Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten 42-vuotiaan naisen saisi viitymään mökillä?

Vierailija
23.06.2018 |

Meillä on ollut pientä kitinää koko juhannuksen ja alkaa käydä jo aika raskaaksi tämä mökillä olo tyytymättömän 42 v:n kanssa mökillä. Haluaisin tänään katsoa ainakin Saksa-Ruotsi -ottelua ihan kaikessa rauhassa. Mitä tekemistä keksisi vaimolle siksi aikaa, ettei tule tästäkin taas känkkäränkkäpäivää.

Sillä on oma tabletti ja välillä se puuhailee pitkäänkin omiaan vauvapalstalla ja Facebookissa. Tuntuu vaan, että jälkimmäisestä tulee usein harmitus, kun kavereilla on kuulemma kaikki paljon hienompaa kuin meillä. Jotain muutakin viihdykettä pitäisi siis nyt keksiä.

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille dildo, niin saa tekemistä.

Vierailija
102/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nykyajan miehet sitten ovat avuttomia. Onko pakko ottaa vaimo jos ei jaksa sitä hoitaa?

Koiran asemassako sen vaimon pitäisi olla?

Kyllä vaimo vaatii enemmän ylläpitoa ja koulutusta kuin koira. Oikeastaan vaimo kylläkin on lähempänä kissaa: sille voi yrittää opettaa temppuja, mutta silti se tekee oman päänsä mukaan. Vaimot ovat aika paljon ovelampia kuin perinteiset kotieläimet. Mutta jos sattuu löytämään itselleen sopivan yksilön, yhteiselo vaimon kanssa on paljon parempaa kuin yksinelo. Niiden kanssa voi myös hankkia perheen, mikä on hankalampaa koiran kanssa.

Niin ja sitten on sekin hyvä puoli, että kun on viimein vaivalla saanut koulutettua hyvän koiran, se kuolla kupsahtaa jo 15-vuotiaana, mutta vaimo taas saattaa hyvällä ruokinnalla elää 80-vuotiaaksikin! Kyllä vaimoissa on enemmän hyviä puolia kuin koirissa. Varsinkin jos on kokenut kasvattaja ja hyvärotuinen vaimo.

Ihan totta. Kannattaa miettiä tarkkaan millaisia ei vaimorotuja on tarjolla ja miettiä millaiset omat kasvatustaidot ovat. Itä-suomalaiset vaimot ovat yleensä leppoisia, joskin savolaiset voivat olla kieroja. Turkulainen ja porilainen vaimo käyvät vain kokeneille vaimoharrastajille, joilla on hyvä sarkasminsietokyky ja ymmärtävät länsimurteita.

Ja pohjalaista vaimoa ei kannata ottaa oikein kenenkään! Se on niin vaativa koulutettava: itsepäinen ja rohkea. Todella vaativa. Ehkä kokeneelle savolaiselle menisi, jos osaa kierosti antaa vaimon päättää joistakin asioista, esim. ruokakupin paikasta ja remmin väristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarmo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaan osia sun vaimon kanssa. Oon 43 v, hoikka, urheilullinen, muodokas. Rakastan ruokaa, seksiä ja futista, mökkeilyä. Tykkään grillailla, luonnosta, saunomisesta, urheilusta. Lähet mun kanssa lenkille, saunotaan ja rakastellaan sen jälkeen. :)

Ps oon uskollinen, tää on vaan niin huvittavaa miten mä just haluaisin eri asioita kuin puolisosi!

Ritva! Tunnistin heti kirjoitustyylisi. Voisit täsmentää että harrastat kuulantyöntöä ja muodot painottuvat keskivartaloon. Mutta ei se mitään, olenhan itsekin samanlainen ja rakastan sinua silti. Älä enää yritä täällä miehiä kalastella. Lupaan lähteä kanssasi sinne Ikeaan heti maanantaina. Tuli sanottua vähän liian jyrkästi siinä ridan tuiskeessa kun sanoin että sinun pitää etsiä uusi mies. Tiedät varmaan että ahdistun Ikeassa. Kestää sen silti vuoksesi, olenhan tosimies.

Ritva tässä moi! Hahaa! Joo, olen lihava, miesmäinen, rääväsuu bubiruusu, joka jakelee tavaraansa joka Ismolle. Miten sattuikin että sait mut kiinni!

Vierailija
104/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa suuhun koko futismatsin ajan, jos ei tottele ni kuivana kakkoseen jo puoliajalla.

Vierailija
105/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mökillä pitäisi viihtyä? Saamarinmoinen työleiri, jossa lisäbonuksena kaikki oravasta pienemmät surisee koko ajan kimpussa.

Pois sieltä.

N40

Vierailija
106/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille naiselle veikkaustilisi tunnukset niin se tekee oikeat rivit moukan tuurilla Live -vetoon.

Nimim. Toinen 42v nainen, joka voitti eilen 39,90e ummikkona

Vierailija
107/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 on vaikea ikä. Ne on silloin vielä sielultaan nuoria, osa fyysisestikin.

Kokeile seksiä ja ehdota tyttöjen iltaa. Sillä voisit pärjätä.

Vierailija
108/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksikin mökissä pitää olla tasoa. Ei ulkohuussia ja huonoa grilliruokaa vaan mahdollisuus saada ruokaa valmiina esim lähi ravintolasta. Siivous järjestetty muiden puolesta, että ei koko mökkilomaa painostaisi ahdistus että jonkun täytyy tämä komeus vielä siivota! Shamppanjaa tai kuohuviiniä, kyllä kiitos! Palju olisi plussaa. Pahin mahdollinen skenaario minulle mökillä olisi että mökkiloma olisi työleiri, jossa ukko istuisi kalja kädessä jalkapalloa tai jääkiekkoa tuijottaen. Siis kun satsataan mökkiin, pitää löytyä tasoa!

Vierailija
109/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän itkettää jotkut viestit. Niillä on varmaan tylsä elämä.

Vierailija
110/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix.

Vierailija
111/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Nosta lomailun tasoa ja vie hänet kaupunkilomalle.

Vierailija
112/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan yli 40- v nainen ei oikeasti viihdy mökillä. Jos saisivat valita, olisivat viettämässä spa-lomaa jossakin ihanassa paikassa, eivätkä vääntämässä mökillä ruokia ja kitkemäsä pihaa.

Vierailija
113/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 43-vuotias. Suunnittelen oman mökin hankintaa. Ei kukkapenkkejä, kasvimaata, nurmikkoa. Sen sijaan lyhyen matkan päässä kivoja lenkkipolkuja, putiikkeja, ravintoloita. Voin itse tai miehen kanssa kuntoilla, kokata, sisustaa ja remontoida mökkiä mieleiseksi, kutsua ystäväpariskuntia kylään ja veneillä. Telkkaria meidän mökille ei tule.

Vierailija
114/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jarmo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaan osia sun vaimon kanssa. Oon 43 v, hoikka, urheilullinen, muodokas. Rakastan ruokaa, seksiä ja futista, mökkeilyä. Tykkään grillailla, luonnosta, saunomisesta, urheilusta. Lähet mun kanssa lenkille, saunotaan ja rakastellaan sen jälkeen. :)

Ps oon uskollinen, tää on vaan niin huvittavaa miten mä just haluaisin eri asioita kuin puolisosi!

Ritva! Tunnistin heti kirjoitustyylisi. Voisit täsmentää että harrastat kuulantyöntöä ja muodot painottuvat keskivartaloon. Mutta ei se mitään, olenhan itsekin samanlainen ja rakastan sinua silti. Älä enää yritä täällä miehiä kalastella. Lupaan lähteä kanssasi sinne Ikeaan heti maanantaina. Tuli sanottua vähän liian jyrkästi siinä ridan tuiskeessa kun sanoin että sinun pitää etsiä uusi mies. Tiedät varmaan että ahdistun Ikeassa. Kestää sen silti vuoksesi, olenhan tosimies.

Ritva tässä moi! Hahaa! Joo, olen lihava, miesmäinen, rääväsuu bubiruusu, joka jakelee tavaraansa joka Ismolle. Miten sattuikin että sait mut kiinni!

Voi Ritu, kyllähän minä oman rakkaan karvaturrini tunnistan vaikka sokeana ja kädettömänä. Mutta äläpäs puhu itsestäsi noin halventavaan sävyyn, eihän niitä Ismoja ollut kuin kaksi. Muut oli sitten ihan toisennimisiä.

Vierailija
115/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä raskaaksi saunassa

Vierailija
116/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki musta, isomunainen ja kielitaitoinen toyboy kesämökin makkariin niin saat katsoa futista niin paljon kuin haluat.

Vierailija
117/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitöistä innostuvalle naiselle voi varata runsaasti askartelumateriaalia mukaan. Esim. Tölkinklipsuja, tyhjiä kahvipusseja, viinipullon korkkeja, kankaita, villalankaa jne. Siinä se viihtyy vaikka päiväkausia iloisesti puuhaten.

Vierailija
118/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanko kouraan sille ja marjametsään.

Tyhmät antaa yläpeukkua, ei mitään marjoja voi vielä kerätä,

Vierailija
119/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on "mökki" ja upea järvimaisema ,alati muuttuva. Pirskahtelevaa kuoharia nytkin nautimme mieheni kanssa,,, ja kaikki mukavuudet ,Työt ei rasita. Työksi emme laske herkullisen ruuan tekemistä,veneilyä kera kalastuksen , emmekä ruhonleikuuta parin viikon välein,,silloin ei tarvitse mennä kuntosalille.

Upeaa-eikös totta! Seuraa saamme ystävistämme ,kun kilautamme vierailukutsun.

Ps.ja kumpikin saa katsoa netistä tai tv:stä mitä haluaa,jos esim kumppania urheilu kiinnostaa.

Kaikki ihan itse organisoitua.

Vierailija
120/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen ihan kiva, mutta kyllä minusta alkoholi ja 42 v. on aika hazardi yhdistelmä, että ei se kyllä ihan vielä hanskassa ole silloin. Mutta antaa mennä vaan, kunhan sitten muistetaan, että kenellä on loppupeleissä aina vastuu. Kyllä, 42 v.n miehellä.