mies on häntäkin avarakatseisempi (sitä hän siis itse kuvittelee olevansa, vaikka moralismi kapeuttaa kaiken) eikä romahda naisen, joka tarvitsee normista poikkeavaa suhtautumista perheeseen, kanssa. Koska kuvittelee itsekin sellaiseen kykenevänsä, mutta kiehuu nyt, kun kukaan nainen ei ole tullut hänen kanssaan epänormisti olemaan!

ap

Voi sua. Olet niin helppo. Mielikuvituksesi on tehnyt sinulle taas tepposet

Vierailija
247/248 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti vapaa nainen... äitihullu

Vierailija
248/248 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset