Poikaystävän kaverityttö vokottelee - myönsi rakkautensa viestillä
Siis voihan perse. Oon seurustellut miun poikaystävän kanssa vajaa kolme vuotta. Sillä on ollut yläasteelta lähtien naispuolinen kaveri ja poikaystävän mukaan ovat aina olleet vaan kavereita. Välillä käsittääkseni ollut ihastumista puolin jos toisin, mutta tämä on tapahtunut silloin nuorempana. No nyt tää muija oli viime viikonloppuna laittanut yöllä kunnon bootycall-viestin. Poikaystävä kertoi tästä heti aamulla viestin huomattuaan. Ei muistaakseni vastannut siihen mitään. Sit kun muikkeli oli herännyt krapulapäissään, niin oli laittanut, että sori olin kännissä. Siihen poikaystävä oli laittanut, että eipä mitään. Vaikka minulle siis ihmetteli ääneen, että mitähän ihmettä. Todennäköisesti siis sen muijan omasta erosta johtuvaa kinuumista, mutta tosi törkeetä. Se siis tietää, että olemme yhdessä. En ole häntä koskaan tavannut ja en kyllä tulekaan tapaamaan. Eilen tuo samainen muija laittoi poikaystävälleni epäsuoran rakkaudentunnustuksen ja meni kyllä niin yli hilseen. Laitto siis kuvan kirjan sivusta, jossa hahmo tunnustaa toiselle rakkautensa. Saatetekstinä oli jotain: "Tulit mieleen tästä ja tiedät varmasti miksi<3" Voi kun voikin olla p*rseestä joku ihminen. Mitä ihmettä se luuli tuolla saavansa? Kuvitteleeko se ihan tosissaan, että poikaystäväni vaihtaa minut ihmiseen, jota pitää omana ystävänään? Haloo. Kyllä pitää olla k*llinahnas. Onneksi poikaystäväni ei vastannut tuolle muijalle mitään, eikä kuulemma vastaakaan. Eiköhän noita viestejä ala taas valumaan, kun se muikkeli saa vähän viinaa koneeseen tässä juhannuksen aikana. Saatan kohta ottaa sen muijjan numeron ja soittaa aika kipakan puhelun.
Onko teille käynyt jotain tällaista? Miten ootte toimineet?
Miten tämä päättyi?