Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Votsapin viimeksi paikalla

Vierailija
22.06.2018 |

Tuleeko votsappiin viimeksi paikalla -ajaksi se aika kun joku on käynyt votsapissa vai kun joku on avannut ja näplännyt puhelinta? Itse käytän votsappii kerran viikossa, näyttää että muut roikkuu siellä koko ajan. Ja joo, kyttään yhtä miestä...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt wapissa, tämän takia olen ottanut kys. Ilmoituksen pois köytöstä. Kukaan ei voi stalkata paikalla oloani.

Vierailija
2/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aika tulee, kun menee sovellukseen. Ei mikä tahansa puhelimen räpläys. Ja aattele, sinä kerran viikossa ja muut koko ajan! Meillä muilla voi olla paljon sosiaalista elämää? Kavereita, harrastusryhmiä, lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä votsap. Jos käyt kerran viikossa niin mistä tiedät miten usein muut siellä ovat.

Vierailija
4/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynyt wapissa, tämän takia olen ottanut kys. Ilmoituksen pois köytöstä. Kukaan ei voi stalkata paikalla oloani.

Mitä väliä sillä on? Se ei kerro juuri mitään.

Vierailija
5/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää, että toiset on siellä koko ajan, jos itse käy kerran viikossa? Entä jos ne toisetkin käy kerran viikossa, juuri ennen. Ei kai siellä jokaista käyntiä näy.

Vierailija
6/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi pitää stalkata paikallaoloa? Mitä varten pitää tietää milloin joku on siellä paikalla?

Vierailija
7/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi pitää stalkata paikallaoloa? Mitä varten pitää tietää milloin joku on siellä paikalla?

Mä käytän yleensä meseä ja tekstaria tai soitan. Yhtä äijää stalkkasin kun kävin treffeillä, Vopin kautta viestiteltiin ja hän oli jatkuvasti linjoilla. Hän meni treffien jälkeen heti voppiin muttei laittanut mulle viestiä. Annoin pakit. Ei ollut mikään helmi.

Muutoin mua ei kiinnosta kytätä frendejä.

Ap

Vierailija
8/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän yleensä meseä ja tekstaria tai soitan. Yhtä äijää stalkkasin kun kävin treffeillä, Vopin kautta viestiteltiin ja hän oli jatkuvasti linjoilla. Hän meni treffien jälkeen heti voppiin muttei laittanut mulle viestiä. Annoin pakit. Ei ollut mikään helmi.

Muutoin mua ei kiinnosta kytätä frendejä.

Ap

Kukaan ei nykyään halua tekstareita tai puheluita. Mesekin on aika perseestä. Joten ala sinäkin käyttämään pelkkää votsapia. Ja lopeta tuollainen typerä stalkkaaminen. Mitä hyötyä tuollaisesta on? Ei mitään.

Vierailija
9/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko sekin viimeksi paikallaoloksi, jos vaan avaa apin ilman että laittaa/saa viestiä?

Vierailija
10/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ollut vatsapissa. Siinähän stalkkaatte.

Vierailija
11/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Votsap...

Vierailija
12/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko sekin viimeksi paikallaoloksi, jos vaan avaa apin ilman että laittaa/saa viestiä?

Kyllä lasketaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi