Mikä oli syy, minkätakia itkit viimeksi?
Ja milloin. Itse varmaan pari viikkoa sitten. Riitaa mieheni kanssa.
Kommentit (141)
Itken, kun joku kirjoittaa minkätakia. Se on minkä takia!
Raha. En tiedä mistä saan vuokrarahat kasaan.
Kyynelehdin vähän, koska ikävöin matkoilla olevaa miestäni. Sitten aloin lueskelemaan tarinoita leskeksi jääneiltä ihmisiltä, ja maalailin päässäni kauhukuvia.
Romahtaisin jos rakkaani kuolisi yhtäkkiä.
Exän ikävää, eroa, kohtaloa ja sairautta.
Rakkaus ei kuole.
Yksinäisyyttä ja sitä ettei ole ketään elämänkumppania.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin sisarusta maksamaan velkansa että saan viikolopuksi ruokaa oli lapset tulossa mulle. Maksoi vasta maanantaina. Sanoi että eihän sillä mikään kiire ole ja pisti hymiöitä perään.
En surusta itke, en ilosta itke, itkin vaan kun ajattelin kuinka paljon käteen sattuis jos m*lk* ois ollu käden ulottuvilla.
Onko sun siskolla mulukku? 😳
Tajutessani, että olen ihastunut kaveriini ja hän ei ole muhun. Koitan nyt unohtaa sen, mutta ei ole helppoa. Hurjinta tässä on että olen tuntenut sen jo jonkin aikaa ja vasta pari kk tajusin että olen kiinnostunut enemmän kuin kaverimielessä.
Tänään ei ole syytä tarvittu. Itkeskellyt pitkin päivää.. menkat selkeesti alkamassa parin vuorokauden sisään.
Kuulin nuoren sukulaismiehen kuolemasta. Ei tietääkseni ollut kiinnostunut tuonpuoleisista ja pelastusasioista mitenkään. Ajatus siitä, että hän saattaa olla nyt kadotuksessa, sai itkemään.
Uskovan kuollessa itku tulee kaipauksesta, mutta taustalla on aina myös iloa siitä, että tietää toisen päässeen taivaaseen, parempaan paikkaan. Pelastumattoman kohdalla taas sydän itkee tuskassa, kun ajattelee, missä tilassa kyseinen sielu mahtaakaan nyt olla.
Sentähden tulee meidän sitä tarkemmin ottaa vaari siitä, mitä olemme kuulleet, ettemme vain kulkeutuisi pelastuksen ohitse. Hepr. 2:1
Sitä että oma elämä tuntuu täysin tarkoituksettomalta.
Minun mieheni kävi mukamas kapakassa kavereiden kanssa. No oli ottanut glory-holen... Olen niin pettynyt!!!, olisipa käynyt kapakassa!!!
Vierailija kirjoitti:
Sitä että oma elämä tuntuu täysin tarkoituksettomalta.
Onhan meillä kaikilla suuren suuri tehtävä täällä maailmassa eli raataa työssä, jotta saamme sitten siirtää ansaitsemamme rahat eri firmoille ja kaupoille. Orpon hallituskin oikein ajaa meitä rahan hankintaan, että Suomi saadaan nousuun.
Itse en välillä näe omalla elämälläni muuta tarkoitusta kuin sen, että pidän eri tahoja pystyssä rahoillani. Kun alkaa tuntua tältä, on aika tehdä elämän uudelleenarviointi.
Tänä aamuna ehkä ilosta tai ehkä haikeudesta tai molemmista. Näin juuri ennen heräämistäni unen että olin mökin kuistilla ja siihen tuli jostain mun rakas labbiskoira (kuollut monta vuotta sitten). Se oli valtavan iloinen kun näki minut, istuin siinä kuistin lattialla ja se pani molemmat etujalat mun olkapäille. Ihana uni, niin elävä.
Vierailija kirjoitti:
Kyynelehdin vähän, koska ikävöin matkoilla olevaa miestäni. Sitten aloin lueskelemaan tarinoita leskeksi jääneiltä ihmisiltä, ja maalailin päässäni kauhukuvia.
Romahtaisin jos rakkaani kuolisi yhtäkkiä.
Voi ei... Halaus sulle. 💚
Miksi ihmisen pää temppuilee noin? Puhun myös itestäni. Miehellä on ollut vähän outoa yskää jonkin aikaa. Lääkäri varattu. Päivällä luin palstalta jotain syöpäketjua ja siinähän se sitten lähti päässä pyörimään. Keuhkosyöpä!!
En päässyt ajatuksesta eroon ja mies aivan hämmennyksissä, kun akka vollottaa. Ajatus miehen sairastumisesta on musertava.
En halunnut kertoa itkun syytä, jos itekin alkaa miettimään.
Sain kasattua itteni lopulta, mutta ei hemmetti miten kamalaa.
Harrastin seksiä nuoren naisen kanssa.
Pitkään ollut ahdistus ja stressi, kun exä tekee kiusaa lapsen ja viranomaisten kautta. Yksinäinen ja turvaton olo lähes jatkuvasti.
Pääsin treffeille nuoren naisen kanssa ja oli todella kivaa. Treffit päätyivät seksiin, josta molemmat tykättiin tosi paljon. Olo tuntui pitkästä aikaa ihmiseltä, ja sen jälkeen yksi ilta tuli vain spontaanisti itku. Olen ollut monta vuotta jo niin ahdistunut, ettei itku edes tule, vaan se patoutuu sisälle.
Mies löi mahaan ja potkaisi perseelle kun riideltiin ja se itketti. Eilen.
Itken juuri nyt, eikä kiinnosta kuka näkee. Olen bussissa matkalla töistä kotiin. Olen lähihoitaja, ja työpaikallani mitoitus on vedetty aivan minimiin niin ettei asukkaita voi enää hoitaa ihmisarvoisesti vaikka kuinka jättäisi omat tauot ja wc-käynnit pitämättä. Tekisi mieli kuolla pois.
Anime. M31