Miten juhannuksesi sujuu parhaillaan?
Me olemme kotona yhä, vaikka piti lähteä ulos grillailemaan kertakäyttögrillillä makkaraa. Odotellaan, että loppuisiko sade iltaa kohden, että viitsisi lähteä. Käyn kohta ehkä katselemassa kesäkukkaa parvekkeelle juhannustunnelman luomista varten. Ainakin täällä pk-seudulla on sateista yhä.
Miten muilla menee?
Kommentit (27)
Kävin kaatosateessa luonnonhelmassa. Sorsan poikanen seisoi kengänpäällä ja aiheutti suunnattoman hellyyspuuskan. Nyt katson Nigeria-Islanti peliä villasukat jalassa ja kumppani kuorsaa päiväunillaan. Eli rauhaisaa on elo ja juhannus tää.
Yksin kotona - ihanaa, harvinaista herkkua minulle. Perhe anoppilassa, ihme ettei tällä kertaa ollut vääntöä mukaan lähtemisestä. Tänään en tee mitään erityistä, ja siksipä nyt eksyin tännekin piiiiiiiiitkästä aikaa. Olen käynyt kaupassa ja lorvaillut, huomenna rupean siivoamaan. Sekin on hauskempaa, kun ei pyöri koko ajan porukkaa tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Makaan sohvalla ja suunnittelen lenkille lähtöä. Päikkärit suunnitteilla myös.
Saan pari päivää lekotella rauhassa, kun muu perhe lähti myrskyyn mökkeilemään sukulaisten kanssa :D Juhannus ei näy kyllä mitenkään täällä mulla, en vietä sitä sen kummemmin koskaan.
Miksi ihmeessä et lähtenyt mukaan? Tällaiset juhlapäivät olisivat lapsille tärkeitä.
Veneretki vaihtui kotisohvaan myrskyn vuoksi. Otetaan rennosti ja nautitaan. Nuoriso aloitti oman puuhailunsa (ompelu ja maalaus). Grillattu on ja kun sade loppuu niin mennään paljuun, sekä herkutellaan. Ihan mukava ja rento juhannusaatto.
Huomenna illaksi festareille ja ehkä päivällä ennen sitä pienelle veneretkelle. Sunnuntai meneekin shoppaillessa.
Mä pilaan tuon, ja tuun mukaan.