Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsui meille tuttavaperheen lapsineen

Vierailija
21.06.2018 |

Ilmoitti työpäivän aikana tästä. Varmaan ajatteli, että siivoaisin ja suunnittelisin juhannusmenun extempore valmiiksi, meillä kun oli alunperin tarkoitus viettää juhannusta ihan vaan keskenään kotona ja mulla nukkua univelkaa pois (4kk vauva joka valvottaa vain ja ainoastaan minua illat ja yöt).

No, nyt miesraukka joutuikin saunanpesuun ja kohta aikonee mennä kauppaan (olettaisin). Itse katson jalkapalloa. Saa minun puolestani juhlia juhannusta, mutta vauvan vien seuraavana aamuna syötön jälkeen noin klo 6-7 hälle, jotta saan nukkua kuten sovimme.

Hyi minua, kun en ala palvelemaan miesrukkaa :(

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä, nyt vaan päivität tänne koko juhannuksen perheenne kuulumisia ja me yksinäisetkin saadaan nauttia seurasta.

Vierailija
2/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hyvä, nyt vaan päivität tänne koko juhannuksen perheenne kuulumisia ja me yksinäisetkin saadaan nauttia seurasta.

Näinpä. Kun ei itse vietä niin saa lohtua muiden juhlasta. Buaahhhaahhhaaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperhe jää siis yöksi huomenna, kuulemma. Mies kävi kysymässä, millä kylpyamme pestään, oon näemmä päästänyt tilanteen hälle vähän liian helpoksi. Odotan mielenkiinnolla, millainen menu on luvassa :) ap

Vierailija
4/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset ketjut, ja kassahihna, ei sitä muuta tarvikaan. No, olutta tarpeeksi.

Vierailija
5/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan hoitaa homman kunnialla loppuun, ottaa aamulla vauvan ja antaa sun nukkua. Ihmeellinen oletus automaattisesti että menee metsään kun mies joutuu tekemään. Ihan uskomatonta, vain tällä palstalla.

Vierailija
6/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että saan sulle hyvän mielen, kuten ap mulle.

Vierailija
7/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan hoitaa homman kunnialla loppuun, ottaa aamulla vauvan ja antaa sun nukkua. Ihmeellinen oletus automaattisesti että menee metsään kun mies joutuu tekemään. Ihan uskomatonta, vain tällä palstalla.

No mutta kun se automaattisesti menee metsään, jos mies jotain yrittää. Kouluarvosanoilla max 6,5.

Vierailija
8/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies grillaa valmiiksi marinoidut pihvit ja tarjoaa niiden kanssa Saarioisten perunasalaattia. Ei vihreää salaattia tai muita lisukkeita. Juomaksi olutta. Lapsille vettä. Jälkiruokaa hän ei ole ajatellutkaan, mutta keittää kyllä kahvit. Noin se varmaan menee.

Vierailija
9/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, vaikea sanoa. Viime lauantaina totesi, että olisi hänestäkin kiva jos saisin nukkua, mutta "minkäs hän sille voi". Mm. Ymmärrän, että töissäkäyvän pitää nukkua viikolla, mutta viikonloppuisin voisi hyvin herätä lapsen kanssa.

Tuossa tuo nyt jotain ärisee, kun kuulemma kello on jo paljon ja pitäisi kauppaan mennä, odottaa kai että aion alkaa valmistautua vauvan kanssa lähtemään mukaan tai jotain. Ap

Vierailija
10/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nnnnmmm kirjoitti:

Mies grillaa valmiiksi marinoidut pihvit ja tarjoaa niiden kanssa Saarioisten perunasalaattia. Ei vihreää salaattia tai muita lisukkeita. Juomaksi olutta. Lapsille vettä. Jälkiruokaa hän ei ole ajatellutkaan, mutta keittää kyllä kahvit. Noin se varmaan menee.

Itse veikkaan broilerin minuuttipihvejä, muuten varmaan olet oikeassa :) Limpparia, olutta ja lonkeroa kyllä on kaapissa, ne varmaan riittävät. Mietin hoksaako ajatella vaikkapa aamupalaa tai muuta. Ap

Vierailija
11/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä miehet eivät löydä edes kalsareitaan, joten odotukset eivät ole korkealla.

Vierailija
12/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana voimafantasia.

Mutta etköhän sä kuitenkin hössötä siellä itte kuitenkin.

Se on se naisen luonne, jolle et voi laittaa kampoihin.

Ku ei sun pokka riitä miehiseen munien rapsutteluun sohvalla.

Huisku kouraan ja hommiin. Välillä sille s atiaiselle ti ssi suuhun ja sitte takas siivoomaan..

Touhukasta Jussia!

Vierailija
13/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että teillä menee Juhannus lopulta mukavasti tuolla porukalla. Mutta koeta juoda vain kohtuudella. Niin helpolla lähtee mopo käsistä. Minkä verran itse ajattelit?

Vierailija
14/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei mies noista järjestelyistä selviäisi? Onneks mulla on mies jolla ei ruoka-asioissa mene sormi suuhun. Osaa hoitaa siivouksenkin tarvittaessa. Meillä tehdään molemmat kotihommia, enkä ole opettanut miestä siihen että tietyt asiat tekisin vaan minä. Joskus on asunto saatu kaaoksesta nopeasti edustuskuntoon yhdessä kun yllätysvieraat ovat ilmoittaneet tulostaan.

Antoi mun välillä myös nukkua lasten ollessa vauvoja ja kun olivat isompia, muttei vielä voinut vahtimatta jättää, niin viikonloppuisin herättiin vuoroaamuina.

Ilmankos ollaan oltu lähes kolkyt vuotta kimpassa.

Vierailija
15/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että saan sulle hyvän mielen, kuten ap mulle.

Ai sullako ei ollut ajatuksena että on tässä yksinolossa puolensakin? Okei.

Vierailija
16/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei mies noista järjestelyistä selviäisi? Onneks mulla on mies jolla ei ruoka-asioissa mene sormi suuhun. Osaa hoitaa siivouksenkin tarvittaessa. Meillä tehdään molemmat kotihommia, enkä ole opettanut miestä siihen että tietyt asiat tekisin vaan minä. Joskus on asunto saatu kaaoksesta nopeasti edustuskuntoon yhdessä kun yllätysvieraat ovat ilmoittaneet tulostaan.

Antoi mun välillä myös nukkua lasten ollessa vauvoja ja kun olivat isompia, muttei vielä voinut vahtimatta jättää, niin viikonloppuisin herättiin vuoroaamuina.

Ilmankos ollaan oltu lähes kolkyt vuotta kimpassa.

Ap on varmaan sellainen perinteinen nainen, joka on kotona aina kaiken hoitanut, ja siksi mies ei mitään osaa. Nyt ap on raivona, kun mies kehtasi ja meni kutsumaan heille vieraita, vaikka ap:tä väsyttää...

Vierailija
17/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavaperhe jää siis yöksi huomenna, kuulemma. Mies kävi kysymässä, millä kylpyamme pestään, oon näemmä päästänyt tilanteen hälle vähän liian helpoksi. Odotan mielenkiinnolla, millainen menu on luvassa :) ap

Noin avuton mies ja keksii alkaa pestä kylpyammetta? Olisit sanonut vaikka ettei löydä vessaharjaa tai osaa käynnistää pyykkikonetta, mutta ammeen pesu meni vähän yli...

Vierailija
18/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kyse ei ole siitä, etteikö mies selviäisi järjestelyistä, vaan sitä että hän kysymättä muutti suunnitelmaa. Jos on sovittu, että ollaan perheen kesken ja levätään, silloin ei kutsuta vieraita kysymättä.

Kiva niille vieraillekin, kun tajuavat että pariskunnan toinen osapuoli ei heitä olisi halunnut. Siis jos ap suunnitelmien mukaan menee vaan nukkumaan, eikä jää seurustelemaan muiden kanssa.

Vierailija
19/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama! Paitsi että vieraita on tulossa useampia. Olen tehnyt 2 viikkoa 12tuntisia työpäiviä ja koti ihan kaaoksessa ja jääkaapissa vain valo!

Naattina makaan sohvalla ja kas kummaa mies on käynyt kaupassa ja hienot sapuskat mukana. En olisi itse osanut (=lue jaksanut) mitään tuollaista ostaa. Ei tarvi mitään esivalmisteluita.

Huomenna jos jaksais tehdä pikasiivouksen. Ehkä. Voi olla etten jaksa mutta ehkäpä mies siivoaa ja kiukuttelee samalla. Itse ajattelin ukkua pitkään kun joka aamu herännyt 5 jälkeen töihin.

En jaksa stressata näin väsyneenä.

Vierailija
20/56 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän parisuhde kuulostaa kurjalta, kumpikin aiheuttaa toiselle vain pahaa mieltä ja ainakin toinen vielä nauttii siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi