Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 42-vuotiaan naisen saisi viitymään mökillä?

Vierailija
23.06.2018 |

Meillä on ollut pientä kitinää koko juhannuksen ja alkaa käydä jo aika raskaaksi tämä mökillä olo tyytymättömän 42 v:n kanssa mökillä. Haluaisin tänään katsoa ainakin Saksa-Ruotsi -ottelua ihan kaikessa rauhassa. Mitä tekemistä keksisi vaimolle siksi aikaa, ettei tule tästäkin taas känkkäränkkäpäivää.

Sillä on oma tabletti ja välillä se puuhailee pitkäänkin omiaan vauvapalstalla ja Facebookissa. Tuntuu vaan, että jälkimmäisestä tulee usein harmitus, kun kavereilla on kuulemma kaikki paljon hienompaa kuin meillä. Jotain muutakin viihdykettä pitäisi siis nyt keksiä.

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa seuraavaksi lomailette vaikka jossain kylpylässä, missä parempi puolisko voi ottaa vaikka rentouttavan hieronnan tai kasvohoidon, kun itse tuijotat tv.tä...

Vierailija
82/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan osia sun vaimon kanssa. Oon 43 v, hoikka, urheilullinen, muodokas. Rakastan ruokaa, seksiä ja futista, mökkeilyä. Tykkään grillailla, luonnosta, saunomisesta, urheilusta. Lähet mun kanssa lenkille, saunotaan ja rakastellaan sen jälkeen. :)

Ps oon uskollinen, tää on vaan niin huvittavaa miten mä just haluaisin eri asioita kuin puolisosi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nykyajan miehet sitten ovat avuttomia. Onko pakko ottaa vaimo jos ei jaksa sitä hoitaa?

Koiran asemassako sen vaimon pitäisi olla?

Vierailija
84/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on naisen kanssa vaikeaa, kun mökilläkin on 24/7 nettikaupat auki ja aina löytyy kaikkea kivaa, mitä nainen haluaisi. Se saa omaa taskurahaa töissä ja tietysti vielä kuulee siellä muilta toimiston tytöiltä, mitä villityksiä on pakko saada.

Jotain muuta tekemistäsiis pitää olla. Jätin auki iltasanomien jutun jostain lihoneesta julkkiksesta ja nyt naisella on ollut tuntikausia viihdettä, kun on jutellut netissä siitä ja hakenut ennen ja jälkeen -kuvia.

Vierailija
85/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo voisi vierailla naapurin Jorman mökillä "cockold" ja taas jaksaa hymyillä ja on hyväntuulinen :)

Katsele sinä vaan jalkapalloa

Vierailija
86/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

64 jatkaa: Omia hommia kuten maan kääntämistä ja halonhakkuuta pääsen tekemään ilman keskeytyksiä sillä, että annan vaimolle omat pienet välineet, lapion ja haravan ja se saa kuopsuttaa multaa ja laittaa kukkia ruukkuihin. Siitä tulee kyllä joskus riitaa, kun se laittaa niitä kukkaruukkuja sitten saunan rappusille ja laiturille, ja ne on tiellä siinä. Tai vie postilaatikolle kolmen kilometrin päähän ja vaatii mua käymään kastelemassa ne.

Yksi mutta äärimmäinen keino on se, että sanoo vähän ennen peliä, että ihan kuin vaimo olisi vähän kerännyt kiloja vyötärölle. Se menee samantien laiturin päähän tekemään vatsalihaksia ja joogaamaan, mikä on hyvä, koska pystyn samalla kätevästi valvomaan sitä ikkunasta, ettei karkaa viereiselle mökille kyläilemään. Siellä on ollut nyt joka viikonloppu mökkinaapureitten kaksvitonen poika kaveriporukan kanssa saunomassa ja ryyppäämässä. Siitä en tykkää enkä sinne päästä.

On tosiaan äärimmäinen keino, tiedän tapauksen, jossa affektikohtauksen saanut nainen karkasi, eikä mies löytänyt häntä enää koskaan. Turha työllistää viranomaisia tällaisella, pidä parwmpaa huolta naisestasi.

Vierailija
87/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nykyajan miehet sitten ovat avuttomia. Onko pakko ottaa vaimo jos ei jaksa sitä hoitaa?

Kyllä vaimo vaatii enemmän ylläpitoa ja koulutusta kuin koira. Oikeastaan vaimo kylläkin on lähempänä kissaa: sille voi yrittää opettaa temppuja, mutta silti se tekee oman päänsä mukaan. Vaimot ovat aika paljon ovelampia kuin perinteiset kotieläimet. Mutta jos sattuu löytämään itselleen sopivan yksilön, yhteiselo vaimon kanssa on paljon parempaa kuin yksinelo. Niiden kanssa voi myös hankkia perheen, mikä on hankalampaa koiran kanssa.

Vierailija
88/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaan osia sun vaimon kanssa. Oon 43 v, hoikka, urheilullinen, muodokas. Rakastan ruokaa, seksiä ja futista, mökkeilyä. Tykkään grillailla, luonnosta, saunomisesta, urheilusta. Lähet mun kanssa lenkille, saunotaan ja rakastellaan sen jälkeen. :)

Ps oon uskollinen, tää on vaan niin huvittavaa miten mä just haluaisin eri asioita kuin puolisosi!

Ja sekin on huvittavaa, miten yksinkertainen olet.

Vierailija
89/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa!! Alapeukkuja satelee, lihavilta, some-riippuvaisilta, aseksuaaleilta AV-mammoilta jotka eivät tykkää ruoanlaitosta;)

Vierailija
90/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, perustelepa väitteesi.

Vierailija
91/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on huolestuttava esimerkki siitä, että monikaan ei muista, että kaikki naiset ovat yksilöitä, ja kaiken huolenpidon sekä puuhan järjestämisen pitäisi lähteä kunkin naisen yksilöllisistä tarpeista.

Miehen, joka on vaimon ottanut, tulee muistaa kohdella naistaan yksilönä ja huomioida juuri tämän naisen tarpeet. Ehkä naapurin Lissu hoituu värityskirjoilla, veljen vaimo tykkää seksikkäistä jalkapalloilijoista, mutta nuo ratkaisut eivät välttämättä sovellu omalle vaimolle, eikä vaimoa tule siitä syyllistää.

Vierailija
92/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi melko äärimmäinen keino on laittaa vaimo juhannuksen ajaksi hoitoon. Näin saa rauhan, jos haluaa mieluummin rillutella miesseurassa ilman häiritsevää kiukuttelua ja huomionhakua. Naisten kesäleirejä löytää Googlesta erimerkiksi hakusanalla joogaretriitti.

Vierailija
93/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa!! Alapeukkuja satelee, lihavilta, some-riippuvaisilta, aseksuaaleilta AV-mammoilta jotka eivät tykkää ruoanlaitosta;)

Alapeukku tuli mm. minulta, ketjun ap:lta, kun joillekin sarkasmintajua ei ole suotu sitten yhtään sarkasmintajua. Kiitos seksiehdotuksesta 43 v nainen, olen samanlainen, mutta vähän nuorempi. Katson matsia mieluummin mieheni kanssa.

Vierailija
94/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

64 jatkaa: Omia hommia kuten maan kääntämistä ja halonhakkuuta pääsen tekemään ilman keskeytyksiä sillä, että annan vaimolle omat pienet välineet, lapion ja haravan ja se saa kuopsuttaa multaa ja laittaa kukkia ruukkuihin. Siitä tulee kyllä joskus riitaa, kun se laittaa niitä kukkaruukkuja sitten saunan rappusille ja laiturille, ja ne on tiellä siinä. Tai vie postilaatikolle kolmen kilometrin päähän ja vaatii mua käymään kastelemassa ne.

Yksi mutta äärimmäinen keino on se, että sanoo vähän ennen peliä, että ihan kuin vaimo olisi vähän kerännyt kiloja vyötärölle. Se menee samantien laiturin päähän tekemään vatsalihaksia ja joogaamaan, mikä on hyvä, koska pystyn samalla kätevästi valvomaan sitä ikkunasta, ettei karkaa viereiselle mökille kyläilemään. Siellä on ollut nyt joka viikonloppu mökkinaapureitten kaksvitonen poika kaveriporukan kanssa saunomassa ja ryyppäämässä. Siitä en tykkää enkä sinne päästä.

On tosiaan äärimmäinen keino, tiedän tapauksen, jossa affektikohtauksen saanut nainen karkasi, eikä mies löytänyt häntä enää koskaan. Turha työllistää viranomaisia tällaisella, pidä parwmpaa huolta naisestasi.

Pidän kyllä tai kutsun mun äitini valvomaan. Alkukesästä huomasin, että vaimolla oli aina rajalle asiaa, kun pojat pelasi rantalentistä. Välillä tuntuu, että niitä virikkeitä on liikaakin mökkiolosuhteissa.

64

Vierailija
95/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa miesstrippari.

Vierailija
96/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, perustelepa väitteesi.

Yksinkertainen ihminen ei tunnista parodiaa eikä satiiria. Sinä et tunnista.

Vierailija
97/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ritva! Tunnistin heti kirjoitustyylisi. Voisit täsmentää että harrastat kuulantyöntöä ja muodot painottuvat keskivartaloon. Mutta ei se mitään, olenhan itsekin samanlainen ja rakastan sinua silti. Älä enää yritä täällä miehiä kalastella. Lupaan lähteä kanssasi sinne Ikeaan heti maanantaina. Tuli sanottua vähän liian jyrkästi siinä ridan tuiskeessa kun sanoin että sinun pitää etsiä uusi mies. Tiedät varmaan että ahdistun Ikeassa. Kestää sen silti vuoksesi, olenhan tosimies.

Vierailija
98/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaimo vaatii enemmän ylläpitoa ja koulutusta kuin koira. Oikeastaan vaimo kylläkin on lähempänä kissaa: sille voi yrittää opettaa temppuja, mutta silti se tekee oman päänsä mukaan. Vaimot ovat aika paljon ovelampia kuin perinteiset kotieläimet. Mutta jos sattuu löytämään itselleen sopivan yksilön, yhteiselo vaimon kanssa on paljon parempaa kuin yksinelo. Niiden kanssa voi myös hankkia perheen, mikä on hankalampaa koiran kanssa.

Niin ja sitten on sekin hyvä puoli, että kun on viimein vaivalla saanut koulutettua hyvän koiran, se kuolla kupsahtaa jo 15-vuotiaana, mutta vaimo taas saattaa hyvällä ruokinnalla elää 80-vuotiaaksikin! Kyllä vaimoissa on enemmän hyviä puolia kuin koirissa. Varsinkin jos on kokenut kasvattaja ja hyvärotuinen vaimo.

Vierailija
99/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on mennä mökille katsomaan televisiota ja tablettia.  Paljon helpommalla pääsee kun on vaan kotona kaupungissa.  Mökillä tehdään ihan muita juttuja!

Ihan samaa mieltä. Yritin ehdottaa vaimolle eukonkantoa, kaljanjuontikisaa, tikanheittoa ja parinvaihtoa naapurinmökin Irman ja Penan kanssa, mutta ei jostain syystä innostunut. Vaikeita ovat kyllä miellyttää nämä nykynaiset.

Pentti olis kyllä suostunut, mutta Irma ei. Se on niin kiireinen, kun sillä on ne lapsenlapset (12) siinä hoidettavana. Oliskohan myös vähän kapeakatseinen?

Vierailija
100/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sitten on sekin hyvä puoli, että kun on viimein vaivalla saanut koulutettua hyvän koiran, se kuolla kupsahtaa jo 15-vuotiaana, mutta vaimo taas saattaa hyvällä ruokinnalla elää 80-vuotiaaksikin! Kyllä vaimoissa on enemmän hyviä puolia kuin koirissa. Varsinkin jos on kokenut kasvattaja ja hyvärotuinen vaimo.

Ihan totta. Kannattaa miettiä tarkkaan millaisia ei vaimorotuja on tarjolla ja miettiä millaiset omat kasvatustaidot ovat. Itä-suomalaiset vaimot ovat yleensä leppoisia, joskin savolaiset voivat olla kieroja. Turkulainen ja porilainen vaimo käyvät vain kokeneille vaimoharrastajille, joilla on hyvä sarkasminsietokyky ja ymmärtävät länsimurteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi