Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 2.tason kaveri

Ap_
22.06.2018 |

Minulla on ystäväpariskunta, joiden kanssa olen kuvitellut olevani hyväkin ystävä. Kävinme kahvilla ja lounailla, juttelimme vaikeistakin asioista ja pidimme yhteyttä.

Viime aikoina olen huomannut, että olen selvästi sivuraiteilla heidän elämänsä suhteen. Välillä kuulen sivulauseessa, miten paljon heille on tapahtunut elämässä uutta, vaikka minun kysyellessäni kuulumisia vastaus on yleensä ollut, että ei ihmeempää kuulu.

Häihin sain kutsun, mutta muuten tuntuu, että illanistujaiset pidetään ilman mua enkä edes kuule niistä (paitsi sivukautta).

Nytkin pienesti petyin, kuin kaverinainen mainitsi alkuviikosta kuinka heille tulee "kamalasti vieraita" mökille juhannuksena. En ole itse koskaan saanut kutsua ko. mökille.

Toki ystävyys on vapaaehtoista, mutta kurjalta tuntuu silti.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja miten asia on edennyt? Taidan itse pitää nyt hiljaiseloa ko. parin suuntaan ja keskittyä muihin ystäviini. Olen sinkkunainen, mutta ainakaan ennen se ei ole ollut este yhdessäololle. Ehkä nyt on kivempi viettää aikaa pariskuntien kanssa.

Harmittaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nyt muka 2.tason kaverinakaan oloa? Pikemminkin ei edes varaystävyyttä? Sinänsä itse inhoan koko termiä, kaikki ystävyys on minulle arvokasta, enkä luokittele itseäni kakkoskastiin, jos en ole jonkun läheisin ystävä. Mutta siis tämä kuulostaa joltain muulta jutulta.

Vierailija
2/8 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se kuulostaa?

Nähdään siis kuitenkin ajoittain ja silloin he ovat tosi ystävällisiä & kiinnostuneita elämästäni jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on paljon ystäviä, sinäkin.

Ei ystäviä tarvitse laittaa paremmuusjärjestykseen tai miettiä millä sijalla kenellekin on.

Mökille saattaa olla tulossa sukulaisia tai nuoruuden kaveriporukka, ihmisiä jotka tuntevat eri kontekstista kuin sinut eikä mukaan kutsuminen siksi ole luontevaa.

Vierailija
4/8 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on paljon ystäviä, sinäkin.

Ei ystäviä tarvitse laittaa paremmuusjärjestykseen tai miettiä millä sijalla kenellekin on.

Mökille saattaa olla tulossa sukulaisia tai nuoruuden kaveriporukka, ihmisiä jotka tuntevat eri kontekstista kuin sinut eikä mukaan kutsuminen siksi ole luontevaa.

Kyllä tuossa ollaan priorisoitu ystävät. Turha selitellä ja lässyttää. Ap on Plan B. Kannattaa sanoa suoraan että hyväksikäyttö on nyt loppu.

Vierailija
5/8 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä pukeutunut liian sexysti ja mies on katsonut sinua liian pitkään. Naikkonen eliminoi sinut kaikesta tärkeästä. Jotenkin ehkä hyötyvät sinusta kuitenkin, kun sinua ei ole kokonaan heivattu.

Vierailija
6/8 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialle ei varmaankaan voi mitään?

Ap

Vierailija
7/8 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kuulut tuttava-ja tai kaverikategoriaan, et ystäviin.

Vierailija
8/8 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo enpä taida itsekään enää juuri panostaa tähän ystävyyteen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi