Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako vanhoja penkoa? Pettämisestä.

Vierailija
22.06.2018 |

Tiedän että mies ei petä nyt, mutta on tullut ilmi asioita joiden vuoksi olen 90% varma että on pettänyt yli 5 vuotta sitten. Kannattaako näitä enää penkoa ja kysellä kun nyt menee hyvin enkä silloin kun suhde on ollut ole huomannut mitään. Mies ei myönnä mitään eikä halua puhua asiasta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tsemppiä paljon tilanteeseen. Miehen olisi hyvä ymmärtää että tapahtunut olisi selvitettävä ja jos mietit jatkuuko touhu edelleen. Pitäisi hänen sietää epämukavuutta sen verran.

Vierailija
22/26 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tsemppiä paljon tilanteeseen. Miehen olisi hyvä ymmärtää että tapahtunut olisi selvitettävä ja jos mietit jatkuuko touhu edelleen. Pitäisi hänen sietää epämukavuutta sen verran.

Itse en ainakaan sietäisi sitä että toinen minua epäilisi ja vaatisi kertomaan asioita joita hän haluaa kuulla. Vastaukset eivät kuitenkaan kelpaa.

Kokemusta on!

Kyllä sen muutoksen täytyy lähteä itsestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma että enää ei jatku mutta olisihan se kiva tietää kuinka kauan on kestänyt. Vuoden? Vuosia?

Vierailija
24/26 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos riidan haluat saada aikaan ja jotenkin puolustella omia tekojasi, ala vain epäillä ja kaivele menneitä.

Vierailija
25/26 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän että haet jonkinlaista varmuutta asiaan, kun epäilee pettämistä ja merkit ovat selvät, muttei toinen tunnusta mitään, on raastavaa elää epätietoisuudessa.

Ja mä nostan sulle hattua, että miehen virheestä huolimatta olet valmis antamaan anteeksi ja haluat pitää suhteenne ja perheenne koossa.

Täällä on joko niin nuoria, tai kypsymättömiä vastaajia, että näkevät kaiken kovin mustavalkoisesti. Tietenkään itsekään en povaa hyvää suhteelle, jossa toinen pettää koko ajan, ilman aikomustakaan lopettaa, mutta on myös muistettava, että ihminen on erehtyväinen. Se on inhimillistä. Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven? Parisuhteessa varmasti jokainen joskus kohtelee puolisoaan väärin, oli se kellä sitten mitä tahansa.

Ehdottaisin, että nätisti selittäisit puolisollesi, että asia vaivaa sinua, etkä saa rauhaa, siksi toivoisit teidän keskustelevan. Ja korosta, että haluat jatkaa suhdettanne ja olet valmis antamaan anteeksi (se sun täytyy myös tehdä, eikä tule olemaan välttämättä tunnustamisen jälkeen helppoa, mahdollista kylläkin). Ja sano myös, että itse pyydät anteeksi, jos epäilet turhasta. Mutta että keskustella tarvii, vakavasti, muutoin et saa rauhaa ja se tulee kalvamaan parisuhdettanne ja sinua.

Vierailija
26/26 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ymmärrän että haet jonkinlaista varmuutta asiaan, kun epäilee pettämistä ja merkit ovat selvät, muttei toinen tunnusta mitään, on raastavaa elää epätietoisuudessa.

Ja mä nostan sulle hattua, että miehen virheestä huolimatta olet valmis antamaan anteeksi ja haluat pitää suhteenne ja perheenne koossa.

Täällä on joko niin nuoria, tai kypsymättömiä vastaajia, että näkevät kaiken kovin mustavalkoisesti. Tietenkään itsekään en povaa hyvää suhteelle, jossa toinen pettää koko ajan, ilman aikomustakaan lopettaa, mutta on myös muistettava, että ihminen on erehtyväinen. Se on inhimillistä. Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven? Parisuhteessa varmasti jokainen joskus kohtelee puolisoaan väärin, oli se kellä sitten mitä tahansa.

Ehdottaisin, että nätisti selittäisit puolisollesi, että asia vaivaa sinua, etkä saa rauhaa, siksi toivoisit teidän keskustelevan. Ja korosta, että haluat jatkaa suhdettanne ja olet valmis antamaan anteeksi (se sun täytyy myös tehdä, eikä tule olemaan välttämättä tunnustamisen jälkeen helppoa, mahdollista kylläkin). Ja sano myös, että itse pyydät anteeksi, jos epäilet turhasta. Mutta että keskustella tarvii, vakavasti, muutoin et saa rauhaa ja se tulee kalvamaan parisuhdettanne ja sinua.

Kiitos että edes joku ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä