Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin alkaa tehdä kaikki mahdolliset valinnat tästä lähtien siltä pohjalta, että ne parantavat ulkonäköäni ja kuntoani

Vierailija
23.06.2018 |

Saapa nähdä koska alkavat tulokset näkyä.

Kommentit (202)

Vierailija
1/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu päätös jo paremman voinnin vuoksi. Onnea matkaan!

Vierailija
2/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös. Tulet saamaan paremman ulkonäkösi avulla hyviä asioita elämääsi. Lupaan sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päätös. Tulet saamaan paremman ulkonäkösi avulla hyviä asioita elämääsi. Lupaan sen.

Niin minäkin lupaan sen itselleni, saanti tulee olemaan varmaa! Ap

Vierailija
4/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😆😆😆

Vierailija
5/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi tehdä aivan saman päätöksen. Mutta monellako riittää itsekuri ja motivaatio? Minä olen riittävän itsekeskeinen pystyäkseni tähän. Ap

Vierailija
6/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas päätin tehdä kaikki valinnat tästä lähtien niin, että ne lisäävät tietojani, kehttävät älykkyyttäni ja parantavat luonnettani.

Olen mieluummin stevenhawking kuin jerekaralahti tai mikamyllylä.

Vierailija
7/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin naiset oikeasti toivoisivat, että muut naiset näyttäisivät kauniimmalta kuin he itse.

Vierailija
8/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, hieno päätös. Mä aloitinkin jo ketogeenisen ruokavalion rasvanpolttoon, mutta liikunta on ongelma. Ei mitenkään jaksais huvittaa. En tee mitään liikkumista mielelläni. En mitään. No, ehkä ratsastaisin, jos ois hevonen ja joku muu, joka sen hoitaa.

Vierailija
9/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin naiset oikeasti toivoisivat, että muut naiset näyttäisivät kauniimmalta kuin he itse.

Totta töriset. Muiden kauneus on itseltä pois.

Vierailija
10/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä keksi mitään, millä valinnoilla saisin itsestäni paremman näköisen? No, kirurgin veitsellä tietenkin, mutta sellaiseen en kyllä rupea.

Vierailija
11/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja todelliset ajatuksesi: Voi v!ttu, susta tulee paremman näköinen kuin minä. Se on hyvä sinulle, mutta mitä minä siitä saan?

Häh? Mä ainakin ajattelin: kerro miten teit sen (ja ennen kaikkea miten tulet ylläpitämään sitä)! Kyllä mäkin siihen pystyisin, sit kun oon valmis. Eli kaikki vinkit ja ideat kehiin, kiitos! Ja oon oikeasti onnellinen jonkun puolesta, joka liitelee ja on noin "korkealla".

Vierailija
12/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa voi tehdä aivan saman päätöksen. Mutta monellako riittää itsekuri ja motivaatio? Minä olen riittävän itsekeskeinen pystyäkseni tähän. Ap

Nyt en ihan ymmärrä. Jos sinulla on tähänkin asti riittänyt itsekuri ja motivaatio ja olet itsekeskeinen ja tiedät tähän pystyväsi, miksi sinun pitää tehdä tällainen päätös nyt? 

Vierailija
13/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas päätin tehdä kaikki valinnat tästä lähtien niin, että ne lisäävät tietojani, kehttävät älykkyyttäni ja parantavat luonnettani.

Tämä kehittää väkisinkin myös luonnetta koska on kohtalaisen haastavaa toteuttaa pikkulapsiperheen äitinä, kun koko ajan joku häiritsee omia juttuja eikä omaa aikaa ole eleli sitä vaatimalla ota. Ap

Vierailija
14/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä keksi mitään, millä valinnoilla saisin itsestäni paremman näköisen? No, kirurgin veitsellä tietenkin, mutta sellaiseen en kyllä rupea.

Vettä juomalla, nukkumalla, veganismilla.... näillä moni hehkuu. Mm.

Vierailija
15/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta töriset. Muiden kauneus on itseltä pois.

Ei se itseltä olekaan POIS, mutta ei se tarkoita etteikö se voisi harmittaa, kun itse joutuu elämään keskinkertaisen näköisenä ja joku muu vieressä vie miehiltä jalat alta.

Vierailija
16/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ihan ymmärrä. Jos sinulla on tähänkin asti riittänyt itsekuri ja motivaatio ja olet itsekeskeinen ja tiedät tähän pystyväsi, miksi sinun pitää tehdä tällainen päätös nyt? 

Ei ole riittänyt tarpeeksi, olen antanut muiden aiheuttamien häiriötekijöiden vaikuttaa siten että ole aina tehnyt oikeita valintoja omaksi parhaakseni. Tarvitsen päätöksen jossa pysyn nyt ehdottomasti joka hetki. Ap

Vierailija
17/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja todelliset ajatuksesi: Voi v!ttu, susta tulee paremman näköinen kuin minä. Se on hyvä sinulle, mutta mitä minä siitä saan?

Ei. Miksi ihmeessä olisi?

Minä olen henkisesti terve.

Vierailija
18/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Miksi ihmeessä olisi?

Minä olen henkisesti terve.

Sairaampaa on ettei koskaan tunne kateutta. Kateus on inhimillinen tunne. Ilman kateutta ihmislaji ei olisi edes kehittynyt tällaiseksi kuin se on nyt.

Vierailija
19/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä olettanut, että aloittajasta tulee itseäni paremman näköinen :D Ja vaikka tulisikin, tai olisi jo, niin mitä sitten?

En minä ainakaan ulkonäköäni pidä parhaimpana ominaisuutenani esim. miesten minusta tykkäämisen suhteen.

Vierailija
20/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Steven? No jostainhan sitä on lähdettävä. Itse haluan tasapainon. Haluan olla fiksu ja kouluttaunut mutta myös hyvässä kunnossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi