Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsui meille tuttavaperheen lapsineen

Vierailija
21.06.2018 |

Ilmoitti työpäivän aikana tästä. Varmaan ajatteli, että siivoaisin ja suunnittelisin juhannusmenun extempore valmiiksi, meillä kun oli alunperin tarkoitus viettää juhannusta ihan vaan keskenään kotona ja mulla nukkua univelkaa pois (4kk vauva joka valvottaa vain ja ainoastaan minua illat ja yöt).

No, nyt miesraukka joutuikin saunanpesuun ja kohta aikonee mennä kauppaan (olettaisin). Itse katson jalkapalloa. Saa minun puolestani juhlia juhannusta, mutta vauvan vien seuraavana aamuna syötön jälkeen noin klo 6-7 hälle, jotta saan nukkua kuten sovimme.

Hyi minua, kun en ala palvelemaan miesrukkaa :(

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt kysyä sinulta vieraista kyllä. Mutta onhan se koti myös miehen. Hyvä jos mies hoitaa tarjoilun. Mutta miksi teillä on sotkuista? Eikös kotia kuulu siivota muutenkin. Ja kyllä mulla on ollut valvottava vauva, mut kyllä silti jaksoin siivota, se paransi omaa mielialaa. Ja mulla oli silloin kaikki kotityöt, esikoinen myös ja mies painoi pitkää päivää töissä. Mutta meillä tämä oli sovittu juttu.

Vierailija
42/56 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanonut miehelle, että hän pikaisesti peruu kutsun. En haluaisi itsekään kyläillä jossain, missä en olisi ihan 100% tervetullut. Todella tyhmästi yoimittu mieheltä. Hän varmaan ajatteli, että saa tuttavaperheen miehestä itselleen jonkun sauna- ja ryyppykaverin, voi istuskella jossain ja olla erossa vauvaperheen arjesta ja että naiset hoitavat tarjoilut ja lapset. Tosi itsekästä ja lapsellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi pitänyt kysyä sinulta vieraista kyllä. Mutta onhan se koti myös miehen. Hyvä jos mies hoitaa tarjoilun. Mutta miksi teillä on sotkuista? Eikös kotia kuulu siivota muutenkin. Ja kyllä mulla on ollut valvottava vauva, mut kyllä silti jaksoin siivota, se paransi omaa mielialaa. Ja mulla oli silloin kaikki kotityöt, esikoinen myös ja mies painoi pitkää päivää töissä. Mutta meillä tämä oli sovittu juttu.

Voi pyhä yksinkertaisuus...

Mulla esikoisen kanssa myös hoidettu koti, puhdasta ja ruoka valmis, mutta se oli helppoa kun oli helppo vauva.

Eikö äly riitä ymmärtämään ettei kaikilla ole välttämättä mene asiat niin helposti? On koliikkia, yövalvomisia, perustyytymättömyyttä jonka vuoksi vauva haluaa olla sylissä, ei tykkää kantoliinasta tai -repusta. Voi olla sairastumisia jotka syö henkistä jaksamista.

Vaikka itselläni oli helppoa, ihan kuuntelemalla toisia ymmärrän, ettei kaikilla ole. Tämä kuitenkin vaatii pään käyttöä ja ripaus empatiaa. Molemmat taitaa sinulta puuttua.

Vierailija
44/56 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista miesten mitätöintiä ja vähättelyä, jälleen kerran.

On se jännää miten miehet pärjäävät sinkkuina oikein hyvin ihan itsekseen, mutta kun kuvioihin tulee päällepäsmäri ja kesäverhojen silittelijä, on tuikkukupin kiillottajan mielestä mies täysin avuton ja ymmärtämätön.

Oletko selvillä siitä, että sinkkumiesten (toisin kuin naisten) näyttää tilastojen valossa olevan vaikeaa pysyä edes elossa. Joten kyllä niissä miehissä jotain avuttomuutta oikeasti on.

Vierailija
45/56 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä uskon että ap olis varmaan mielellään järkännyt jussijuhlia jos asiasta olis sovittu. Mutta jos ensin on sovittu että maataan vaan ja levätään eikä tehdä mitään ekstraa, niin kyllä mäkin olisin suuttunu. Oikeastaan olisin varmaan napannut vauvan kainaloon ja lähtenyt jonnekin muualle maate.. Meillä on kolme lasta ja kyllä se vauva ajan väsymys on välillä ollu niin hallitsevaa että ei ole kyll aina järki päässä ollut. Normaalisti oon ihan leppoisa ja kiva kun käy vieraita joskus.

Vierailija
46/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten juhlat menivät? Saitko levättyä? Onnistuiko mies hoitamaan siivoukset ja hyvät tarjoilut vieraille?

Vierailija
47/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tietää, ap!

Vierailija
48/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nostelen, ap huhuu! Tule kertomaan kuullumiset!

Vierailija
49/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vain tällekin avioliitolle, taitaa olla exiä tulossa. Ei riitä rouvalle, että piiskaa mokan tehnyttä miestään, vaan pitää vielä kiihottua lisää vihaamaan hakemalla vauvapalstan eronneista lisää ohjeita kostotoimenpiteisiin.

Ajattelen, että voisi sopia, että ei kutsuta vieraita koskaan enää sopimatta ensin puolison kanssa ja sitten yhdessä yrittää päästä tästä karmeasta katastrofista (juhannuvieraita) yli.

Vierailija
50/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan hoitaa homman kunnialla loppuun, ottaa aamulla vauvan ja antaa sun nukkua. Ihmeellinen oletus automaattisesti että menee metsään kun mies joutuu tekemään. Ihan uskomatonta, vain tällä palstalla.

Niin, vaikea sanoa. Viime lauantaina totesi, että olisi hänestäkin kiva jos saisin nukkua, mutta "minkäs hän sille voi". Mm. Ymmärrän, että töissäkäyvän pitää nukkua viikolla, mutta viikonloppuisin voisi hyvin herätä lapsen kanssa.

Tuossa tuo nyt jotain ärisee, kun kuulemma kello on jo paljon ja pitäisi kauppaan mennä, odottaa kai että aion alkaa valmistautua vauvan kanssa lähtemään mukaan tai jotain. Ap

Kerrotko vielä miksi ihmeessä sen miehen täytyy tehdä nyt kaikki täysin itse?! Ruoat, siivous, kaupassa käynnit ja heräämiset?? Onko tuokaan nyt ihan reilua sulta?

Mikä nyt on reilua ja mikä ei. Tarkoitus oli vetää lonkkaa kotosalla ja paistaa pakastepizzaa, ehkä pakastimesta sulattaa lohta illalla ja lasi tai kaksi viiniä. Yhtäkkiä tuleekin vieraita tämän sotkun keskelle ja kai ruokaakin luvattu. Kai se lupaaja hoitaa? Ap

Makaat kotona ja kotona makaamisen lisäksi pitää vetää erikseen lonkkaa ja ryypätä?

Kuinka ajattelit kännissä hoitavasi lasta?

Vierailija
51/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies alkoi jotain saunaa ja kylpyammetta pestä? Sinä käskit?? Eihän sinun pitänyt puuttua.

Vierailija
52/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää kun nainen kutsuisi juhannusvieraita ja mies ilmoittaisi ettei osallistu mitenkään, aikoo istua hiljaa ja juoda kaljaa. Mikä show ja "jätäsesika". Nainenhan vain ajatteli järjestää välillä jotain kivaa ohjelmaa ja mies ei yhtään auta!!!!

Vierailija
53/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä toimiko ap nyt oikein, mutta kyllä ihan oikeasti mies voisi kysyä myös toisen mielipidettä, ennenkuin kutsuu vieraita! 

Vähän ot, mutta mun miehen kaverit on sellaisia, että ne vaan tulla tupsahtaa alaovelle (ovat matkustaneet satoja kilometrejä Hkiin). Yöksi eivät onneksi yleensä tuppaa, mutta en silti haluaisi mitään yllärivierailuita. Yleensä kaapissa ei ole mitään tarjottavaa kahvin kanssa, mulla saattaa just olla joku resuinen huppari päällä kun on hiustenvärjäys kesken jne.

Onneksi mies on nyt oppinut, että hän sanoo kavereilleen, että menee odottamaan läheiseen kahvilaan tai pubiin. Nämä on yleensä sellaisia tapauksia, että heillä on jotain muuta asiaa Helsinkiin ja tulevat meille kun on junan lähtöön vielä pari tuntia. Mutta näistäkin voisi ilmoittaa etukäteen!

Vierailija
54/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää kun nainen kutsuisi juhannusvieraita ja mies ilmoittaisi ettei osallistu mitenkään, aikoo istua hiljaa ja juoda kaljaa. Mikä show ja "jätäsesika". Nainenhan vain ajatteli järjestää välillä jotain kivaa ohjelmaa ja mies ei yhtään auta!!!!

Voin vain kuvitella sitä ulinan määrää. Eikä trolli-ap:kaan ole jaksanut panostaa provoonsa aloitusta pidemmälle.

Vierailija
55/56 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietysti kuvitteli että he tuttavapariskunnan miehen kanssa katselevat yhdessä futista, nauttivat tarjoilusta ja juovat kaljaa. Vauvanhoito ja passaaminen jää sitten naisväelle. Ihan oikein Ap että toimit näin. Oppiipahan toivottavasti kerrasta että suunnitelmamuutoksista sovitaan yhdessä, ei niin että toinen vaan ilmoittaa asiasta.

Vierailija
56/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Update?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi