Kutsussa asioita, jotka ärsyttävät
Sain kutsun läheisen ystäväni kotiin. Kutsussa on vastauspyyntö (ikäänkuin minä hänen hyvä ystävänsä ilman sitä en itse osaisi ilmoittaa, että pääsenkö vai en???) ja moneltako kutsut loppuu ( ikäänkuin en itse osaisi arvioida milloin olisi syytä lähteä???). Ei huvita mennä enää lainkaan.
Kommentit (3)
Ehkäpä sinne on kutsuttu muitakin, ja kaikille on samansisältöinen kutsu. Vai oletko Jenni Alexandrova, joka ei voi sietää, että häntä kohdellaan kuin muita? Ja jos tuommoisesta vedät purut nokkaan, niin on varmaan parempi olla menemättä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä sinne on kutsuttu muitakin, ja kaikille on samansisältöinen kutsu. Vai oletko Jenni Alexandrova, joka ei voi sietää, että häntä kohdellaan kuin muita? Ja jos tuommoisesta vedät purut nokkaan, niin on varmaan parempi olla menemättä.
Niin minäkin uskon, kutsu menee monelle samalla sisällöllä. Tuntemuksesi `tuntuivat´minusta hieman suurilta asiaan nähden.
Okei :D Aika lapselliselta kuulostaa, tuo lopetusaika lähinnä tosiaan. Mutta etkö voi koittaa ajatella, että hän haluaa kaikille hyvää? Onko syy kutsujen lopetusaikaan se, että kutsut ovat joskus venyneet liikaa? Ja se on häntä harmittanut, vaikka muuten olikin kivaa menoa, ja hän on ajatellut venyjistä pahaa? Näin ei ajattele! Win win.