Millaista on seksi 40+ miehen kanssa?
Sellaiseen saattais kohta olla mahdollisuus.. Kokemuksia kellä? Enkä nyt tartte mitään "olen 70v, seisoo koko ajan ja pannaan 6 kertaa päivässä", vaan realistista kuvausta 40-50 v miehen seksistä esim verratuna 25-30 vuotiaaseen.
Kommentit (14)
Mies on 48v. ja seksi on hellempää, intiimimpää, pitkäkestoisempaa, kokeilunhaluisempaa, luonteikkaampaa...kaikin puolin nautinnollisempaa (myös miehelle) kuin mitä itselläni on kokemuksia alle 3-kymppisistä miehistä. Mutta ei ketään voi pelkästään iän mukaan rankata, on varmaan niitä hyviä seksikumppaneita nuorissakin miehissä, mutta ikä tuo erilaista kokemusta. En siis tarkoita "olen pannut 150 eri muijaa ja olen seksikone", sellaista kokemusta en kaipaa...haluan rakastella, en pelkästään nussia ; )
Otsikossa kysytään, millaista on seksi yli 40 miehen kanssa... ilmeisesti 40+ äijää kerrallaan? Ruuhkaista tuo varmaan ainakin olisi.
Nautinnollista se on. Kokeneempi mies osaa ottaa minut hyvin huomioon. Minä 29 ja mieheni on 51.
Vierailija kirjoitti:
Nautinnollista se on. Kokeneempi mies osaa ottaa minut hyvin huomioon. Minä 29 ja mieheni on 51.
Vaikka olisi kuinka kokenut niin ei se tarkoita että olisi hyvä sängyssä tai että ottaisi naista huomioon.
Viisikymppisen miehen elin on lyhentynyt kaventunut ja pehmennyt esim verrattuna alle 40v tilaan.
Kyllä nuoren naisen kannattaa nauttia itsensä ikäisen miehen terhakkuudesta.
Meillä ei ainakaan miehen ikä ole tuonut mitään ihanampaa pedin puolelle.sama jyystö jatkuu vaikka ikää on jo kohta 50
Jotkut oppii iän myötä, jotkut ei. Oman ukon kanssa seksi on monipuolisempaa, kestoa pidempään jne. Oppinut huomioimaan toisen tarpeet paremmin eikä ole vaan se oma halu ja tyydytys mielessä.
Kokonaisuudessaan pidempi kestoisempaa ja enemmän huomioon ottamista, ei kiirehtimistä. Tykkään
No se on semmosta.. ähellystä. Tuon ikäisellä ei oikein erektio enää toimi, maha on yleensä kasvanut ja koko homma tuntuu jotenkin vastenmieliseltä. Ei kukaan järkevä ihminen pane nelikymppisiä, jos nuorempiakin on tarjolla.
Eihän niin vanhat enää seksiä harrasta
Omalla miekkosella ainakaan mitään erityistä ole havainnut. No joskus esim. asentoa vaihdellessa tai minuun keskittyessään pidemmäksi aikaa saattaa välillä lerpahtaa, mutta kyllä se siitä taas pystyyn saadaan. Ja useimmiten ei kyllä mitään, toimii kuin ennenkin. Ja itse olen kyllä alkanut nauttia enemmän ja enemmän ja saan entistä useammin o:n ihan yhdynnässäkin, melkeinpä aina oikeastaan. Ikää molemmilla 44.
Vierailija kirjoitti:
Huomaavaisempaa, hitaampaa, vahvempaa, älykkäämpää, taitavampaa, vapautuneempaa. Meillä ikäero salasuhteessa 25v (mies 59v).
Pidän vanhemmista miehistä, paljon vanhemmista. En suhteeseen, mutta seksiin.
Huomaavaisempaa, hitaampaa, vahvempaa, älykkäämpää, taitavampaa, vapautuneempaa. Meillä ikäero salasuhteessa 25v (mies 59v).