Kun tänään jäät sille kesälomalle, mieti miten ihanaa on meillä työttömillä - eämä on pelkkää lomaa
Mieti kaksi kertaa ennen kuin alat haukkua meitä työhaluttomiksi_vittu!
Kommentit (24)
Jaa-a, kyllä tulisi ikävä rakasta työtäni ja työkavereitani:/ Tilanne onneksi se, jonka moni on luetellut, työ, josta pitää, lyhennetty työaika (6h päivässä), velaton asunto ja auto, lomamatkoja ulkomailla ja kotimaassa, harrastus ja sen tapahtumien perässä reissaaminen, lasten harrastusten tukeminen ja heille asioiden mahdollistaminen.. Ei mulla kyllä kauheasti käy työttömiä kateeksi:)
Viisas äitini vielä aloitti mulle eläkesäästämisen vuonna -91, joten sen potin turvin (siirryin säästämään sinne itse kun tulot olivat riittävän isot) olen jäämässä ajoissa eläkkeelle lähivuosina. Hieno elämä ollut ja toivottavasti sullakin aloittaja on, joillekin toki se vapaa-aika pelkästään riittää! Itse olen kokenut hienoja hetkiä sekä työn parissa että harrastuksissa, saavuttaneeni asioita, mitä kaikki eivät saavuta. Minä olen tarvinnut sitä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on lomaa, mutta ei fyrkkaa tehdä mitään. Eipä käy kateeksi.
Nettipokerista tulee verottomia euroja mukavaan tahtiin lomailun lomassa. Joko käy kateeksi?
Höpö höpö
Pokerstars on maksanut EU-lisenssin ja senpä vuoksi meidän pelaajien ei tarvitse maksaa veroja kotiutuksista. Oma arvaukseni on, että alle kymmenen prosenttia pelaajista pelaa voitollista peliä, mutta itse kuulun voittajien puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on lomaa, mutta ei fyrkkaa tehdä mitään. Eipä käy kateeksi.
Nettipokerista tulee verottomia euroja mukavaan tahtiin lomailun lomassa. Joko käy kateeksi?
Sori mutta nettipokerilla ei ole enää vuosiin tuosta noin vaan kääräisty ylimääräistä rahaa taskuun.
Sen pelaaminen käy ihan oikeasta työstä, paitsi että stressaa helvetisti ja on mahdollista menettää kaikki rahat.
Jos sinä olet joku perus donk, niin ei tarkoita kaikkien muidenkin olevan samanlaisia pokeripöytien paisteja. Ei oikeat pokerinpelaajat stressaa kassan häviämisestä. Jos kassa menee nolliin, niin se grindataan sieltä aina uudestaan ylös. Aina.
Miksi vastailette tälle kokoomuksen puoluetoimiston trollille, tässä keskustelussa ei ole ollut vielä yhtään työtöntä. Minä olen, tämä on yhtä helvettiä, todellakin olen kateellinen kaikille töissäkävijöille