Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tänään jäät sille kesälomalle, mieti miten ihanaa on meillä työttömillä - eämä on pelkkää lomaa

Vierailija
21.06.2018 |

Mieti kaksi kertaa ennen kuin alat haukkua meitä työhaluttomiksi_vittu!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaittu loma ap, ansaittu loma.

Vierailija
2/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miten kivaa onkaan olla aina lomalla ilman toivoa muusta kuin akuankan puhelinmyynnistä dementoituneille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on lomaa, mutta ei fyrkkaa tehdä mitään. Eipä käy kateeksi.

Vierailija
4/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin sinä noin luulet.Olemme tosiaan hyvin ansaitulla eläkkeellä ja fyrkkaa on sopivasti,ettei mene yöunet.

Vierailija
5/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkepäiviä odotellessa.

Vierailija
6/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettipokerista tulee verottomia euroja mukavaan tahtiin lomailun lomassa. Joko käy kateeksi?

Vierailija
7/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivon että kansanedustajat erityisesti miettivät tätä.

Vierailija
8/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettipokerista tulee verottomia euroja mukavaan tahtiin lomailun lomassa. Joko käy kateeksi?

Sori mutta nettipokerilla ei ole enää vuosiin tuosta noin vaan kääräisty ylimääräistä rahaa taskuun.

Sen pelaaminen käy ihan oikeasta työstä, paitsi että stressaa helvetisti ja on mahdollista menettää kaikki rahat.

Vierailija
9/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan työttömien iloksi laittelin parikymmentä työhönosoitusta ja määräyksiä valmennuksiin heinäkuuksi. Karenssi on kiva juttu, kun ei osu omalle kohdalle.

Vierailija
10/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta nettipokerilla ei ole enää vuosiin tuosta noin vaan kääräisty ylimääräistä rahaa taskuun.

Sen pelaaminen käy ihan oikeasta työstä, paitsi että stressaa helvetisti ja on mahdollista menettää kaikki rahat.

Tiedän, ettei rahanteko ole enää yhtä helppoa kuin mitä se oli vielä kymmenen vuotta sitten. Meillä onnekkaimmilla on kuitenkin sijoittajat taustalla, joten itse ainakin voin pelata ilman huolen häivää siitä, että häviäisin jotain. Voin vain voittaa.

Vierailija
11/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nolottaisi olla ap:n kaltainen yhteiskunnan elätti. Enpä paljon hehkuttelisi.

Vierailija
12/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäymällä jää rahaa ns. pakollisten menojen jälkeen mm. säästöön, matkusteluun, ulkona syömiseen, kulttuuririentoihin jne. Jos sitä rahaa on niin paljon että ei tarvitse käydä töissä niin mikäs siinä mutta en haluaisi elää tukien varassa laskien senttejä onko johonkin varaa vai ei.

Vierailija
13/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni jäi päivän kesälomalle. Sillä huominen kesälomaa. Näin mennyt jo 10v.

Vierailija
14/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Vierailija
15/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs mietin oikein uutterasti: joo, on uudehko auto, kohta velaton asunto, eläkekertymä on oikein hyvällä mallilla ja sijoituksetkaan eivät näytä olevan pakkasella.

Näin äkkiä ajatellen en taida olla laisinkaan kateellinen.

Vierailija
16/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti kaksi kertaa ennen kuin alat haukkua meitä työhaluttomiksi_vittu!

Laiska paska

Vierailija
17/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssäkäymällä jää rahaa ns. pakollisten menojen jälkeen mm. säästöön, matkusteluun, ulkona syömiseen, kulttuuririentoihin jne. Jos sitä rahaa on niin paljon että ei tarvitse käydä töissä niin mikäs siinä mutta en haluaisi elää tukien varassa laskien senttejä onko johonkin varaa vai ei.

Samaa ajattelin. Itse maksettu asunto, laadukas ruoka, muhkea osakesalkku, kivat huonekalut ja kiva uusi auto, pari kolme ulkomaanmatkaa vuodessa, harrastukset mieltymysten mukaan, mahdollisuus harrasta kulttuuria ja paljon muuta, ne kaikki olen saanut ja hankkinut työtä tekemällä. Työtä jota rakastan. Juu ei, en vaihtaisi kokopäivätoimiseen siipeilyyn ja persaukisuuteen.

Vierailija
18/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työttömyys oikeasti mukavaa lomailua? En tiedä, koska olen ollut työön kerran 1,5 kk, se meni lomasta. Mutta entä pitempi aika?

Vierailija
19/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lomailua ainakaan mulle työttömyys, henkinen stressi päällä melkein koko ajan. Kaiholla muistelen sitä tunnetta, kun lähti työpaikalta kesälomalle, parasta ikinä!

Vierailija
20/24 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneks tartte miettiä - olen kerran elämässäni ollut työtön ja se oli elämäni kamalinta aikaa! Onneksi minulla on ihana työ ja kivat työkaverit, loman jälkeen on aina ihana palata töihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi