Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian ruma some-aikaan, muita?

Vierailija
23.06.2018 |

Olisi kauheaa joutua esimerkiksi videokeskustelemaan jonkun kanssa. Tai voisin sen tehdä, jos ensin tunnin verran laittautuisin ja harkitsisin kuvakulmaa - ei maksa vaivaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli-ikäinen murehtimaan asiaa, mutta en ois kyllä ollut, ja meikannut en koskaan nuorena.

Vierailija
2/9 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suojelen yksityisyyttäni  niin paljon etten kameran eteen suostu missään olosuhteissa. Viranomaisilla on kuvat hlökorttia varten ja se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se liittyy videokeskusteluun? Näytät videolla samalta kuin oikeassakin elämässä. Eli sehän on tavallaan sama kun juttelisit jonkun kanssa kasvotusten mutta ruudun välityksellä. Valokuvat on pahempia.

Vierailija
4/9 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Onneksi olen jo lähes 40, joten kukaan ei odotakaan kuvia nettiin. Mutta olin siis nuorena hirveän ruma (lähinnä kasvot, kroppa on kyllä ihan normaali) joten en olis silloinkaan voinut laittaa selfieitä jakoon.

Vierailija
5/9 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun nuoruudessani oli nykystandardien mukaan huonolaatuisia kuvia ja niitä otettiin kitsastellen.

Toista se on nyt kun ihan kaikki näkyy, koska kuvat ovat niin tarkkoja.

Vierailija
6/9 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla menee ihan hyvin, jos olet ruma vain tässä ajassa.

Montako kertaa tuntemattomat ovat tulleet sinulle kertomaan, että olet ruma? Arvaan, ettei kertaakaan. Minä sain kokea sellaista kohtelua jo 40 vuotta sitten.

Vierailija
7/9 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen liian yksinäinen

Vierailija
8/9 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole julkaissut yhtään kuvaani somessa. Olen yhdessä yhteiskuvassa netissä työjuttujen vuoksi ja se riittää vallan mainosti.

Vierailija
9/9 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kuka tahansa näyttää edes siedettävältä oikeassa valaistuksessa, meikissä ja hyvästä kuvakulmasta. Sitten kun näkee samaa ihmistä oikeasti, niin ei meinaa edes tunnistaa. Tuo on sellainen taito, jota omalla kohdallani pidän ainakin täysin turhana.

Olen kyllä toisaalta huomannut, että hyvät kuvat itsestä yms. piristävät monen päivää ja nostavat itsetuntoa. En siis näe siinä mitään pahaakaan.

Itse en ole somessa kun en oikein jaksa. Videopuhelua yritin kerran, mutten tiennyt, pitäisikö katsoa kameraa vai sitä toista silmiin, enkä osannut yhtään keskittyä. Mulla on semmoisia outoja vaikeuksia joskus.

Ulkonäkö on muutenkin asia, jonka todennäköisesti menettää kuitenkin jossain vaiheessa. Tärkeämpää on kehittää taitojaan ja persoonaansa, ja koittaa olla muille ihmisille ja maailmaa kohtaan mahdollisimman hyvä ja oikeudenmukainen.

Anteeksi, jos kirjoitan jotenkin oudosti tai töksäyttävästi. Mun pääni ei oikein toimi aina kunnolla. Heh, ulkonäkö on jo mennyt ja varmaankin järki on lähdössä sen perään. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän