Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako sinuakin kun kaikki muut saa mökkeillä ja olet itse kaupungissa ?

Vierailija
23.06.2018 |

Minä olen kateellinen kaikille joilla on mökki käytössä, minulla pieni ja mökitön suku. Ri mökin mökkiä jonne mennä ja viedä lapset pois kaupungista.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin mökillä. Olin pari tuntia ja ajoin takaisin kotiin kaupunkiin. Vuoden päästä ehkä seuraavan kerran ellen myy mökkiä pois ennen sitä.

Vierailija
22/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, nautin kun saan olla rauhassa kaupungissa😀

Inhoan mökkeilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin mennä johonkin mökille? En todellakaan!

Mutta jos haluaisin, en änkeisi sukulaisten mökeille vaan hommaisin oman. Ihmiset ei yleensä halua sukulaisia nurkkiin passattavaksi,

Vierailija
24/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla ole mökillä mukavaa...

Niinpä. Ainakin meidän perheen (suvun) mökki on työleiri, jossa kukaan ei viihdy.

Siksi välttelen sinne menoa . Ei sillä, tykkään pihatöistä yms., mutta tuolla mökillä kun ne ovat niin turhia...Miksi pitää olla istutettu nurmikkoakin koko tontti täyteen...ja jos et aja sitä niin koirat ja lapset ainakin punkkivaarassa...Hyttysistä ylitarjontaa ja käärmeitäkin tavattu...

Eri juttu olisi jos olisi iso viidentähden mökki kaikilla mukavuuksilla ja tai edes järkevästi istutetulla tontilla...Voisi vaikka viihtyäkin...

Vierailija
25/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei harmita. Mutta se harmittaa, että tänä vuonna ei ollut varaa paeta ulkomaille.

Vierailija
26/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ratikassa matkalla Linnanmäelle eli eipä suuremmin.

Vierailija
27/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, en tykkää mökkeilystä. Asutaan omakotitalossa, lasten kanssa menee juhannus mukavasti kotonakin.

Vierailija
28/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita kun pääsen viikon päästä lähtemään mökille. Saimme viikoksi tuttavan mökin käyttöömme ruohonleikkuuta ja pientä siivousta vastaan :). Menen siis ystäväni kanssa.

(Enkä mitenkään pummannut tätä mökkiä, vaan tuttava tarjosi itse)

Vierailija
29/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin mökkitontti myytyä just eli eipä harmita. Ei käyty siellä ikinä.

Vierailija
30/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita olla kaupungissa. En tykkää mökki elämästä. Ja joku ulkohuussi on kauhistus, ei kiitos missään nimessä. Eri asia jos olisi upea hieno huvila kaikilla mukavuuksilla, siellä viihtyisin, ehkä  :D 

Vierailija
31/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla kartano palveluskuntineen niin voisin vähän aikaa viihryä " mökillä". Lapsena viihdyin maalla sukulaisten luona, tosin ihan omakotitalossa mutta ei kiitos enää.

Vierailija
32/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harmita.

Keskustassa koti mutta sisäpiha ja oma terassi. Just grillattiin. Sauna ja vihdat. Ei tarvitse istua autossa ja ei tarvitse pakata kamoja. Ei hyttysiä. 2 sisävessaa. Meri/järvi/joki/palju vain puuttuu.

Vierailija
33/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Tultiin mökiltä juhannukseksi kotiin.

Vierailija
34/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli ei, koska mut oli kyllä kutsuttu useammallekin mökille.

Vierailija
35/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksimielistä porukkaa 😁 Kaupunkijuhannus on valinta, ota sinäkin ap positiivinen ote asiaan!

Vierailija
36/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina miks mökkeilyä sanotaan työleiriksi. Meillä on kaikilla mukavuuksilla oleva mökki (tai huvila). On alueella jossa ei saa tehdä nurmikoita ja laittaa istutuksia vaan tontin pitää olla luonnontilassa. Mökin ympärillä on kivetys ja kuntat ja sitten ihan metsää.

Ollaan luonnon keskellä. Tosin tunturikeskus on lähellä 2km. Mutta ei sieltä mitään kuulu. Mökillä vaan oleillaan ja tehdään samoja sisäkotitöitä, kuin kotonakin. 12 vuotta sitten rakennettu ja hyvin pidetty. Eli ei tarvitse nikkaroidakaan mitään. Polttopuita joskus tehdä.

Kotona sitten onkin työmaata pihoineen ja kasvimaineen. Ja naapurit kailattaa heti vieressä. Millon mikäkin vehje huutaa. Nyt joku tehnyt keväästä alkaen remonttia ja pihahommia. Viikonloppusikin heti aamusta melkonen meteli. Mutta se nyt kuuluu taajama-alueelle. Nautin suuresti rauhasta ja lintujen lauluista täällä lapissa. Takaterasille kun istahtaa nii voi sitä ihanuutta.

Vierailija
37/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

En pidä mökkeilystä, koska hyttyset ovat aina rakastaneet minua. Minä en niin perusta hyttysistä.

Vierailija
38/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita sinänsä, koska parin viikon päästä lähden käymään sukulaisen mökillä.

Vierailija
39/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei harmita. Inhoan hyttysiä ja mökeillä pörrää usein kesäisin aika lailla hyttysiä, tosin tämän(kin) kesän juhannussäillä ei hyttysiä varmaan paljon lentele :-D

Jos harmittaisi, tekisin asialle jotakin esim. vaikkapa vuokraisin mökin, jos en haluaisi ottaa vastuuta omasta mökistä.

Tuo muuten on aika lailla valintakysymys. Me ostettiin mökki juuri niin, että hyttysten vähyys oli yksi pääkriteereistä.

Eli avoin tontti, risukot poissa ja seisovaa vettä vähän tai ei lainkaan.

Ja ei ole todellakaan paljon hyttysiä. About saman verran kuin stadissa kerrostalopihassamme.

Vierailija
40/45 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ankeat olosuhteet. Paskahuussit tai ällöttävät wc:t. Ötököitä. Likaista vettä. Tuulista. Jos ei tuulista itikoita. Vesi kylmää.

Saanut tarpeeksi mökkeilystä jo vuosia sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän