Näkemiin
Kommentit (26)
Kiitos yhteisestä taipaleesta. Blogia on ollut mahtava seurata, varsinkin kun itsekin odotin ja synnytin esikoisen, nyt 4kk sitten! On tullut kyllä hekoteltua jutuille ja samaistuttua tempauksille ja tapauksille! Kiitos siis päivieni piristyksestä!
Kiitos todella paljon mahtavasta ja niin todellisesta blogista! Tätä on ollut hauska lukea ja seurata. Monet naurut on naurettu koneen ääressä ja ystävien kanssa blogista jutellen =D Hyvää jatkoa koko perheelle!
Oikein tippa tuli linssiin kun luin otsikon. Mutta onneksi sinulla on toinen blogi mitä lukea.
Tämä blogi on ollut tosi mahtava ja olen saanut monet naurut lukiessani sitä. Minä tulin kuukauden perässä, sekä raskaudessa kun pikkuisen kasvussa joten osasin varautua tuleviin "kommelluksiin".
Mahtavaa jatkoa sinulle. Ja kuten joku jo kirjoitti, toivottavasti saat (ja otat vastaan) Vauva-lehdestä kolumnistin paikan.
Hyvää kesää!!
Kiitos kaikille kommenteista, todella kauniisti sanoitte :)
Näillä näkymin vauvakirjoitukset jäävät tähän. En usko että lähden muokkaamaan näistä mitään kirjantynkää koska ne ovat siihen aivan vääränlaisia, ja Vauva-lehden kolumnistien reviirille minulla ei varsinaisesti ole asiaa. Jätetään ammattilaisten hommat ammattilaisille ;)
Mutta toistaiseksi ainakin nämä sepustukset ovat täällä blogi-osiossa luettavana, jos joku niitä kaipailee.
Eilen aloitin lukemaan tätä blogia ja aivan pakko oli kahlata koko blogi läpi. Niin huippu-hauskaa tekstiä olet kirjoittanut! Vedet silmissä nauroin monelle jutulle! :D
Etenkin toi raskausosio kolahti itselle ajankohtaisena (rv 15+5). Yksinkertaisesti huippuhauskaa luettavaa!!
Oikein hyvää syksyä ja toivottavasti tekstejäsi tulee jossain vastaan! =)
Kiitos blogista - on ollut hauska seurata raskauden aikana! Esikoisemme pitäisi syntyä ensi viikolla, eli tästä lähtien seuraamme oman pienokaisen seikkailuja arjessa :)
Mukavaa loppukesää!