Lapset kiduttaneet elämiä hengiltä...perkeleen penskat stna!!
Millaisia vanhempia tuollaisilla lapsilla on, jotka sallivat eläinten huonon kohtelun?!!
https://yle.fi/uutiset/3-10262734
Yksi syy jälleen inhota ja lykätä lastenhankintaa, mutta tuskinpa täältä oppisivat, mutta jos aikanaan ikätovereiltaan.
Kommentit (7)
Uusperheen lapsia, eivät välitä, koska ei heistäkään välitetä.
Myös minä olen kiduttanut eläimiä lapsena. Oltiin ymmärtämättömiä eikä aikuisia paikalla.
Tehtiin nuotio ja kerättiin niin paljon sammakoita kuin löydettiin ja poltettiin elävinä.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen toivot.
Yhtä hyvin vihervassareita.
Minä nypin kärpäsiltä siivet pois penskana. Hui kauheaa...
Vierailija kirjoitti:
Myös minä olen kiduttanut eläimiä lapsena. Oltiin ymmärtämättömiä eikä aikuisia paikalla.
Tehtiin nuotio ja kerättiin niin paljon sammakoita kuin löydettiin ja poltettiin elävinä.
Sitten akuisena asuin naisen kanssa jolla oli koira. Hän oli todella holtiton koiransa kanssa.Hän piti koiraansa vapaana. Laski ulos ja koira asuinaluetta kiertämään kun kiinni olisi pitänyt olla ja viedä kävelylenkille. Koira saattoi räksyttää sitten ovemme takana ja tuo nainen vaan nukkui eikä puhettakaan että olisi avannut ovea. Ei myöskään hereillä ollessaan hoitanut koiraansa asianmukasiesti. Minä purin kiukkuni tähän koiraan ja kadun sitä syvästi. Minun olisi pitänyt heittää se nainen pihalle eikä olla vihainen koiralle:(
Kokoomuksen toivot.