Harmittaako sinuakin kun kaikki muut saa mökkeillä ja olet itse kaupungissa ?
Minä olen kateellinen kaikille joilla on mökki käytössä, minulla pieni ja mökitön suku. Ri mökin mökkiä jonne mennä ja viedä lapset pois kaupungista.
Kommentit (45)
Ei harmita. Oma mökki olisi, mutta tultiin juuri reissusta, joten ei jaksettu lähteä mökille juhannukseksi.
No ei. Asun niin rauhallisella luonnonkauniilla paikalla mukavuuksien äärellä etten kaipaa mökkeilyn alkeellisia olosuhteita. Uin jo lapsena enemmän kuin tarpeeksi, joten sitäkään en kaipaa.
mökkikulttuuri oli jees joskus silloin 70-80-luvulla.kun oli uusi ja kiva perhe. kun varsinainen omistaja siirtyi rajan toiselle puolelle, mökistä tuli yhden sisaruksen osalta pelkkä riidan aihe ja omiminen oman väkensä juhannuksiin. meni välit muutenkin poikki kun tuli nähtyä jätkän todellinen luonne. homehtukoon kskenääntai vaika hukkukoon järveen. parempi olisi aina myydä mökit samantien omistajan kuollessa. sen varsinaisen. rahat käyttöön kaikille omiin tarpeisiin eikä yhden käyttäessä hyväkseen muita.
mökki-intoilu nolla, vaikka oli rakas paikka ennen oikean omistajan menehtymistä, joka tarkoitti mökin kaikkien käyttöön. sukuun tulleet vaa yleensä myrkyttää lisänä vielä koko muun perheen joten se siitä.
Ei. Mökkeily on hemmetin tylsää.