Sano Jenni Vaan
Kommentit (27)
Heti oli pakko kaivaa raskaustesti esiin kun lehti tipahti luukusta, muistin sinun maininneen että komeilet siellä maaliskuussa. :) Ja pitihän sitä esitellä sinut myös miehelle.
Olipas ihanan AA-tyyppinen esittely :D Mulle ei Vauva-lehteä tule, mut nyt se on ehkä pakko käydä ostamassa. Niin ja nyt vasta ymmärrän, kun joku mun lukijani joskus naamakuvan julkaistuani totesi, että onpas kiva saada sulle kasvot: se on aika kivaa, mä nimittäin kuvittelin sun ihan eri näköseksi :D Sö olet kaunis (ei siinä, että olisin muuta kuvitellutkaan) ja samoin Viktor. Sulla on ihana tapa kirjoittaa ja vielä ihanampi tapa suhtautua asioihin (mä myös aina sanon kiroilevani kuin merimies ja aina saan kuulla, ettei merimiehet kiroile...what?!). Vauvatehdat on mun päivien pelastus, se on kerrassaan mahtava blogi. Eli tänks!
Sinun blogin on hauska ja odotan innolla raskausaikaa päästäkseni vertailemaan kokemuksia. :D Mietin että kävisin ostamassa Vauva-lehden lukeakseni Raskaustesti-osion, mutta samalla mietin että koska meillä on vasta tällä viikolla jätetty ehkäisy pois niin mieheni saattaisi olla sitä mieltä että on ehkä hitusen liian aikaista ostella vauvalehtiä... Saas nähdä jos vaikka saisin sen piilotettua samaan jemmaan jossa yksi äitiysopas ja toinen isille tarkoitettu kirja jo lymyää.
Kuvittelin koko ajan näkeväni kasvosi ja ihmetys olikin suuri, kun sinulla ei olekaan lyhyet hiukset.. :)
Ei se raskaus ja pikkuvauva-aika muillekaan mikään onnela ole, ja se onkin meillä se isoin jarru, joka estää kolmannen lapsen saapumista perheeseemme.
Katjuska: Kiitos itsellesi (ja teille muillekin) kun viitsit kommentoida :) Kommentit ovat ehdottomasti olleet blogin parasta antia :)
Nea: Meillä Isäntä on alkanut oma-alotteisesti lukemaan koko Vauva:n tuon mukulan myötä. Tämän viimeisimmän lehden ehkä hiukan tarkemmin vielä kuin ne muut ;)
Maiju: Kiitos kovasti. Vallanhan tässä punastuu :D
Siiri: Onnea yrittämiseen, ja toivon että teillä menee raskaus hiukan kevyemmin kuin meillä meni :D
Hanna: Jos helpottaa niin minulla on ollut lyhyet hiukset. Ja pitkät. Tosi pitkät. Ja siniset. Taas lyhyet. Pottatukka. Musta. Ruskea. Punainen. Puoliksi blondi. Parisenttinen. Eli ei se niin vikaan ehkä olisi mennytkään, riippu päivästä ;)
Hei Jenni ;) Olipa hauska esittely. Juttujasi on ollut ilo lukea ja tämä oli kuin piste iin päälle.
Hei vaan Jenni! ;D
Sulla on kyllä tosi hauska tyyli kirjoittaa, kiitos siitä! =)
Suloinen pikku-Viktor!
Hei Jenni!
Minä myös olin kuvitellut sinut päässäni ihan eri näköseksi. :) Joskus aikaisemmin kommentoinkin blogiasi ja kerroin valmistautuvani koittavaan IVF:n. No se IVF on maanantaina! Jännittää ihan pirusti! Jännä ajatella, että minä-lapseton voin olla raskaana jo reilun viikon kuluttua. Ja jos ei muuta niin ainakin saan nauttia siitä tiedosta, että sisälläni on hedelmöittynyt munasolu! Täytyy käydä ostamassa tuo Vauva lehti huomiselle ajomatkalle.
Kiitos tuhannesti blogistasi. Pyysin miestäni lukemaan tätä myös ja niin hän teki (ja tekee). Onneksi jatkoit kirjoittamista odotuksen loputtua äitiyden ihanuudesta mitään kaunistelematta. :)
Mukavaa kevään odotusta Jenni ja Viktor!
Hauska nähdä kasvot tekstin takana ja kuulla lisäinfoa :). Kuvittelin sut tosi nätiksi, mutta ootkin vielä nätimpi! Ja pieni Viktor on vaan äärettömän söpö. Oh, olispa itellä jo se elämänvaihe, että voitais laittaa oma tehdas käyntiin. Vaikka onhan se koneiden säännöllinen testaaminen tärkeetä, jotta tositilanteessa tiedetään, miten tulisi toimia ;)
Kiitokset täältäkin blogista. Ihana lukea loistavasti kirjoitettu ja mukavan ironista tekstiä, jolle saa säännöllisesti nauraa :). Ei muuta kuin ihanan aurinkoisia kevätpäiviä sinne :)
Minulla meni arvaukset osittain oikeaan, ainoastaan lasit jäivät puuttumaan :) Viktor on kyllä aikamoinen hurmuri... <3
Kiitokset sinulle erittäin virkistävästä blogista, tätä on luettu pääosin nauru herkässä ja välillä vähän muutenkin. Omalle Isännälle olen veistellyt parhaat palat ja kiitosta myös sieltä suunnalta.
Ihania todellisia tunteita ja rönsyilevää tekstiä. Mukavaa kevättä sinulle ja Isännälle muksun kanssa...ja jaksamista :)
Moi Jenni!
Minä taas kuvittelin sinut juuri itsesi näköiseksi..! Ihan itsekin yllätyin kun näin kuvasi, aivan kuin olisin nähnyt sen jo aiemmin..! Melkein pelottavaa.. Kiitos ihanasta blogistasi! Täällä vielä 7 viikkoa laskettuun aikaan...
Mukavaa kevättä ja terveisiä koko perheelle!
Heippa!
Löysin blogisi vasta muutama viikko sitten, mutta se oli pakko ahmia parissa päivässä kokonaan =D Monille ei ehkä niin suuri saavutus, mutta meillä on täällä viime heinäkuussa syntynyt poika, joka on parisen viikkoa sitten lähtenyt liikkeelle, ja kovaa =D
Blogisi on aivan mahtava!!! Olen nauranut itsekseni maha kippurassa koneella miehen luullessa tulleeni hulluksi ;D Kiitos!
Aivan mahtava blogi! Löysin tänne vasta hiljattain ja lueskelin juttujasi kauas taakse. Olen itse 35 viikkoa raskaana on olin todella iloinen lukiessani, että on niitä muitakin jotka eivät ole nauttineet raskaudesta. Tuli paljon parempi olo! Itselläni on ollut niin tasaisen huono/epämukava/ahdistava yms yms olo koko kahdeksan kuukautta, että tämä lapsi saattaa jäädä ensimmäiseksi ja viimeiseksi vain ja ainoastaan sen takia, että raskaus on kauheeta. Mieskin odottaa innolla jo että lapsi syntyy että hän saa vaimonsa takaisin. Ei kuulema tiedä mistä tämä kauhea akka on tullut ja mitä se on tehnyt hänen kiltille vaimolleen.
Oikein mahtavaa kevättä teidän koko poppoolle :)
Minä kun luulin sua vanhemmaksi :) Oletkin nuorempi kuin minä... :D Odotin myös innolla uusinta Vauva-lehteä joka sitten perjantaina kolahtikin luukusta. Selasin sen heti kannesta kanteen ja tottakai sinun raskaustestiisi pysähtyen. Itsekin aina pohdiskelen noita testin kysymyksiä... Tosin synnytystä en voi vielä kommentoida, se kun on vielä edessä. Viktor on kyllä hurjan suloinen ja itsekin kovasti jo odottelen, että miltä meidän oma poitsukka näyttää. Kaipa hän tässä kuukauden sisään syntyy. Tänään kun on 2viikkoa LA. Hui! :D
Kiitos mielettömän hyvästä blogista :) Olen lukenut nauraen. Itselläni jo 3 ja 1 vuotiaat lapset.. Jos kirjan kirjoittaisin, varmasti ostaisin :)) Olet kyllä hyvä kynäilijä.
Lueskelin vauva-lehden ja huomasinkin, että jutussa komeilee emäntä blogin takaa. Blogia on ollut mukava seurata, kiitos siitä Sinulle =)