Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkemiin

Neljän äiti
28.07.2010 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa surullista luettavaa jo otsikosta lähtien ja kirjoituksessa vahvistui otsikosta herännyt pelko. Blogi on loppunut.

Mutta sitten viime riveillähän ihan selvästi lukee, että blogisi jatkuu muualla toisessa muodossa. Tämän luin moneen kertaan.

Ja hieno blogi sieltä löytyikin, kiitos! Eli loppu hyvin kaikki hyvin. Ehkä lehdestä ehdottavat sinulle kolumnia, jos järkeviä ovat.

Mutta oikein mukava liittyä uuden blogisi lukijaksi, minulle on ihan sama kirjoitatko suomeksi vai englanniksi.

Vierailija
2/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan kurjuus. Mutta niin kai se on, että kaikki hyvä loppuu aikanaan.

Kiitos mahtavasta blogista, tätä on ollut hienoa seurata! Monenmoiset inkontinenssit olet tännekin aiheuttanut jutuillasi :D Hyvää jatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mahtavasta blogista. Haikeana jään sitä kaipaamaan, mutta käynpä tutustumassa toiseen blogiisi. Ihanaa loppukesää koko teidän poppoolle!

Vierailija
4/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvä loppuu aikanaan.. Kiitos Jenni monista nauruista ja mahtavasta blogista.

Vierailija
5/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogisi on ollut oman raskauteni pelastus. Kiitos hauskasta blogista. Pitänee printata kirjoitukset talteen, että voi myöhemminkin nauraa kyyneleet silmissä kirjoituksillesi. Yhdyn Neljän Äidin kommenttiin. Toivottavasti tarjoavat sinulle kolumnistin paikkaa Vauva lehdestä!

Mukavaa loppu kesää ja ilosia hetkiä Vikun kanssa.

Vierailija
6/26 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos blogista!

Vierailija
7/26 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mainiosta blogista!:) Seurailin odotustasi kiinnostuneena, itse tulin jonkin verran jäljessä (poikaseni syntyi 17.3.10). Oli jotenkin turvallista lukea jo "etukäteen" mitä kaikkea sillä ja tällä viikolla saattaakaan olla luvassa. Nauraa hörisin pallomahani kanssa koneella monet kerrat niin, että mieheni taisi pitää mua pikkasen pimeänä. =P

Vierailija
8/26 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mahtavasta ja hauskasta blogista. Oli kiva lueskella hieman etukäteen, että mitä minulle tapahtuu. Itsellä syntyi pikkuinen 2.3 =)

Vierailija
9/26 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanasta blogista, jonka kirjoitukset saivat kerta toisensa jälkeen hymyn huulille. Nyt täytyy yrittää pärjäillä puolivuotiaan täystuhon kanssa ilman vertaistukea :)

Vierailija
10/26 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

I-Ha-Na!!

Luin koko blogisi kerralla, yhdeltä istumalta.

Olen itse vauvakuumeinen 29v nainen ja tämä tuli niiiiin tarpeeseen.

Sinulla on hasuka tapa kirjoittaa ja sitä oli tosi mieluisaa lukea. Sinulla riittää samanlaista itseironiaa kuin itsellänikin ;)

Ja Kukapa voisi näyttää niin Viktorilta kuin poikanne??!! Nimi on niin osuva. En osaa perustella, se vain tuntuu siltä.

Kiitos ja syvä niiaus!

Vierailija
11/26 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanasta blogistasi!

Vierailija
12/26 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS. Blogi on ollut ihan mAhTaVa! :)

Kaikkea hyvää teidän perheelle!

Vierailija
13/26 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISO kiitos blogistasi! Tää oli aivan loistava ja antoi jonkinlaista puhtia koitoksiin oman poikani kanssa. Poikani syntyi 9.5., joten ei kovin montaa kuukautta ole ikäeroa.

Harmi, etten osaa kirjoittaa yhtä nasevasti ja hienoti kuin sinä, tästä blogista nautin täysin rinnoin.

Vierailija
14/26 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanasta blogista. on tullut vauvakuumeen lomassa luettua ja naurettua kippurassa :D aivan loistavaa luettavaa! Kiitos että olet jaksanut viihdyttää lukijoita vielä vauva-arjen kiireessäkin.

Vierailija
15/26 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS! Ja todellakin oot saanut (täällä ainakin) mahtavat naurut ja kikatukset aikaan useammin kuin kerran! Nauroin Transformers-rattaita niin, että avokkini joutui myöskin lukemaan tekstin, koska en itse sitä pystynyt lukemaan. :D Ja on ollut erittäin ihanaa lukea odotuksesta ja myös vauva-arjesta, koska oma pieni örisijä-apina-tyttönen syntyi vain muutama päivä Viktorin jälkeen. Se on se vertaistuki ja hyvät naurut! Vielä kerran kiitos ja kumarrus, siirryn toiseen blogiisi!

Hyvää jatkoa koko teidän perheelle!

Vierailija
16/26 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hauskoista lukuhetkistä, tekstejäsi tulee ikävä.

Vierailija
17/26 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh! :´( Tätä tulee niin ikävä, mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan, niinhän sitä sanotaan.

Kiitos siis aivan ihanasta blogistasi, joka on kirvoittanut täälläkin niin useat hörötykset ihan kyyneleiden kera!!

Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi, pidä pidä kiinni asenteestasi!

Vierailija
18/26 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snif! Olen pelännyt tätä päivää, ja niinhän se on, että kaikki hyvä loppuu aikanaan. Kiitos mahtavista tarinoista ja veikeistä oivalluksista, niitä jäädään 3kk kaksostyttöjen kanssa kaipaamaan! :)

Vierailija
19/26 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Jenni hauskasta blogista!!! Sitä on ollut kiva seurata ja verrata saman ikäistä pojan vesseliäni pikku-Vikuun. Mukavaa jatkoa ja ennen kaikkea tsemppiä töiden alkuun...eikös se jo lähesty hurjaa vauhtia...

Vierailija
20/26 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa matkaa koko teidän perheelle <3 Ihanaa oli nauraa ja olla matkassanne mukana.

Meillä kasvaa masussa tällä hetkellä vielä muutaman viikon se odotettu yhdeksäs.

Toivottavasti teidän perheennekin kasvaa vielä yhdellä, kahdella ja mikä ettei enemmälläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän