Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 42-vuotiaan naisen saisi viitymään mökillä?

Vierailija
23.06.2018 |

Meillä on ollut pientä kitinää koko juhannuksen ja alkaa käydä jo aika raskaaksi tämä mökillä olo tyytymättömän 42 v:n kanssa mökillä. Haluaisin tänään katsoa ainakin Saksa-Ruotsi -ottelua ihan kaikessa rauhassa. Mitä tekemistä keksisi vaimolle siksi aikaa, ettei tule tästäkin taas känkkäränkkäpäivää.

Sillä on oma tabletti ja välillä se puuhailee pitkäänkin omiaan vauvapalstalla ja Facebookissa. Tuntuu vaan, että jälkimmäisestä tulee usein harmitus, kun kavereilla on kuulemma kaikki paljon hienompaa kuin meillä. Jotain muutakin viihdykettä pitäisi siis nyt keksiä.

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap tästä tärkeästä avauksesta. Oma vaimoni on vasta 38 vee mutta hänellä ilmenee jatkuvaa nalkutusta niin mökillä kuin kotona. Olisiko kokemusasiantuntujoita paikalla, mikä auttaisi?

Veikkaisin että vaimollasi ei ole tarpeeksi mielekästä tekemistä. Vaimo on hyvä pitää kiireisenä, niin pysyy poissa pahanteosta. Joku uusi harrastus? Tai jos kyseessä on kotivaimo, niin töihin meneminen usein auttaa. Nyt on toki loma-aika, mutta voisiko vaimon aktivoida vaikka naapurin lapsia hoitamaan?

Vierailija
42/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmetellä täytyy kirjoitti:

Pitääkö aikuiselle naiselle keksiä tekemistä? Hän on tiennyt että menette mökille  ja olisi itse voinut ajatella etukäteen mitä luppoaikana tekee.

No sanotaanhan sitä aina, että nykynaisille tylsisityminenkin tekisi hyvää, aina ei kaiken tarvitse olla etukäteen ohjelmoitua, mutta hämmästelen asennettasi.

Kyllähän tuollaiselle 42 v:lle tulee aika tosi pitkäksi jos olette kahdestaan siellä mökillä ilman kaveria ja pelejä tulee kolme päivässä. Vähän ap:sta veikkaan, että ei se telkun tuijottelu tuohon yhteen matsiin ole jäänyt. Nainen kiukuttelee saadakseen huomiota.

Varmasti nettikauppojen ja -kirppareiden tutkimiseen naisen saisi uppoutumaan pitkäksi aikaa, mutta onko teillä varaa siihen? Osa naisista kyllä muistaa pyytää luvan euron ostoksilleen. Sopikaa selkeät pelisäännöt etukäteen.

Oliko otsikossa virhe ? Ko.nainen onkin 4 vuotias,jos niin sitten ymmärrän.

Ei 42 v akalle todellakaan tarvitse jonkun toisen keksiä ajanvietettä,ei edes niitten futismatsien ajaksi.

En ymmärrä näitä juttuja missä naiset vaativat mustasukkaisena tv:lle huomiota,varsinkaan joku 40nen,16 v pissis ehkä joo.

Kaipa ko.nainen on lähtiessään mukaan tiennyt mitä on odotettavissa.

Sitäpaitsi mökillä on _aina_jotain tehtävää,ainakin meidän työleirillä.

Akka yli 40v

Voi ei. Olen luullut että tämä on urbaanilegenda, mutta näemmä on oikeasti näitä naisia, jotka laitetaan työleirille kesäksi. Luulin että nämä hommat loppuivat jo Stalinin aikaan. Tee nyt hyvä nainen itsestäsi naistensuojeluilmoitus eli NaSu. Pääset sinäkin skumpan ja Temptation islandin pariin.

Et ehkä usko ,mutta ihan vapaaehtoisesti teen ja jopa nautin!

Duunissa tappelen it- ongelmien parissa ja idioottien asiakkaiden,kaikki puuhastelu esim.maalaminen,puiden pinoaminen jne. on hermolepoa siihen verrattuna.Ja skumppasta en pidä,Temptation island saa tuntemaan myötähäpeää,mutta mä tod.näk olenkin naisena kieroon kasvanut sellanen tunne tulee kun tätä palstaa lukee.

On muuten avannut ihan uuden ja oudon maailman.

Minun täytyy nyt tunnustaa, että tein sinusta nimettömän NaSu:n. Ihan ystävyydellä tämän tein, kun minussa heräsi aito huoli. Voit olla ihan rauhallisin mielin asian suhteen, NaSu:n tyypit ovat raudanlujia asiantuntijoita. Ja hyvähän se on, että ulkopuolinen taho tsekkaa tilanteen, kun itse voi sokeutua asioille eikä näe tilannetta selvästi. Minä ainakin olen ikuisesti kiitollinen naapurilleni, joka aikoinaan teki minusta NaSu:n (paljasti tämän myöhemmin). Elämäni muuttui sen myötä täydellisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmetellä täytyy kirjoitti:

Pitääkö aikuiselle naiselle keksiä tekemistä? Hän on tiennyt että menette mökille  ja olisi itse voinut ajatella etukäteen mitä luppoaikana tekee.

No sanotaanhan sitä aina, että nykynaisille tylsisityminenkin tekisi hyvää, aina ei kaiken tarvitse olla etukäteen ohjelmoitua, mutta hämmästelen asennettasi.

Kyllähän tuollaiselle 42 v:lle tulee aika tosi pitkäksi jos olette kahdestaan siellä mökillä ilman kaveria ja pelejä tulee kolme päivässä. Vähän ap:sta veikkaan, että ei se telkun tuijottelu tuohon yhteen matsiin ole jäänyt. Nainen kiukuttelee saadakseen huomiota.

Varmasti nettikauppojen ja -kirppareiden tutkimiseen naisen saisi uppoutumaan pitkäksi aikaa, mutta onko teillä varaa siihen? Osa naisista kyllä muistaa pyytää luvan euron ostoksilleen. Sopikaa selkeät pelisäännöt etukäteen.

Oliko otsikossa virhe ? Ko.nainen onkin 4 vuotias,jos niin sitten ymmärrän.

Ei 42 v akalle todellakaan tarvitse jonkun toisen keksiä ajanvietettä,ei edes niitten futismatsien ajaksi.

En ymmärrä näitä juttuja missä naiset vaativat mustasukkaisena tv:lle huomiota,varsinkaan joku 40nen,16 v pissis ehkä joo.

Kaipa ko.nainen on lähtiessään mukaan tiennyt mitä on odotettavissa.

Sitäpaitsi mökillä on _aina_jotain tehtävää,ainakin meidän työleirillä.

Akka yli 40v

Voi ei. Olen luullut että tämä on urbaanilegenda, mutta näemmä on oikeasti näitä naisia, jotka laitetaan työleirille kesäksi. Luulin että nämä hommat loppuivat jo Stalinin aikaan. Tee nyt hyvä nainen itsestäsi naistensuojeluilmoitus eli NaSu. Pääset sinäkin skumpan ja Temptation islandin pariin.

Et ehkä usko ,mutta ihan vapaaehtoisesti teen ja jopa nautin!

Duunissa tappelen it- ongelmien parissa ja idioottien asiakkaiden,kaikki puuhastelu esim.maalaminen,puiden pinoaminen jne. on hermolepoa siihen verrattuna.Ja skumppasta en pidä,Temptation island saa tuntemaan myötähäpeää,mutta mä tod.näk olenkin naisena kieroon kasvanut sellanen tunne tulee kun tätä palstaa lukee.

On muuten avannut ihan uuden ja oudon maailman.

Kai tajusit että tämä on huumoriketju? Naisiin liittyviä stereotypioita pullollaan.

Eikö huumoriketjun pitäisi olla hauska noin niinkuin määritelmällisesti?

Vierailija
44/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa järjestetään keski-ikäisille naisille kisojen aikana meikkipuistossa ohjattua ”Muikila” -toimintaa. Siellä voi turvallisesti ja valvotusti touhuta otteluiden aikana muiden naisten kanssa. Myös välipalaa on tarjolla: Fresitaa ja suklaakonvehteja. Meillä jännitettiin kovasti ennen ensimmäistä kertaa, mutta nyt rouva on löytänyt sieltä jo kavereita ja hihkuu innosta aina Muikilaan vietäessä. Olisiko mökin lähialueella jotain vastaavaa?

Vierailija
45/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä on hyvä pitää jemmassa aikuisten värityskirjoja ja puuvärejä, moni nainen haluaa käyttää aikaansa värittelyyn. Jos on vanhempi mökki niin sano että haluaisit paneloida mökin tummalla puulla ja maalata lattiat punaiseksi, koska saat kaverilta panelit ja maalit tosi halvalla. Mutta jos nainen keksii jotain vaihtoehtoisia sisustusideoita niin voidaan keskustella ja mielellään näkisit erilaisia valmiita ehdotuksia kuvilla.

Vierailija
46/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juota se sammuksiin.

Vierailija
47/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi idea, joka tosin vaatii sinulta miehenä vähän etukäteisvalmisteluja. Eli teet naiselle sellaisen jalkapallomatsibingon. Pahville tai paperille teet ruudukon ja näihin ruutuihin erilaisia tapahtumavaihtoehtoja matsista. Oman rahatilanteesi ja naisen mieltymysten mukaan sitten määrittelet bingon voitot.

Ainakin meillä tämä toimii loistavasti, niin mökillä kuin kotonakin. Mikä parasta, samalla saa yhteistä laatuaikaa, kun nainenkin katsoo matseja silmä kovana. Mitä nyt välillä vähän riipii, kun emäntä pomppaa äkisti sohvalta ja hypähtelee lattialla villisti kiljuen "Bingo! Bingo!". Tämä on kuitenkin pieni hinta maksettavaksi hyötyyn nähden, joten suosittelen kyllä ehdottomasti kokeilemaan.

Sitä paitsi, tämä vinkki ei ole ikäsidonnainen vaan sopii kaikenikäisille naisille!

Mainio idea. Joillekin vaimoille voi olla tärkeää, että nuo tapahtumat eivät ole niinkään jalkapalloon, siis itse peliin liittyviä, vaan sellaisia juuri tuota naista kiinnostavia. Jos vaikka pelaajien ulkonäkööön liittyviä tai sellaisia naista koskettavia, kuten, jos jollakin pelaajalla tulee tippa silmään. Erityisen hauska naisen on bongata pelaajia "panisin" kohtaan.

Tää oli taas niin miehen kirjoittama mielipide, koska fokus on ulkonäössä ja ”panisin”-kategoriassa. Useimpia naisia ei kiinnosta bongata panisin-miehiä. Rankkana yleistyksenä nainen kiinnostuu korvillaan, mies silmillään.

Vierailija
48/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi idea, joka tosin vaatii sinulta miehenä vähän etukäteisvalmisteluja. Eli teet naiselle sellaisen jalkapallomatsibingon. Pahville tai paperille teet ruudukon ja näihin ruutuihin erilaisia tapahtumavaihtoehtoja matsista. Oman rahatilanteesi ja naisen mieltymysten mukaan sitten määrittelet bingon voitot.

Ainakin meillä tämä toimii loistavasti, niin mökillä kuin kotonakin. Mikä parasta, samalla saa yhteistä laatuaikaa, kun nainenkin katsoo matseja silmä kovana. Mitä nyt välillä vähän riipii, kun emäntä pomppaa äkisti sohvalta ja hypähtelee lattialla villisti kiljuen "Bingo! Bingo!". Tämä on kuitenkin pieni hinta maksettavaksi hyötyyn nähden, joten suosittelen kyllä ehdottomasti kokeilemaan.

Sitä paitsi, tämä vinkki ei ole ikäsidonnainen vaan sopii kaikenikäisille naisille!

Mainio idea. Joillekin vaimoille voi olla tärkeää, että nuo tapahtumat eivät ole niinkään jalkapalloon, siis itse peliin liittyviä, vaan sellaisia juuri tuota naista kiinnostavia. Jos vaikka pelaajien ulkonäkööön liittyviä tai sellaisia naista koskettavia, kuten, jos jollakin pelaajalla tulee tippa silmään. Erityisen hauska naisen on bongata pelaajia "panisin" kohtaan.

Tää oli taas niin miehen kirjoittama mielipide, koska fokus on ulkonäössä ja ”panisin”-kategoriassa. Useimpia naisia ei kiinnosta bongata panisin-miehiä. Rankkana yleistyksenä nainen kiinnostuu korvillaan, mies silmillään.

Eihän ne jalkapalloilijat puhu mitään? Tekstityskin puuttuu vaikka välillä suutaan tuomarille aukovat. Kyllä minä silmä kovana niiden housujen istuvuutta tuijotan ja gluteus maximuksen kokoa vertailen. Mutta olenkin tällainen heitteillä oleva joutovaimo.

Vierailija
49/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkä takia sitten seurauksena on lähes poikkeuksetta hirveä huuto kun tanssilattialla laitat kunnon kielimoukun korvaan??

Vierailija
50/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökillä on hyvä pitää jemmassa aikuisten värityskirjoja ja puuvärejä, moni nainen haluaa käyttää aikaansa värittelyyn. Jos on vanhempi mökki niin sano että haluaisit paneloida mökin tummalla puulla ja maalata lattiat punaiseksi, koska saat kaverilta panelit ja maalit tosi halvalla. Mutta jos nainen keksii jotain vaihtoehtoisia sisustusideoita niin voidaan keskustella ja mielellään näkisit erilaisia valmiita ehdotuksia kuvilla.

Kokeilin tätä vaimoni kanssa. Huolestui sisustusideoistani niin että nyt maalaa kolmatta päivää paneeleja valkoiseksi. Oikein rauhallista on kun vaimolla puuhaa. Välillä työnnän suuhun vegepiirakan ja sitten jatkaa taas.

Vierailija
51/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kalastaisin, uisin, haravoisin, lämmittäisin saunaa, sisustaisin, pyykkäisin laiturin nokassa ja joisin kuoharia.

Kaikki ei tykkää sellasest.

Vierailija
52/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Tinttaa siltä öögat pandaks jos käy kesken matsin nalkuttamaan.

Vierailija
53/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideriä runsaasti

Vierailija
54/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anustappi pelin ajaksi. Vaikka molemmille.

Vierailija
55/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu omasta puolestasi. Minua kiinnostaa, mutta ehkä minulla on muitakin henkisiä ongelmia, kun vietän juhannusta yksin kisoja katsellen. Voiko nasun tehdä itse?

Vierailija
56/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon aluksi "villiintymään" : )

Vierailija
57/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin tätä vaimoni kanssa. Huolestui sisustusideoistani niin että nyt maalaa kolmatta päivää paneeleja valkoiseksi. Oikein rauhallista on kun vaimolla puuhaa. Välillä työnnän suuhun vegepiirakan ja sitten jatkaa taas.

Kannattaa vaikka tehdä sellainen "unohdettujen" maalipurkkien ja sutien kätkö johonkin vintille. Samaan paikkaan jotain perustyökaluja ja laudankappaleita, vanhoja rikkinäisiä tuoleja, ikkunankehyksiä ja sen sellaista. Vaimolla voi parhaassa tapauksessa kulua koko kesä niiden kanssa puuhastellessa.

Vierailija
58/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös ohimennen mainita paikasta, jossa on kuulemma ihmeellisen pyöreitä kiviä. Kun vaimon uteliasiuus herää ja lisäkysymykset alkavat, annat tosi laajat ja epämääräiset koordinaatit lähiseudulta. Voit olla varma, että vaimo häviää koko päiväksi etsimään tuota mystistä pyöreiden kivien olinpaikkaa.

Vierailija
59/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamien trollien ohella täällä on onneksi järkeviäkin mielipiteitä, kiitos niistä. Naisella alkoi menkat ja nyt onkin hyvät neuvot kalliit. Kaupungissa toimii yleensä suklaan syöttäminen ja rauhaan jättäminen, mutta nyt alkaa seinät kaatua päälle. Täällä mökillä on niin huono sää, että ulkoakaan ei oikein löydy naiselle mieleistä tekemistä.

Tietysti voisin vain itse lähteä järvelle, mutta en tiedä mitä tuo nainen vielä keksii, jos sen jättää yksin sisälle murjottamaan. Aamun ensimmäinen kiukkukohtaus tuli mökkivaatteiden valinnasta ja vaikea päivä tuntuu olevan tulossa.

Vierailija
60/125 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain katsoa rauhassa peliä, kun käytiin yhdessä ostamsssa erilaisia purkkeja ja rasioita kaupungilta ennen mökille lähtöä. Vaimo laittoi ihan onnessaan kaikkia ryynejä ja hiutaleita niihin purkkeihin koko pelin ajan ja järjesteli niitä kaappeihin hyllyjen etureunoille. Se ongelma siinä on, että nyt en tiedä, missä mitäkin on, mutta käydään varmaan ostamassa tarroja, niin menee toinen peli nimikoidessa.

Toinen hyvä kikka on kuohuviini ja kynsilakat. Vaimo juo skumppaa ja lakkaa varpaankynsiä. Onko söpöt, se kysyy välillä, ja mä sanon, että no on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi