Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka introvertit oikein muodostatte ystävyys/parisuhteita?

Vierailija
23.06.2018 |

Varsinkin "palstaintroverit" joilla monilla tuntuu olevan myös puutetta sosiaalisissa taidoissa ja tietynlaista negatiivista suhtautumista ihmisiin ylipäätään. Oman kokemukseni mukaan minun on aina pitänyt olla todella sosiaalinen, eläväinen ja mukavaa seuraa, jos olen halunnut lähentyä ihmisten kanssa. Siis paljon sosiaalisempi kuin olen yleensä luonnostaan. Haluaisin oppia muodostamaan suhteita rauhallisemmin, mutta en omasta kokemusmaailmasta käsitä miten se tapahtuu.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sen verran introvertti, etten kaipaa tai halua ystäviä. Mieheni olen löytänyt nuorempana baarista. Mulla ei kyllä ole tietääkseni puutteita sosiaalisissa taidoissa, tykkään satunnaisesti jutella tuntemattomien kanssa ja lapsuudenperheeseeni olla yhteyksissä, mutta enempään ei vain ole kiinnostusta. Olen kyllä enemmän kuuntelija enkä osaa keksiä keskusteluaiheita.

Ihan ku mua ois tässä kuvailtu

Vierailija
42/44 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mmm. Eikös tämä ole oikeastaan asperger-ketju?

Ei. Koska introvertti voi olla sosiaalisesti taitava ja pystyy tulkitsemaan hyvin toisten tunteita yms. Yleensä tämä vaan ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ujo ja hiljainen suurissa ihmisporukoissa mutta saan suuni auki ollessani kahden jonkun kanssa. On mies ja paljon hyviä ystäviä. Osaa ystävistä näen kerran vuodessa, toisia viikottain. Oon tosi avoin ja vaikka lämpenen tosi hitaasti niin ihmiset jostain syystä haluavat tutustua muhun.

Kyllä niitä kavereita löytää, jos on avoimin mielin liikkeellä eikä ota stressiä saako jostain ystävän itselleen. Tapaan usein mielenkiintoisia ja hauskoja ihmisiä joiden kanssa juttu luistaa ja huumori on samanlaista mutta niistä ei kumminkaan tule syviä ystävyyssuhteita syystä tai toisesta. Ihania kohtaamisia silti.

Vierailija
44/44 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa meidän introverttien elää rauhassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän