Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän on miehen mielestä suhtteen alussa tyhmintä, mitä nainen voi tehdä?

Vierailija
27.04.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en kiellä, etteikö se piereskely ois ihan kamalaa.. :)

Vierailija
2/5 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuttuani mieheeni aloin miltein välittömästi potea kamalaa vauvakuumetta. Tiestytsi olin selvillä yleisestä " säännöstä" ettei miehelle saa sellaisista asioista puhua. Yhtenä iltana sitten mies huomasi tietsikaltani että olin surffanut kaikenmaailman vauva- yms. sivuilla. Olin aluksi ihan paniikissa ja naama punaisena. Kuinka ollakkaan, kun asiasta sitten juttelimme (miehen aloitteesta) ja kerroin tunteistani niin mies ilahtui suunnattomasti ja kosikin minua hetken päästä.

Nyt olemme onnellisesti naimisissa:-) ELi ei se aina pidä paikkaansa että mies säikähtää kuollakseen jos kuulee suunnitelmia häistä, perheestä, lapsista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kolmansilla treffeillä.

Vierailija
4/5 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä voi ahdistaa liian innokas nainen.

Vierailija
5/5 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyin ainakin jo kolmansilla treffeillä, että haluaako mies koskaan perhettä/naimisiin. Jos nimittäin tietää, ettei halua, niin en viitsi tuhlata meidän kummankaan aikaa. Eli kyllä mun mielestä asioista pitää voida keskustella, jos on vakavalla mielellä etsiskelemässä kumppania ja mun mieskin tykkäsi, kun kummallekin tuli heti selville, mitä toinen haluaa ja millaisella aikataululla. Voi olla, että nää keskustelut ahdistaa sellaisia miehiä, jotka ei halua sitoutua, perhettä, lapsia yms, vaan etsivät naisesta lähinnä nautintoa.

Kummeksuttaa, että pitäisi salilla, arvailla ja peitellä omia unelmiaan miehen takia. Tietty on hieman eri juttu, jos 18 v kysyy uudelta tuttavuudelta, että haluaako lapsia kuin 30 v. Että iästäkin riippuu paljon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi