Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako sinuakin kun kaikki muut saa mökkeillä ja olet itse kaupungissa ?

Vierailija
23.06.2018 |

Minä olen kateellinen kaikille joilla on mökki käytössä, minulla pieni ja mökitön suku. Ri mökin mökkiä jonne mennä ja viedä lapset pois kaupungista.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole kateellinen. En ole ikinä ymmärtänyt mökkikulttuuria. Huomen aamulla lento etelän lämpöön ja takaisin vasta elokuussa.

Vierailija
2/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole mökillä mukavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Ihan tarpeeks joutui lapsena mökillä tylsistymään joten on ihanaa viettää kaupunkijuhannuksia.

Vierailija
4/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Mua ei mökille saisi ötököiden häiritsemäksi millään.

Lapset on mökeillä toisinaan isovanhempiensa/kavereidensa kanssa, nytkin. Mä viihdyn kaupungissa, etenkin näin juhannuksena.

Vierailija
5/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kade parille kaverille joilla on todella ihanat mökit.

Vierailija
6/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, meillä on kyllä mukava mökki, ja ihan ikioma. Lähdetään tänä iltana ulkomaille viikoksi, joten pysyttiin stadissa, koska oli ennustettu huonoa säätäkin.

Mikään ei estä mökitöntä nauttimasta luonnosta. Menkää piknikille tai vaikkapa telttaretkelle. Kivoja kansallispuistoja on ympäri Suomen, niissä saa yöpyä ilmaiseksi, ja meno on niissä rauhallista verrattuna leirintäalueisiin.

Vierailija
7/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökin voi kyllä vuokrata jos sellaista ei kukaan sukulainen tai kaveri omista, jos ei suuria laatuvaatimuksia ole niin kyllä siihen on varaa. Itselleni mökille joutuminen olisi enemmänkin rangaistus kuin nautinto, tykkään kaupungista.

Vierailija
8/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin juhannusruuhkan läpi, hauskanpito väkisin ja taas sama ruuhka väkisin. Keksin parempaakin tekemistä.

Vierailija
9/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta se harmittaa, kun en pääse ulkomaille ajan kanssa, enkä edes lyhyeksi aikaa. -uttaa.

Vierailija
10/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä harmita. Ei meilläkään ole mökkiä eikä suvussa kellään sellaisella joka kutsuisi kylään. Vaikka en ole koskaan ymmärtänyt miksi kukaan haluaa toisten mökeille mennä. Asutaan ok-talossa joten ei sitä mökkiä ehkä samalla tavalla kaipaa kun joku kerrostalossa asuja. 

Vierailija
11/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Asutaan 7000 neliön tontilla melko omassa rauhassa. Miksi haluaisin kahden talon sisä- ja ulkotyöt kontolleni ruuhkavuosien keskellä?

Vierailija
12/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrattiin mökki viikoksi, se riittänee yhdelle kesälle mökkeilyä. Näin tehty monena vuonna, ja vaikka olisi mukavaa niin loppuviikosta kaipaa jo ihmisten ilmoille.

Vierailija
13/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Inhoan hyttysiä ja mökeillä pörrää usein kesäisin aika lailla hyttysiä, tosin tämän(kin) kesän juhannussäillä ei hyttysiä varmaan paljon lentele :-D

Jos harmittaisi, tekisin asialle jotakin esim. vaikkapa vuokraisin mökin, jos en haluaisi ottaa vastuuta omasta mökistä.

Vierailija
14/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, olisi mökkikin johon mennä ja jonka omistajat pyysivätkin sinne, mutta mä tykkään kaupunkinjuhannuksista paljon enemmän. Hauskaa, kun kerrankin kaupungit on lähes tyhjiä.

Vierailija
15/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Saan ankeasta mökkielämästä tarpeekseni kunhan palaan kotiin.

Vierailija
16/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mua harmitti, eka viikonloppu ikinä juhannus kaupungissa. Ja yksin.

Mutta kun illalla ikkunalasiin ropisi kova kaatosade ja parvekkeen lasit helisi, olikin ihan mukavaa katsella sisällä Netflixiä yksin ja syödä herkkuja ja juoda Fresitaa. Jopa kynttilät laitoin palamaan kun oli niin pimeää.

Vierailija
17/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Lapsi kyllä tykkää olla mökillä ja olisin mennyt sen kanssa sen vuoksi, mutta äitini on siellä suvun mökillä, muiden sukulaisten kanssa muuten ihan tulisin toimeen, mutta otaksun, että äitini on levittänyt epäedustavia huhuja minusta siellä, joten ei huvita mennä. Kukaan ei siellä kuitenkaan minulta kysy suoraan, miten asiat on, joten olkoot keskenään.

Vierailija
18/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaan luonnonrauhaan niin se on ihan tuossa vieressä. En tarvitse mökkeilyä ainakaan sen takia.

Vierailija
19/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod. Tuli tarpeeksi mökkeiltyä koko nuoruus ja aikuisikääkin.  Se on nähty. Ja pelkkä kitkerä  sisarusriita jostain mökistä ei vaan enää kiinnosta. Nähty se ruikutussiinä perheessä muutenkin. Rahalla kun ei ikävä kyllä saa kaikkea.

;)

Ei edes joka kerta. Harmi, että toiset kadehtii sitä, mitä eivät voi koskaan rahalla saada. Noh.

Se on vaan voivoi :)

Hyvää juhannusta sen ansainneille.. ei kitkerille sisarille. ;)

Vierailija
20/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin lapsuuteni ja nuoruuteni järven rannalla. Nykyään ei edes saisi rakentaa taloa niin lähelle rantaa. Nyt olen asunut kuusi vuotta Shanghaissa ja täytyy myöntää, että sitä kotijärveä on jo ikävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi