Sano Jenni Vaan
Kommentit (27)
Ela: kiitos, ja kiva kuulla että viihdyttää :) En oikein usko että näistä lyhyistä teksteistä tulisi kovin hyvää kirjaa, enkä oikeastaan ole harkitsemassa asiaa niin kauan kun tämä blogi on pystyssä. Tekstit nimittäin kuuluvat sillon saitille, mutta kyllähän nämä täälläkin ainakin jonkin aikaa ovat :)
Roosa: Jaksamista loppuun. Yllättävän hyvin se synnytyskin meni kun olin lopussa niin kypsänä siihen paksuna olemiseen :D
Ansku: Mielestäni on tosi ihanaa että useimmat ihmiset loistavat ja voivat hyvin raskautensa aikana, mutta toisaalta tärkeää saada myös tietää ettei se ole kaikille ruusuilla tanssimista. Olisin itse ehkä kaivannut enemmän myös tietoa siitä että niitäkin ihmisiä on, ja saakin olla. Onneksi sielläkään ei ole enää paljon jäljellä!
Jaana: Hauska kuulla että olen jollain tavalla tekstini näköinen. Onnea vielä loppuun sinnekin! :)
Kirjoitat tosi hyvin! Tai sitten meillä on vaan samanlainen huumori ;) en vaan osaa itse kirjoittaa asioita ylös noin nasevasti kuin sinä! Eksyin ihan sattumalta näille sivuille ja jäin samantein koukkuun! vihjaisin tästä kaverillekin, joka on saamassa esikoisensa ihan pikapikaa.
Täällä on vauvatehdas käynnistynyt kuukausi pari sitten. Itse en ole myöskään mikään äitityyppi, mutta tässä parin viimeisen vuoden ajan olen alkanut totutella ajatukseen, kun olen seurannut kavereiden muksujen kasvamista. Mieskin on alkanut innostua ajatuksesta. Kaivaessani kuukautissuojapakettia esille tässä taannoin oli ilme lähes pettynyt, että eikös se nyt vielä tärpännytkään... no katsotaan, miten käy :) Joka tapauksessa, kiitos hyvästä blogista, jatka vaan samaan malliin!
Ihanaa että joku muukin huomauttelee miehelle "älyttömistä" asioista, mun mielestäni se nielee juomaansa liian kovaa kun katson greyn anatomiaa joka on elämää suurempi sarja minulle!
Tällä olen pikaisesti käynyt muutaman kerran, joku ilta kun ei uni tule kun vauva pyörii mahassa täytyy lukea alusta siihen päivään kun tekstiä löytyy!
Löysin blogin hiljattain ja luin kokonaisuudessa sen saman illan aikana! Se oli kuin hyvä kirjaa jota ei malttanut pistää pois. Itsellä on reilu 1 vuotias tyttö ja toinen matkalla (kohta toiselle kolmannekselle siirtymässä). Naureskelin ääneen ja luin miehelle osioita joka sai hyvät naurut kans! Ootko ajatellu koota nämä kirjaksi?