Muita yksinäisiä juhannuksen viettäjiä?
Onko täällä muita, jotka ovat koko juhannuksen yksin? Osa varmasti viettää juhannuksen yksin omasta vapaasta tahdotaan ja nauttii siitä, mutta olisi kiva saada vertaistukea heistä, jotka eivät haluaisi olla koko juhannusta yksinään. Mikä fiilis?
Itse ostin jääkaapin täyteen hyvää ruokaa. Lisäksi juon vähän viiniä. Lainasin myös pari kirjaa ja ajattelin katsella leffoja. Kai tämä tässä menee, mutta olisi niin kiva ollut saada seuraa. :(
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa ihmiset kirjeystäviä, Suomesta ja maailmalta. Vaikka ois mikä pyhäpäivä, aina voi jollekin heistä laitella pitkiä kirjeitä ja sitten taas joku muistaa sinua. Itse koen tämän harrastuksen vahvistavan itsetuntoa ja koskaan ei tule olo, ettei olisi yhteyttä muihin.
Mistä niitä saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa ihmiset kirjeystäviä, Suomesta ja maailmalta. Vaikka ois mikä pyhäpäivä, aina voi jollekin heistä laitella pitkiä kirjeitä ja sitten taas joku muistaa sinua. Itse koen tämän harrastuksen vahvistavan itsetuntoa ja koskaan ei tule olo, ettei olisi yhteyttä muihin.
Mistä niitä saa?
Kirjekaverit.net
Täälläkin!
Mies lähti sukulaisiinsa, mutta minä en halua sen poppoon kanssa viettää juhannusta. Hän sitten valitsi heidät. Taidan lähteä käymään kokkoa katsomassa ja ehkä johonkin kuppilaan.
Se on rahattomanan huono tarttua mihinkään ideaan kun se paljon mainostettu köyhien huvipaikka kirjastokin on kiinni. Kävin kyllä eilen ja hain muutaman kirjan.
Iänikuiselle lenkillekin on masentavaa mennä, kun ei ole ristinsielua missään. Koko kaupunki lähes tyhjä.
Kurjuudessa on vain pakko rämpiä tämä juhannus, onko nyt jonkun mieli hyvä kun sai taas hiukan näpäyttää ylhäältäpäin?
Se hyvä tarttua "ideoihin" kun on rahaa taskussa.
Sanopas nyt tähän juhannusaattoon hyvä "idea" mihin pääsee ilman rahaa ja tuliaisia ei ole viedä kyläpaikkaan.
Ensimmäistä kertaa 20 vuoteen yksin jussina. Mies jäi kiinni pettämisestä ja viestittelystä ja lähti mökille lasten kanssa. Kuulemma soittelee siellä vähän väliä jollekin ja sivulauseissa sit haukkuu minua lapsille. Että hyvää juhannusta vaan
Miten te muut yksinäiset jaksatte tsempata kotitöiden ja muun suhteen? Minulle ei maistu edes ruoka kunnolla, kun syön lähes kaikki ateriani ilman seuraa. Elämänhallinta on vähän hakusessa, vaikka aiemmassa elämässä kaikki oli tip top.