Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän kaverityttö vokottelee - myönsi rakkautensa viestillä

Vierailija
21.06.2018 |

Siis voihan perse. Oon seurustellut miun poikaystävän kanssa vajaa kolme vuotta. Sillä on ollut yläasteelta lähtien naispuolinen kaveri ja poikaystävän mukaan ovat aina olleet vaan kavereita. Välillä käsittääkseni ollut ihastumista puolin jos toisin, mutta tämä on tapahtunut silloin nuorempana. No nyt tää muija oli viime viikonloppuna laittanut yöllä kunnon bootycall-viestin. Poikaystävä kertoi tästä heti aamulla viestin huomattuaan. Ei muistaakseni vastannut siihen mitään. Sit kun muikkeli oli herännyt krapulapäissään, niin oli laittanut, että sori olin kännissä. Siihen poikaystävä oli laittanut, että eipä mitään. Vaikka minulle siis ihmetteli ääneen, että mitähän ihmettä. Todennäköisesti siis sen muijan omasta erosta johtuvaa kinuumista, mutta tosi törkeetä. Se siis tietää, että olemme yhdessä. En ole häntä koskaan tavannut ja en kyllä tulekaan tapaamaan. Eilen tuo samainen muija laittoi poikaystävälleni epäsuoran rakkaudentunnustuksen ja meni kyllä niin yli hilseen. Laitto siis kuvan kirjan sivusta, jossa hahmo tunnustaa toiselle rakkautensa. Saatetekstinä oli jotain: "Tulit mieleen tästä ja tiedät varmasti miksi<3" Voi kun voikin olla p*rseestä joku ihminen. Mitä ihmettä se luuli tuolla saavansa? Kuvitteleeko se ihan tosissaan, että poikaystäväni vaihtaa minut ihmiseen, jota pitää omana ystävänään? Haloo. Kyllä pitää olla k*llinahnas. Onneksi poikaystäväni ei vastannut tuolle muijalle mitään, eikä kuulemma vastaakaan. Eiköhän noita viestejä ala taas valumaan, kun se muikkeli saa vähän viinaa koneeseen tässä juhannuksen aikana. Saatan kohta ottaa sen muijjan numeron ja soittaa aika kipakan puhelun.

Onko teille käynyt jotain tällaista? Miten ootte toimineet?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poikaystäväsi edes kertoo kaveritytön yhteydenotoista? Provosoi tahallaan mustasukkaisuutta. Fiksu poikaystävä torjuisi lähentely-yritykset kertomatta niistä.

Taidatte olla tosi nuoria...?

Vierailija
42/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi poikaystäväsi edes kertoo kaveritytön yhteydenotoista? Provosoi tahallaan mustasukkaisuutta. Fiksu poikaystävä torjuisi lähentely-yritykset kertomatta niistä.

Kyllä minä ainakin oletan, että oma puolisoni kertoo tollaisista. Olemme yhdessä suhteessa, joten koen tärkeäksi kuulla toisen elämään vaikuttavia asioita. Te sen sijaan kuulostatte sairaalloisen mustasukkaisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen kannata reagoida soittamalla kipakoita puheluita. Akka tulkitsee mustasukkaisuutesi merkiksi siitä, että mies tosiaan on hänestä kiinnostunut, ja siitä se vasta soppa syntyy. Parempi jättää omaan arvoonsa naisparan viestit ja suhtautua lempeän säälivästi. Osaahan mies itse sanoa naiselle, että häntä ei kiinnosta. Asiahan ei oikeastaan liity sinuun mitenkään, vaan on sen naisen oma ongelma. Ties vaikka lähettelisi kaikille miespuolisille ystävilleen rakkaudentunnustuksia.

Vierailija
44/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelle on pari kertaa käynyt noin.

Tosin kyse eksistä joista toisen kanssa jatkoi ystävinä.

Tämän ystäväeksän olen kerran tavannutkin kun mies halusi meidät esitellä kun alettiin srurustelemaan. Tosin vaistosin pienen kilpailuasetelman kun eksä koitti saada mieheni huomion koko ajan siinä onnistumatta. Itse en siis kilpaillut huomiosta kun ei tarvinnut.

No, tämä eksä erosi miehestään ja tuli miehelleni viestiä kuinka kaipaisi juttuseuraa ja halusi tavata kahden kesken ym. Mies ei tavannut ja heidän kaveruuskin loppui tuohon kun kumpikaan ei enää ikinä ottanut yhteyttä. Tai kerran eksä vielä olisi halunnut tavata kun kuuli että vauva tulossa meille.

Toinen eksä otti myös facessa yhteyttä oman eronsa aikaan. Jatkuvasti tykkäili mieheni jutuista/musiikkilinkeistä ja kommentoi niitä. Tämä loppui kun tapasi uuden ja sen jälkeen poistikin mieheni kavereistaan. Mies ei siis ikinä vastannut tälle mitään.

Myös oma eksäni on ottanut yhteyttä eronsa jälkeen kun olen jo tämän nykyiseni kanssa ollut.

Eli varmaan ihan normaalia tuollainen käytös eron jälkeen. Olen huomannut facessa sen että erojen aikaan miehet aktivoituu kommentoimaan juttujani tai tykkäilemään kuvistani. Tosin vuosiin en nyt ole päivitellyt mitään mutta vuosia siellä kuitenkin roikuin.

Vierailija
45/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika omistushaluinen tyyppi. Tuollaisesta mustasukkaisuudesta ei seuraa mitään hyvää.

Vierailija
46/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva lähettelee täysin puskista rakkaudentunnustuksia ja panopyyntöjä ilman, että on ollut sutinaa ja molemminpiolista peliä ja saanut siis vihreää valoa. Ap on sinisilmäinen.

Miehen ex-tyttis menneisyydestä laittoi sille vielä vuosien päästä tekstareita aina kun jäi yksin. Tyylin tuu mun luo. Annan kaiken anteeksi. Lähetään vaikka laivalle-maksan kaiken. Kaikki anteeksi annettava oli tietty se, että mies oli mennyt naimisiin mun kanssa ja ikinä ei ollut seurusteluaikana tarjonnut tai maksanut mitään. Kaikenlaisia sekopäitä kyllä löytyy. Miehellä ja exällä oli jopa 600 km olinpaikkojen välillä matkaa, joten salaisen sutinankin mahdollisuus oli häviävän pieni.

Vierailija
47/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva lähettelee täysin puskista rakkaudentunnustuksia ja panopyyntöjä ilman, että on ollut sutinaa ja molemminpiolista peliä ja saanut siis vihreää valoa. Ap on sinisilmäinen.

Aika harva niin tosiaan tekee, koska niitä viestejä tulee vain satunnaisesti. Silti käytännössä kaikilla on tarina kerrottavana siitä, kuinka joku on tulkinnat heidän käytöksensä jotenkin ehdotteluna tai ottanut yhteyttä ilman mitään provokaatiota.

On täysin uskottavaa, että joku random tuttu lähettelee kännissä eron jälkeen yhtäkkiä jotain rakkausviestejä, koska niin on käynyt meistä monille jossain vaiheessa. Ja minä olen itse niin tehnyt mukavalle miehelle, joka oli parisuhteessa. En ole siitä mitenkään ylpeä. Olin vain todella huonossa henkisessä tilanteessa silloin, jolloin oli jotenkin helpompia keskittyä ajatukseen "tämä ihminen on minulle kiva, joten olen nyt kuollakseni rakastunut häneen" kuin vaihtoehtoisesti "mies jätti, äiti kuoli ja olen asunnoton". Tämä mies ei ollut tehnyt mitään, minkä takia joutui vastaanottamaan minun surulliset rakkaudentunnustukseni, jotka kumpusivat lähinnä yksinäisyydestä ja epätoivosta.

Vierailija
48/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on nusaissut sitä ja siksi se roikkuu, tai sitten sillä on sen sortin mt- ja päihdeongelmat, ettei enää osaa käyttäytyä normaalisti. Miehen kannattaa varmaan päättää kaverisuhde tuohon, koska se ylläpitää hupakon harhoja.

Tuli mieleen oma tarinani :D

Kun aloin seurustella mieheni kanssa, oli miehellä (ja on edelleen) eräs naispuolinen ystävä. Mitä enemmän vietin mieheni kanssa aikas ja mitä enemmän lähennyttiin, sitä enemmän tuo miehen kaveri halusi nähdä miestä. Tuli myös usein "yllättäen" johonkin loppuunmyytyyn tapahtumaan sattumalta aina yksi peruutus, ja miehelle tarjottiin ilmaiseksi lippua, jotta pääsisi tapahtumaan tuon kaverin kanssa (ei mennyt). Välillä myös laivaristeilyille vapautui sattuvasti viime tippaan yksi lippu, jota niin ikään miehelle ilmaiseksi tarjottiin. Ei mennyt niillekään.

Mitä ihmeellisempiä draamajuttuja tälle naiskaverille myös tapahtui viikottain, ja niitä haluttiin itkeä miehelle. Tästä lopulta jo miehen kanssa vitsailtiinkin, että nainenhan on ihan käänteinen hannu hanhi näiden juttujen perusteella.

Tasan yhden kerran tapasin tuon naisen, ja se jäätävyys ilmassa oli jotain niin käsinkosketeltavaa.

Tuon jälkeen mies viimein kertoi, että oli jo aikoinaan harrastanut naisen kanssa seksiä, ja ennen minua oli hetken yrittänyt viritellä naisen kanssa parisuhdetta (naisen aloitteesta), mutta mies oli vetäytynyt kun tunteita yksinkertaisesti ei vaan ollut. Nainen oli vakuuttanut kaiken olevan heidän välillään ok ja että voivat jatkaa kavereina, mutta tunteita silti ilmeisesti miestä kohtaan ollut.

Kun mies tuon kertoi, niin oli vaan todettava, ettei nyt kovin isona yllätyksenä tullut noiden kaikkien juttujen jälkeen :D

Yhdessä ollaan miehen kanssa edelleen ja mies tekemisissä tuon naisen kanssa, harvakseltaan enää tosin. En jaksa edes yrittää mitään mustasukkaisuutta, koska eiköhän mies ole valintansa tehnyt ja luotan, ettei perseile selkäni takana.

Vierailija
49/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies vaikuttaa todellakin kunnolliselta.. en ymmärrä lyttäystä? Ei kai AP:n poikaystävä olisi näyttänyt edes noita viestejä, jos olisi ollut mukana. Itseasiassa, pettäjä ei ikinä näytä mitään viestejä oma-aloitteisesti.

Olisin huolissani jos salaisi nuo viestit.

Vaikea kuvitella että täällä lytättäisiin näin paljoa, jos kyseessä olisi tyttöystävä, joka näytti viestit.

Vierailija
50/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni lisäys vielä. Poikaystäväni sanoikin, että ei aio enää nähdä tuota naista, kun selvisi, että hänellä on tunteita poikaystävääni kohtaan. 

- AP

Sinä jankkaat tuota poikaystäväsi uskollisuutta ja erinomaisuutta niin paljon, että taidat olla suunnattoman epävarma itsestäsi ja parisuhteestasi.

Vieraissa hän käy, usko pois.

Niin, kun kaikki miehet pettää, on sikoja jne jne.

Ei kannata mennä suhteeseen, jos tuon vertaa ei toiseen luota. Mietipä itse, että saisit lähentelyjä ja miehesi mukaan tämä olisi varma todiste pettämisestäsi.

Vierailija
51/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies vaikuttaa todellakin kunnolliselta.. en ymmärrä lyttäystä? Ei kai AP:n poikaystävä olisi näyttänyt edes noita viestejä, jos olisi ollut mukana. Itseasiassa, pettäjä ei ikinä näytä mitään viestejä oma-aloitteisesti.

Olisin huolissani jos salaisi nuo viestit.

Vaikea kuvitella että täällä lytättäisiin näin paljoa, jos kyseessä olisi tyttöystävä, joka näytti viestit.

Näin minäkin järkeilen jutun. Jos ap ei ollut tietoinen viestistä, niin miksi kertoa sellaisen tulleen? Siinähän kerjää vain ikävyyksiä itselleen. Jos olisi pettänyt, niin vaivihkaa vaan viesti takaisin et juu juu, mäkin rakastan sua, mut älä viestittele enää ettei jäädä kiinni.

Vierailija
52/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa, jos mies ei enää halua tätä nähdä.

Ihmetelkää yhdessä, miten outo nainen uskaltaa tyrkyttää itseään parisuhteen väliin. Anna miehesi hämmästellä, yritä itse pysyä neutraalina vaikka ottaa päähän. Mies huomaa kyllä, kumpi on parempaa ainesta tyttökaveriksi ja kummalla on moraali kohdallaan.

Jos tyttö vänkää että haluaa vielä nähdä, niin menkää tapaamiseen yhdessä käsi kädessä.

Äläkä kuuntele tuota "vieraissa käy". Jos kävisi, olisi naisella isommat paukut viestien sisältönä eikä vain rakkaudesta läpertämistä.

Kiitos sinulle kommentistasi! :) Tuntuu älyttömältä, että lähes kaikki muut vänkäävät tuosta, että mies pettää. On oikeasti todella surullista miten ihmiset kokevat rakkauden ja parisuhteet täällä vauva.fissä.

Voin puhua poikaystävälleni täysin avoimesti tunteistani ja olen sanonutkin, että harmi tuolle kaveritytölle, että hän on oman eronsa myötä päättänyt sitten yrittää mahdollisuuttaan minun poikaystäväni/hänen nyt entisen kaverinsa kanssa.

Tiedän, että poikaystäväni puhuu totta. Hän ei ole pettänyt minua tuon naisen tai kenenkään muunkaan kanssa. 

Mieheni tietää kyllä kenen kanssa hän haluaa olla ja niin tiedän minäkin. :)

-AP

Olen samaa mieltä. Tuntui usein siltä että vain siksi että miehet ovat olleet kusipäitä heitä kohtaan, tarkottaa sitä että jokainen mies on kysipää. Ja sitten kun kohdalle tulee sinun kaltainen tapaus, heti ollaan tuhoamassa teidänkin suhdetta sillä syyllä että eivät itse halua uskoa/kestä sitä ajatusta että sinulla on hyvä mies rinnallasi. Ei täällä muuten jokainen ensimmäinen viesti parisuhde neuvoihin olisi ”Jätä se”

Vierailija
53/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa, jos mies ei enää halua tätä nähdä.

Ihmetelkää yhdessä, miten outo nainen uskaltaa tyrkyttää itseään parisuhteen väliin. Anna miehesi hämmästellä, yritä itse pysyä neutraalina vaikka ottaa päähän. Mies huomaa kyllä, kumpi on parempaa ainesta tyttökaveriksi ja kummalla on moraali kohdallaan.

Jos tyttö vänkää että haluaa vielä nähdä, niin menkää tapaamiseen yhdessä käsi kädessä.

Äläkä kuuntele tuota "vieraissa käy". Jos kävisi, olisi naisella isommat paukut viestien sisältönä eikä vain rakkaudesta läpertämistä.

Kiitos sinulle kommentistasi! :) Tuntuu älyttömältä, että lähes kaikki muut vänkäävät tuosta, että mies pettää. On oikeasti todella surullista miten ihmiset kokevat rakkauden ja parisuhteet täällä vauva.fissä.

Voin puhua poikaystävälleni täysin avoimesti tunteistani ja olen sanonutkin, että harmi tuolle kaveritytölle, että hän on oman eronsa myötä päättänyt sitten yrittää mahdollisuuttaan minun poikaystäväni/hänen nyt entisen kaverinsa kanssa.

Tiedän, että poikaystäväni puhuu totta. Hän ei ole pettänyt minua tuon naisen tai kenenkään muunkaan kanssa. 

Mieheni tietää kyllä kenen kanssa hän haluaa olla ja niin tiedän minäkin. :)

-AP

Olen samaa mieltä. Tuntui usein siltä että vain siksi että miehet ovat olleet kusipäitä heitä kohtaan, tarkottaa sitä että jokainen mies on kysipää. Ja sitten kun kohdalle tulee sinun kaltainen tapaus, heti ollaan tuhoamassa teidänkin suhdetta sillä syyllä että eivät itse halua uskoa/kestä sitä ajatusta että sinulla on hyvä mies rinnallasi. Ei täällä muuten jokainen ensimmäinen viesti parisuhde neuvoihin olisi ”Jätä se”

Voisipa olla jopa syy siihen, miksi miestä yritetään saada itselleen. Jos siis tietää luotettavaksi mieheksi, etenkin jos naisella itsellään vastikään oma parisuhde päättynyt.

Vierailija
54/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tämä ihmisten epäily heti että "se ukko pettää varmasti!!!!". Millaisia miehiä te oikein tapaatte? Oletteko itse heti pettämässä tilaisuuden tullen vai?

Mielestäni  AP:n viestin perusteella mies on reagoinut inhimillisesti ja tuntuu olevan yhtä ihmeissään tilanteesta kuin AP. Kyllä noita puskista ihastustaan toitottavia tapauksia riittää - varsinkin jos omassa elämässä ei mene kovin hyvin.

Tulee mieleen omassa parisuhteessa kun olin puolivuotta tapaillut omaa miestäni. Mieheni on luonteeltaan erittäin kiltti ja hänellä oli eräs kaverityttö, jolla ei mennyt  elämässä kovin hyvin, joten hän päätyi tälle kaveritytölle eräänlaiseksi terapeutin korvikkeeksi. Lopulta homma alkoi menemään yli kun tyttö alkoi avautua tunteistaan miestäni kohtaan (tiesi että seurustelee) - hän soitteli pitkiä puheluja missä vuodatti omaa huonouttaan ja vertasi itseään minuun. Mies yritti olla tytölle mahdollisimman ystävällinen ja lempeästi kertoa, että hän jo seurustelee. 

Lopulta tyttö alkoi yllättäen ilmestymään  mieheni porukoiden oven taakse löytääksen hänet. Tässä vaiheessa minulta paloi viimeinen käpy ja ilmoitin miehelle, että nyt loppuu tuo selkärangattomuus, joka on loukkaavaa sekä minua että tätä kyseistä naista kohtaan. Mies ilmoitti sitten jämäkästi naiselle, että valitettavasti hänen käytöksensä ei ole hyväksyttävää,  nyt on hyvä pitää etäisyyttä ja voidaan tulevaisuudessa jatkaa ystävinä, kun tämä kaveri on siihen valmis. Nykyisin naisella menee jo paremmin elämässään, on muuttanut muualle ja päässyt elämässä eteenpäin ja vaihtavat miehen kanssa puhelimitse noin kerran pari vuodessa kuulumisia.

Tarinan pointti oli, että ei siellä ole aina uskottomuus taustalla vaan ihmisiä on hyvin erilaisissa elämäntilanteissa. Joskus on parempi lempeästi, mutta jämäkästi pistää kaverisuhde jäähylle, jotta ihminen voi päästä tunteidensa kanssa eteenpäin.

Vierailija
55/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä sitä höpisen baari-illan jälkeen mitä sattuu kun ei käynyt flaksi. Ei se sen kummempaa.

Vierailija
56/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissä sitä höpisen baari-illan jälkeen mitä sattuu kun ei käynyt flaksi. Ei se sen kummempaa.

höpisee

Vierailija
57/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakkaudentunnustuksia tulee kännissä tehtyä sen enempää miettimättä. Itse olen aikanaan saanut samalla luokalla olleelta pojalta juhannusfestareilla rakkaudentunnustuksen ja pyynnön alkaa seurustelemaan, oltiin silloin 19-20 vuotiaita ja ammatillisessa koulutuksessa siis oltiin oltu ja valmistuttu jo aiemmin. Mukava poika, mutta mitään tunteita ei minulla ollut, enkä tiennyt hänelläkään olleen. Itsekin yrittänyt toisinaan jollekin soitella, mutta onneksi ovat jääneet vähäiseksi ne kerrat :).

Oman poikaystäväni kanssa kun aikanaan aloimme seurustella, hänellä oli kaverityttö jonka näimme jo ensimmäisellä tapaamiskerralla festareilla myös. Hän katsoi minua kuin halpaa makkaraa, tuolloin en tiennyt että olivat yrittäneen seurustelua alle vuosi ennen meidän tapaamistamme, mutta se oli kaatunut tytön mustasukkaisuuteen, toki siis seksiäkin heillä oli ollut. Tosin poikaystäväni oli nuori, hyvännäköinen ja aika vilkas tyttöjen kanssa ja syytä mustasukkaisuuteen varmasti oli.

Noin vuosi seurusteltuamme, näimme hänet oman poikaystävänsä kanssa ja tyttö ja poikaystäväni juttelivat aivan normaalisti. Minä en kommentoinut mitään, ujouttani ja kun en tyttöä tuntenut eikä ollut mitään asiaa, mutta käsittääkseni olin ihan normaalisti. Jälkeenpäin tuo tyttö oli soittanut poikaystävälleni, että hänen pitäisi jättää minut koska olen niin mustasukkainen ja että olisi valmis uudelleen yrittämään poikaystäväni kanssa. Poikaystäväni oli kieltäytynyt ja kertoi tästä minulle heti tuon soiton jälkeen. Itse hämmästelin lähinnä sitä, mistä ihmeestä on saanut käsityksen mun mustasukkaisuudestani... Minulla ei myöskään ollut mitään syytä epäillä poikaystävääni. 

Eivät sen jälkeen pitäneet enää yhteyttä ja minun, muka niin mustasukkaisen (kyllä, mutta terveellä tavalla), naisen kanssa mieheni on nyt lähes kolmekymmentä vuotta ollut yhdessä ja lapsiakin on. Meillä on hyvä perhe. Olemme yhdessä oppineet parisuhteesta paljon, on ollut ylä- ja alamäkiä, pettämisiä tietoni mukaan ei, eikä koskaan kummallakaan ole tuntunut siltä että lopullisesti pitäisi eri suuntaan lähteä. Asiat ovat selvinneet aina ja parisuhde parantunut.

Ap:lle sanoisin, että oma tunne kertoo kyllä paljon, en itsekään ymmärrä näitä jotka heti huutaa pettämistä. Olen sitä mieltä, että toiseen pitää luottaa, muuten epäilys tuhoaa suhteen ja jos ei ole sen luottamuksen arvoinen, siitä pitää keskustella ja tulla molemmin puolin ymmärretyksi. Jos se johtaa sitten eroon, sille ei sitten mitään voi. Uskon että tässä tapauksessa tyttökaveri on juurikin rikki oman päättyneen suhteen takia.

Vierailija
58/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä ollut hieman viettämässä iltaa, mutta olipa tänne kertynyt paljon mukavia ja tukevia kommentteja. Kiitos niistä tuhannesti! :) 

Uskon, että tässä tapauksessa on kyse juurikin siitä, että tyttökaveri on vain rikki oman päättyneen eronsa vuoksi ja toiminut sitten näin. Varmaan tulee katumaan tätä jossain vaiheessa. Uskon, että eivät enää tämän jälkeen ole kavereita, koska selvästi se ei tytön puolelta ole pelkästään sellaista. 

Luotan poikaystävääni ja olen täysin samaa mieltä numero 57.n kanssa, että oma tunne kertoo paljon! Ja minä tunnen, että poikaystäväni on rehellinen ja hän on tahtomattaan joutunut tämän tytön tunteiden kohteeksi. Sellaiselle ei aina voin mitään. Voimme aina keskustella asioista avoimesta, niin myös tästäkin. Ja en siis ole mustasukkainen, vaan enemmänkin vähän hämmentynyt tästä tilanteesta. Tiedän, ettei poikaystäväni lähtisi tytön kanssa millekään, vaikka tyttö yrittäisi miten. 

Aika harmillisia tapahtumia on tainnut suurelle osalle käydä, kun luotto toiseen sukupuoleen tai ylipäänsä rakkaussuhteisiin on näin alhainen. 

Ihanaa juhannusta muuten kaikille! :)

-AP

Vierailija
59/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa tässä yli 50 vuoden elämänkokemuksella ihmettelen.

Vierailija
60/61 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa tässä yli 50 vuoden elämänkokemuksella ihmettelen.

Itse en todellakaan kokenut tätä mustasukkaisuuteen provosointina, vaan rehellisyytenä. Aika ihmeelliset parisuhteet pitää olla, jos ei voi kertoa ihan rehellisesti, jos on tullut iskuyrityksiä. Se nyt on kuitenkin ihan normaalia, että sellaisia saattaa ajoittain tulla. Itse ainakin kerron tällaisista poikaystävälleni ja hän minulle, ei luodakseen mustasukkaisuutta, vaan kertoakseen rehellisesti mitä on tapahtunut. 

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän