Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenhuone

Sireniia
07.01.2010 |

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suunnitelmana ängetä pinnis parisängyn viereen. Makkari on just sen kokonen, että 180 cm sänky mahtuu, yöpöydät ei. Pinnis mahtuu jos parisängyn siirtää kokonaan seinään kiinni. On koenukuttu tällä systeemillä nyt viikko ja mies on sitä mieltä, että sängyn päädystä pystyy kulkemaan. Ja hoitopöydäksi meilläkin on valittu pesukone. Tosin haaveissa on muuttaa kesällä isompaan, kolmen tai neljän makuuhuoneen rivariin, joten kaikki on toisaalta vielä ihan auki. En jaksa edes ajatella muuttoa kuukauden - kahden ikäisen vauvan kanssa, onneksi mies lupasi hoitaa :>

Vierailija
22/37 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan huoneen tyttö saa! Siihen on sitten helppo yhdistellä niitä vaaleanpunaisia ihanuuksia, mitä sukulaiset väistämättä tuo! Kivasti sopii myös tuo punainen.

Ps. Ihanan vähän vielä noita leluja, vuodenpäästä niitä on ainakin 5 tuollaista korillista ;) nim. leluvuoren alle jäänyt äiti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Löysin nyt vasta sun blogin mikä on harmi koska kirjoitat aivan mahtavasti. Itse olen viikolla 36 ja lastenhuoneen sisustus on myös kovasti tapetilla.

Tsemppiä loppuodotukseen ja kirjoittamiseen. Oman blogini myötä olen huomannut tämän terapeuttisen vaikutuksen.

Vierailija
24/37 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan huoneen tyttö saa! Tuohon sopiikin sitten hyvin vaaleanpunaiset jutut, joita sukulaisilta väkisinkin tulee :)

Vierailija
25/37 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Kiitos ihanasta blogista. Mistä tuo ihana raidallinen pupu on hankittu?

Vierailija
26/37 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. Kiitos ihanasta blogista. Mistä tuo ihana raidallinen pupu on ostettu?

Vierailija
27/37 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos riemastuttavasta blogista! Odottelen samalla viikolla kanssasi (la 23.1.) ja viihdytin itseäni tänään lukemalla koko blogisi. Samalla sain muisteltua omaa raskausaikaani, joka on mennyt hyvinkin samaa rataa. On ollut pahoinvointia, suonenvetoa, närästystä, unettomuutta, käsittämätöntä herkkyyttä, alati enenevää kömpelyyttä ja mikä ehkä huomionarvoisinta, aivojen totaalinen muuttuminen, unohtaminen on jatkuva olotila. Ehkä siksi joillakin on enemmän kuin yksi lapsi...

Tsemppiä synnytykseen! Se on varmaa, että jos ei laskettuun päivään osu, se ainakin lähestyy päivä päivältä!

Vierailija
28/37 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vihdoin löysin tieni blogiisi!

Voi herttinen sentään, mitä tirskuntaa ja pärskähtelyä on koneen ääreltä kuulunut, kun olen istuskellut tekstejä lukemassa.

Voisko näitä mitenkään kukaan ottaa ja julkaista kirjana. Et mitenkään kokisi halua alkaa etsiä kustantajaa?

Tällästä tekstiä tuore äiti tahtoo lukee illalla, kun on vihdoin saanut muksun nukkumaan!

Ihana lastenhuone teillä <3 Itse olen totaalisen hurahtanut retroiluun ja se näkyy meidän makkarissa, joka toimittaa samalla lastenhuoneen virkaa. 70-luvulla rakennetussa, kun on sen verran tilaa makkareissa, että me on keritty muuttaa järjestystä tän 9 kk aikana jo pariinkin kertaan...

Tsemppiä viimemetreille, tai kuka tietää, vaikka olisit jo päässytkin tositoimin?!?

Vierailija
29/37 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana huone ja kovin näyttää sängyssä samalta kuin meilläkin. samat pehmusteet ja äippäpakkauksen laatikko valmiina pedattuna. vain vauva puuttuu. jäin miettimään, että joko sulle on lähtö tullut???

Vierailija
30/37 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hauska ja virkistävä blogi!!!

Kolmen lapsosen (ja aina vaan vauva-asiat kiinnostaa) äitinä voin sanoa, että nukkumisasiat tosiaan muotoutuvat omanmoisiksi aikanaan. Meillä on jokaisen lapsen kohdalla ollut eri systeemi. Esikko nukkui omassa huoneessa omassa sängyssä. Kakkonen meidän huoneessa omassa sängyssä. Kolmonen meidän huoneessa meidän sängyssä.. Niin sitä vaan löperöityy ja tulee mukavuudenhaluisemmaksi :) Esikoista varten hankimme vaatelipaston, jonka päälle sai laitettua hoitopöydän. Hänen kanssaan sit ihan käytettiin ja itse lipasto on ollut käytössä siitä lähtien (esikko täyttää maaliskuussa 10v). Muiden lasten kohdalla ei sitä enää kuitenkaan hoitopöydäksi muutettu. Kakkosella hoitopöydän virkaa toimitti pesukone ja kolmosen kohdalla vaippoja vaihdettiin lattialla ja missä ikinä. Olen sitä mieltä, että tuo pesukone on paras vaihtoehto, koska siinä tosiaan vesipiste ja pyykkisysteemi on lähellä.

Jaksuja kovasti loppumetreille!! Nuo viimeiset päivät ovat niiiin pitkiä!!

Vierailija
31/37 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti toimii pesukoneen päällinen "hoitopöytänä", silloinkin kun vauva kääntyy, en ainakaan itse ole koskaan jättänyt lastani yksin hoitopöydälle.(lähti liikkeelle jo ajoissa ja koskaan ei ole vaaratilanteita ollut) Nyt neiti 1v5kk ja hoitopöytä edelleen käytössä, mun huonolle selälle oikein hyvä "apuväline"!Voimia loppumetreille!Ja lämpimästi tervetuloa äitiyden ihanaan ja ihmeelliseen maailmaan!

Vierailija
32/37 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansu: Kiitos kovasti :) Olen edelleen sitä mieltä että kirjamuodossa tämä blogi ei ehkä toimisi niin hyvin (ainakin se olisi melkoisen ohut opus), mutta asiassa on myös hiukan käytännön esteitä. Saatan olla väärässä mutta oman käsitykseni mukaan tekstini ovat Vauva-lehden (ja heidän kustannusyhtiönsä) omaisuutta niin kauan kun blogi on pystyssä täällä. Eli kirjamuodon pohtiminen on poissa käsistäni ainakin niin kauan kun blogi on aktiivinen.

Vierailija
33/37 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kyllä tekijänoikeudet omaan tekstiisi, mutta käyttöoikeudet voivatkin olla kimurantimpi homma, jos niitä on jossain pikkutekstillä määritelty. Hm, mielenkiintoista, en ole ajatellutkaan että blogialustan ylläpitäjällä olisi omistusoikeutta teksteihin... No jos vaikka olisikin, niin ehkä Vauva-lehti lähtee kirjasi kustantajaksi, jos kirjaprojektista innostut, vinkvink! :) Ja kai me innokkaat lukijat saadaan blogille jatkoa vauvaelämästä myös!? :)

Ps. Täällä mennään viikkoa 39. ja lonkkakivut ja kaikki mahdolliset muut kolotukset estävät aika tehokkaasti kuntourheilun, kuten vaikka sinne eteiseen kävelyn pikkuasioiden takia...

Vierailija
34/37 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmis: Juu, blogi jatkuu vielä jos muksu tulee ehjänä ja yhtä touhukkaana ulos :)

Vierailija
35/37 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kauneimmista lastenhuoneista mitä olen nähnyt :)

Vierailija
36/37 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pixie: Voi kiitos, yksi kauneimmista kommenteista mitä olen saanut :)

Vierailija
37/37 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota kuvaa katsellessa tuli vaan mieleen, että kun tuolissa ei ole käsinojia niin ois ehkä hyvä olla joku tyyny tai vastaava vähän tukemassa asentoa kun imettää. ei mene niin helposti niskat jumiin.

on kyllä oikein kiva huone :) ei yhtään sellanen kun itte laittasin, mutta toimiva ja yksinkertaisen kaunis. minä pidän kovasti raidallisesta pupustanne :)

ja onnea siis pienen pojan vanhemmille! oma poikani on jo leikki-ikäinen ja kovasti kuumeilen :) on ne vaan niin ihania!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi