Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsia kolmen miehen kanssa...?!

Vierailija
27.04.2006 |

Onko ihan hullua tehdä lapsi kolmannen miehen kanssa? Esikoinen on 9v, nuorin 3v. Nyt oon löytäny elämäni rakkauden ja hän haluaisi lapsen. Itsellään hänellä on 2lasta edellisestä avioliitosta. Haluaisin kyllä vauvan mut... Oonko ihan hullu jos suostun?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 10-vuotias poika edellisestä avoliitostani. Nykyisen mieheni kanssa olen ollut naimisissa 6 vuotta ja nyt odotamme yhteistä lastamme, eli kohat on kome lasta ja kolme isää. En kylläkään tunne itseäni mitenkään omituiseksi, ja muiden käsityksellä minusta taas ei ole niinkään merkitystä.

Vierailija
2/11 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on jos kolmella lapsellasin olisikin eri isät? Jos rakastatte toisianne ja kaikki on hyvin ja haluatte lapsen niin tottakai yritätte! Onnea teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tietenkään asiaa ratkaise mut kai sitä kuitenkin miettii et onko sitä " huono" ihminen jos on pari epäonnistunutta liittoa joista lapsia...

Me ollaan alustavasti sovittu että yritys alkaa kesän aikana...

Vierailija
4/11 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne aiemmat sitten oli, jos kerta lapsiakin niiden kanssa hommasit?

Ei ne vaihtamalla parane!

Vierailija
5/11 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kans seukattiin 4vuotta minä aikana mulle paljastui et se on narsisti ja alkoholisti ja nykyään narkkari.

T:Ap

Vierailija
6/11 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko, että suhde ei ole oikea suhde ellei ole yhteistä lasta? Mikset vaan keskity nauttimaan tästä ihanasta miehestä? Jos hän kerran on unelmiesi mies, luulisi että haluat keskittyä HÄNEEN, luulisi sinun tietävän että lapsen synnyttyä ette välttämättä kovin paljoa ehdi kuhertelemaan ja hoitamaan parisuhdetta.

Ihmettelen vaan, MIKSI haluat lapsen?

Vierailija
7/11 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/11 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuoden välein uusi näemmä? Ihan mielenkiintoiset perhesuhteet perheenne lapsilla, mitenkähän selittävät itse asiat? Jäävätkö edellisten suhteiden lapset uuden rakkaudenhedelmän varjoon?

nimim " konservatiivi" .

Vierailija
9/11 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kariutunut? Onnea ap vauvantekoon. Uusi ihminen on aina ihana asia.. =)

Vierailija
10/11 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hutsuja?

Olet kyllä älyn jättiläinen, kunniaksi kaikille av-mammoille joiden maailma on kovin mustavalkoinen.

Vierailija
11/11 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne aikaisemmat mitään elämän suuria rakkauksia ole ollutkaan mutta tämä nykyinen on. En ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin vahvasti. Ei mulla jää lapset toistensa varjoon, pystyn kyllä antamaan kaikille rakkautta ihan samalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan