Mitä mieltä olette minun suuresta kusetuksesta? Koskee miestäni
Eli minulla on ollut vakava sairaus (syöpä),joka on leikattu ja olen ns.terve. Kuitenkin väitän miehelleni sopivissa kohdissa, että minulla on kauheita kipuja.
Esimerkiksi,jos mies on lähdössä jonnekkin vaikka kavereidensa kanssa,niin sanon ihan pokkana, että mene ihmeessä , että kyllä pärjään näiden kipujen kanssa. Ja luonnollisesti mieheni ei sitten lähdekkään,koska ei halua jättää minua yksin.
Tai jos hän on jossain pitämässä hauskaa,niin saatan laittaa viestiä "piä kulta hauskaa=) pärjään kyllä ,vaikka kipuja taas on". Hän tulee yleensä melko pian kotiin "hoitamaan" minua.
Näitä esimerkkejä on satoja. Missä käytän asiaa hyväksi. Olenko täysin kusipää? Vai teenkö oikein,kun haluan pitää miehen itselläni.
Kommentit (39)
No siis samalla tavalla käyttäytyvää miestähän täällä kutsuttaisiin sosiopaatiksi...
No kyllä olet täysin kusipää, kontrolloiva, riippuvainen ja mustasukkainen. Toivottavasti miehesi kyllästyy ja lähtee.
Olet kusipää. Tuolla tavalla vain loppujen lopuksi karkotat miehesi.
Törkeää käytöstä, miksi toimit noin?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vallankäyttöä. Miksi miehesi ei saisi mennä koskaan? Tuollainen riippuvuus näivettää suhteen.
Mielestäni olen ansainnut kaiken ajan hänen kanssaan. En ajatellut näin ennen sairastumista. Nyt tosiaan olen terve ollut monta vuotta. Ja ennuste hyvä. En halua enää jakaa häntä. Ap
Ei tuossa oikein voi muuta toivoa kuin että saat uudelleen jonkun vakavan sairauden ja todella pahoja kipuja, ja siinä vaiheessa miehesi kyllästyneenä viis veisaa itkustasi ja pyynnöistäsi jäädä seuraksi. Boy who cried wolf ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vallankäyttöä. Miksi miehesi ei saisi mennä koskaan? Tuollainen riippuvuus näivettää suhteen.
Mielestäni olen ansainnut kaiken ajan hänen kanssaan. En ajatellut näin ennen sairastumista. Nyt tosiaan olen terve ollut monta vuotta. Ja ennuste hyvä. En halua enää jakaa häntä. Ap
Toista ei voi omistaa. Loppujen lopuksi tuossa käy huonosti niin että mies ahdistuu tai että sinä kyllästyt itse kun mies ei enää halua mennä minnekkään.
Se, mikä aloittajassa ei ole kusta, on paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toista ei voi omistaa. Loppujen lopuksi tuossa käy huonosti niin että mies ahdistuu tai että sinä kyllästyt itse kun mies ei enää halua mennä minnekkään.
En kyllästy. Aikaisemmin meillä oli täysin erillisetkin elämät. Sairaus muutti kaiken. Aivan kaiken. Ap
Tuo on kyllä todella väärin, että rajoitat miestäsi valheen turvin. Miten kehtaat? Eikö sinulla ole omaatuntoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllästy. Aikaisemmin meillä oli täysin erillisetkin elämät. Sairaus muutti kaiken. Aivan kaiken. Ap
Olet epärehellinen kumppanillesi. Sinulla on omia tarpeita ja laitat ne toisen onnen edelle.
Meillä on myös lapsia. Saatan sanoa myös, että en jaksa olla heidän kanssaan näiltä kivuilta,jolloin mieheni on heidän kanssaan.
Hän on myös monesti tullut omilta vanhemmiltaan 200km päästä kotiin,kun minulla on kipuja. Ei koskaan syyllistä. Uskoo ihan täysillä. Välillä minulla on huono omatunto asiasta,mutta ajattelen ettei tämä niin vakaa ole. Olenhan hänen vaimonsa. AP
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä todella väärin, että rajoitat miestäsi valheen turvin. Miten kehtaat? Eikö sinulla ole omaatuntoa?
En tiedä söikö syöpä omatuntoni.
Olet perseestä. Miehesi ansaitsee parempaa.
"Mä en oo mustasukkainen, joka päivä avaan oven sun mennä ja se jää auki
Et oltais vapaat tietäen, onnellinen lintu pois ei lennä."
Tuo on sairasta käytöstä. Jossain vaiheessa miehesi tajuaa ja lähtee, tai sitten on täysin aivoton tossukka.
Hyi, yököttävää. Mieheni vahingossa (syöpä) teki samaa, kunnes sanoin asiasta. Ymmärsi, kun asiasta puhuttiin. Mutta sinä teet tätä tahallasisi, iksi?