Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva syntyi ja miehen rakkaus minuun loppui

Vierailija
21.06.2018 |

Mies ei halua puhua mistään, ei kosketa, ei pidä lähellä ja käy joka toinen päivä parilla lähipubissa (kuulemma kesälomalla voi). Hellii ja hoitaa vauvaa ja tekee kotitöitä enemmän kuin ennen kuitenkin. En keksi muuta syytä kuin että rakkaus on loppunut tai miehellä on toinen nainen tai miestä kaduttaa perheen hankkiminen ja haluaisi taas sinkuksi.

Mitään toivoa ei taida enää olla tämän suhteen pelastamiseksi...

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivo menetetty

Vierailija
2/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se inhoo sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin osui tollainen mies joka osaa rakastaa vain yhtä kerrallaan.

Toki lapselle kai hyvä mutta niin. Kaikenlaista sattuu lapsia tehdessä, ei tämä kai niin harvinaista ole, mutta kyllä se hirveästi satuttaa kun ajattelin löytäneeni kumppanin loppuiäksi.

Vierailija
4/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
5/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pieni vauva on, eli voikohan olla vielä "alkujärkytystä" elämänmuutoksesta?

Vierailija
6/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Ja sitten kun ap on laiha ja mies taas rakastaa, ja ap tietää lopun ikäänsä että tämä miea hylkää jos kroppa pettää.

Sellainen ei ole mikään parisuhde.

Vierailija
7/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Paino ei oikein tarpeeksi noussut raskausaikana joten olen jo takaisin lähtöpainossa eli ei tarvetta. Mun ulkonäkö on ollut miehelle aina mieleen. Vauva on nyt viikon vanha.

Vierailija
8/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt äiti-ihmisestä haaveilisi. Sama kävi meillä, ei seksiä synnytyksen jälkeen, lapsi jo teini. 

Vierailija
10/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Paino ei oikein tarpeeksi noussut raskausaikana joten olen jo takaisin lähtöpainossa eli ei tarvetta. Mun ulkonäkö on ollut miehelle aina mieleen. Vauva on nyt viikon vanha.

Viikko synnytyksestä aika lyhyt aika...

- mutta puhukaa asiasta ja myös jostakin muustakin välillä -  ja helli sinä miestä ensin, josko mies vastaisi tähän sitten...

-  hienoa, jos mies kuitenkin hoivaa vauvaa....

Vierailija
11/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt viikossa huolestu!! Mieshän on ihan sekavassa tilassa vauvan takia ja sinä myös.

Vierailija
12/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

No oiskohan kuitenkin jotain alkujärkytystä. Viikko on melko lyhyt aika lähteä tekemään mitään johtopäätöksiä. Huomaathan, että miehelle saattaa isyys konkretisoitua vasta kun vauva on jo täällä.

Vierailija
13/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies sanoi suoraan samassa tilanteessa ettei rakkautta riitä molemmille.

Vierailija
14/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Luin varmasti väärin. Ei kai tuollaista oikeasti tapahdu.

Vierailija
15/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithansä puhua miehes kanssa, mutta viikko on lyhyt aika. Oisko vaan alkujärkytystä. Tee aloite ja katso miten reagoi

Vierailija
16/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teiän esikoinen?

Vierailija
17/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei masennus kolkuttele.

Kerro miehelle ensin, että olet onnellinen hänen osallisuudesta vauvanne hoitamiseen. Ja ole aidosti iloinen. Sitten kerro hänelle, että sinäkin kyllä kaipaat tämän huomiota, vaikka vain iltaisin (tai silloin, kun teillä on kaksinkeskeistä aikaa vain olla) hellyydenhetkinä. Mies varmasti hakee paikkaansa tuoreena isänä ja on sinänsä hellyttävää, että hän panostaa lapseenne noin. Hän keskittyy pieneen niin, ettei aivan ymmärrä sinun läheisyydenkaipuutasi. Älä siis missään nimessä ota asiaa negatiivisena asiana.

Huolestuisin vasta, jos tilanne jatkuisi pidemmän aikaa (kuukausia).

Vierailija
18/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse uskaltanut miestä koskea tai puhua mistään syvällisemmästä etten ahdistaisi, mutta mikään ei auta. Olen vain toivonut että voitais hitaalla aikataululla ja ystävinä erota ettei tarvitse heti muuttaa ja voitais hoitaa vauvaa yhdessä. Mies säälii minua ja sanoo ettei tarvitse erota joten olemme umpikujassa.

Vierailija
19/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla hyrrää nyt hormoonit. Anna aikaa nyt vaan miehelle ja itsellesi. Älä vielä mieti eroa... Onko teil ennestään jo lapsia?

Vierailija
20/45 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Luin varmasti väärin. Ei kai tuollaista oikeasti tapahdu.

Tapahtuu. En ole sama kuin tämä jolle kommentoit vaan tuo aikaisempi.

Mieheni kertoi suhteen aikana että puoliso on hänelle läheisin ihminen, mutta lapsen syntyessä se hänen kiintymyksensä minun nähdäkseni kohdistui lapseen, ja minulle ei jäänyt mitään.

Pitkällä aikavälillä minusta on tärkeämpää että vanhemmat rakastavat lapsiaan kuin toisiaan, koska lapsia kohtaan on tiettyjä velvollisuuksia enemmän kuin puolisoita kohtaan, mutta silti se satuttaa hirveästi edelleen.

Suhdehan siis on mennyttä, nykyisin meillä on vuoroviikkovanhemmuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi