Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katkera kun en omista mökkiä

Vierailija
22.06.2018 |

Jossa pitäisi pakonomaisesti käydä työleirillä jossa v-mäiset sukulaiset tulevat häiritsemään meikäläisen työsiirtolaa jossa pitäisi olla ruokaa riittävästi ja grilli mieluusti iso sellainen ja möhömahamies ja kuvankaunis nainen jotka yhdessä grillaavat onnellinen hymy huulillaan yrittäen teeskennellä että eihän tässä nyt mitään me vaan ollaan tällaisia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salaa katkera, että mummuni ja vaarini mökki, jossa vietin lapsuuteni onnellisimmat hetket, on nyt tätini kokonaan. Minulla ei ole sinne mitään asiaa, ja jossain siellä vintillä homehtuu minun piirustukseni, kirjani ja varmaan joitain lelujakin. Ne olisi ainoat, mitä minulla lapsuudestani olisi jäljellä. 

En tietenkään voinut sille mitään, ettei omalla äidilläni ollut varaa ostaa siskoa mökistä pois. Eikä minullakaan ollut silloin mitään toivoa ostaa sitä omaksi (eikä se luultavasti olisi onnistunut). Se on tädin ja serkkujeni mökki, ja joskus ihan itken sitä että omat lapseni eivät saa siellä olla ja mennä. 

Vierailija
2/2 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökki missä ei ehdi käymään, remontti kesken ja toisaalta kukaan ei halua tulla sinne.

Pari päivää olin remppaa tekemässä, eikä oikein yksin huvita olla, juhannukseksikaan kukaan ei halunnut lähteä edes saunomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä