Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä ryhmistä enkä ryhmässä toimimisesta. Olenko epänormaali?

Vierailija
22.06.2018 |

Kuinka tavallista tällainen on? Kohtalotovereita?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah. Mun kommentti poistettiin. Eikö kestänyt totuutta? :D

Vierailija
22/24 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään pidä ryhmätyöskentelystä. En pelkää ihmisiä ja saan kyllä ääneni kuuluviin, mutta 100% tapauksista ryhmätyön tulos on laimea kompromissi tehtävänannosta eikä siinä näy kenenkään visio tai mikään punainen lanka merkityksellisellä tasolla. Ajanhukkaa.

Totta. Kun itsellä on selkeä visio mielessä, ja sitä ei saa myydyksi muille, koska he eivät ymmärrä, niin alkaa ketuttaa.

Sitten kun tehtävä on valmis, niin se on siihen omaan visioon nähden oikeasti ihan säälittävää kuraa.

Joku toinen ryhmä on sitten tehnyt paremman työn ja mukavalta tuntuu sitten ihailla sitä siinä vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän reilussa porukassa olosta jossa tasa-arvoinen suhde toisiin porukan jäseniin. Sellaisia itse kyhättyjä ryhmittymiä en voi sietää jotka keksivät omistavansa jonkun paikan ja vaativat mielistelyä. Hierarkiset ryhmittymät joissa näkymättömiä sääntöjä ja arvoasteikkoja en voi sietää.

Nämä ovat usein myös ympäristöjä joissa on kiusaamista.

En oikeasti jaksa käyttää elämääni jonkun idiootin mielistelyyn jotta saisin kuulua johonkin typerään the ryhmään jota hallinoi paskapäät.

Vierailija
24/24 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että ylipäätään kukaan voisi tykätä ryhmätöistä. En ymmärrä niiden ideaa ollenkaan, koska niistä ei edes opi mitään, ei edes ryhmässä olemista. Myöskään tiimityöskentely ei ole minua varten.