Kannattaako vanhoja penkoa? Pettämisestä.
Tiedän että mies ei petä nyt, mutta on tullut ilmi asioita joiden vuoksi olen 90% varma että on pettänyt yli 5 vuotta sitten. Kannattaako näitä enää penkoa ja kysellä kun nyt menee hyvin enkä silloin kun suhde on ollut ole huomannut mitään. Mies ei myönnä mitään eikä halua puhua asiasta.
Kommentit (26)
No mitä sä kuvittelet hyötyväs vanhoja penkomalla?
Ota tai jätä. Ei se kuitenkaan välttämättä tynnusta, vaikka olisikin pettänyt ja jos ei ole pettänyt, niin mitäpä luulet miehestä tuntuvan, kun edes epäilet?
Älä vatvo vaan tee päätös- Hautaat tuon asian pettämisestä ja et ota sitä enää esille. Tai sitten teet päätöksen ja eroatte miehesi kanssa.
Tuommoinen vatvominen kuluttaa molempia ja ei ole hyväksi teille, eikä parisuhteellenne.
Nyt reilusti päätös. Unohda tai eroa.
Miksi vaihtoehto on unohtaa tai erota? Itse haluaisin keskustella asiasta rehellisesti ja sitten unohtaa sen. En missään nimessä erota. Miksi suhteessa ei voisi puhua vaikeista asioista?
Ap
Jos ymmärtäisin miksi petti niin voisimme yhdessä parantaa suhdetta. Kuitenkin haluaa olla kanssani.
Ap
Pettäminen tapahtunut kun olin aivan kuollut huonosti nukkuvan vauvan hoitamisesta ja raskausaikana. Seksiä meillä oli vähän mutta mies ei kertaakaan valittanut siitä. Haki ilmeisesti seksin muualta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen tapahtunut kun olin aivan kuollut huonosti nukkuvan vauvan hoitamisesta ja raskausaikana. Seksiä meillä oli vähän mutta mies ei kertaakaan valittanut siitä. Haki ilmeisesti seksin muualta.
Ap
Tai veti käteen omissa oloissa tai ei kiinnostanut... miehilläkin voi laskea hormoonitaso pikkkuvauva-aikana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaihtoehto on unohtaa tai erota? Itse haluaisin keskustella asiasta rehellisesti ja sitten unohtaa sen. En missään nimessä erota. Miksi suhteessa ei voisi puhua vaikeista asioista?
Ap
Itsekin sanoit ettei mies halua puhua asiasta.
Ja mitä se sinua hyödyttää jos mies vastaa kieltävästi?
Et kuitenkaan usko, eikä välttämättä ole syytäkään uskoa. Epäilemällä heikennät suhteenne laatua joka tapauksessa, koska et luota mieheesi, eikä hän voi luottaa sinunkaan.
Kävi useita kertoja vieraassa kaupungissa vetääkseen käteensä? Hankki sitä varten erillisen minulta salatun puhelinliittymän? Aloitti urheiluharrastuksen jonka salasi minulta . Ajoi yllättäen munakarvat. Ja muutakin on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuo nyt on todella typerä syy alkaa epäilemään.
Kuka edes haluaisi elää sellaisen miehen kanssa, joka alkaisi kitisemään siitä ettei saa panna huonovointisen vaimonsa kanssa? 😂Ai niin mutta Porvoossahan kaikki on mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuo nyt on todella typerä syy alkaa epäilemään.
Kuka edes haluaisi elää sellaisen miehen kanssa, joka alkaisi kitisemään siitä ettei saa panna huonovointisen vaimonsa kanssa? 😂Ai niin mutta Porvoossahan kaikki on mahdollista
Ei tämä ole se syy epäillä. Vaan luultavasti syy miksi petti. Miksi kaikki on muka aina provoa?
Vierailija kirjoitti:
Kävi useita kertoja vieraassa kaupungissa vetääkseen käteensä? Hankki sitä varten erillisen minulta salatun puhelinliittymän? Aloitti urheiluharrastuksen jonka salasi minulta . Ajoi yllättäen munakarvat. Ja muutakin on.
Ap
Mielestäni on surullista, kun ihminen on menettänyt omanarvontunteensa.
Että kykenet näin latomaan kumppanistasi faktoja pöytään ja samalla silti haluat jatkaa onnettomassa suhteessa. Jos mies on niin heikko, että hankalan VÄLIAIKAISEN tilanteen myötä ajautuu ajattelemaan vain omaa etuaan, ei mielestäni ole järkeä antaa tulevaisuudelle toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Että kykenet näin latomaan kumppanistasi faktoja pöytään ja samalla silti haluat jatkaa onnettomassa suhteessa. Jos mies on niin heikko, että hankalan VÄLIAIKAISEN tilanteen myötä ajautuu ajattelemaan vain omaa etuaan, ei mielestäni ole järkeä antaa tulevaisuudelle toivoa.
Olen itsekin pettänyt vähän vastaavassa tilanteessa ja kadun sitä kovasti. Ymmärrän että hyvätkin ihmiset tekevät virheitä ja virheistä voi oppia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen itsekin pettänyt vähän vastaavassa tilanteessa ja kadun sitä kovasti. Ymmärrän että hyvätkin ihmiset tekevät virheitä ja virheistä voi oppia.
Ap
epäilet siis, koska olet itse petturi, johon ei voi luottaa. Onnea vaan teille molemmille
Enkä siis huomannut sillon mitään. En ollut silloin onneton enkä ole nyt. Ajattelin vaan että rehellisyys voisi tehdä suhteesta paremman ja avoimemman.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
epäilet siis, koska olet itse petturi, johon ei voi luottaa. Onnea vaan teille molemmille
En ole täydellinen ihminen. Vuosikymmeniä yhdessä ja yksi virhe voi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli on selvästi pettänyt. Mutta miksi, tiedät jo syyn. Mitä hyötyä miehellesi olisi tunnustaa tuo nyt? Se, että sinä saat keskustella siitä, ei anna miehelle mitään, mennyt on mennyttä, sitä ei voi muuttaa. Mun mielestä joko hyväksyt tuon epävarmuuden tai sitten haastat miehesi, ja saat kaipaamaasi keskustelua aisiasta. Tosin se taitaa mennä pelkäksi riitelyksi, mutta sekin kelpaa sulle, joten GO!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli on selvästi pettänyt. Mutta miksi, tiedät jo syyn. Mitä hyötyä miehellesi olisi tunnustaa tuo nyt? Se, että sinä saat keskustella siitä, ei anna miehelle mitään, mennyt on mennyttä, sitä ei voi muuttaa. Mun mielestä joko hyväksyt tuon epävarmuuden tai sitten haastat miehesi, ja saat kaipaamaasi keskustelua aisiasta. Tosin se taitaa mennä pelkäksi riitelyksi, mutta sekin kelpaa sulle, joten GO!
Mietin sitä että onko noi varmoja pettämisen merkkejä. Voisiko se olla jotain muuta jota mies häpeää ja salaa?
Ap
Tavallaan toivon että mies sanoisi että kyse on ollut jostain ihan muusta :(
Ap
En penkoisi, jos et ole täysin varma asiasta, niin älä edes kysy.....
Jos olet onnellinen suhteessa ja voit antaa asian olla, jatka. Jos asia taas häiritsee yhtään, vaadi rehellinen vastaus. Jos sellaisen saat, on mies suhteen arvoinen. Jos ei, huutaa suhde luottamuspulaa. Päätös on sinun.