Ihastunut vai jotain muuta
Mä tarvitsen nyt apua että saan rohkeuteni kerättyä ja tehtyä asialle jotain.
Tapasin miehen töissä ja itselläni on tunne että välillä on jonkinlaista kiinnostusta tai muuta jännitettä. Alkuunsa tuijoteltiin toisiamme pitkään silmiin. Ei juuri puhuttu mitään. Nykyään hymyillään toisillemme usein. Jutellaan paljon ja pääsääntöisesti ei liity työhön millään lailla ne mitä puhutaan ja jäädään hieman liian pitkäksi aikaa toistemme silmiin kiinni. Hän jää välillä viipyilemään seuraani. Seistään välillä niin lähekkäin toisiamne kun katsotaan jotain työjuttua. Pari pientä tahallista tai tahatonta kosketusta on ollut eikä hän ole ainakaan kavahtanut sitä. Hän saattaa kiusoitella hymyssä suin joistain asioista myös joskus.
Uskaltaisinko pyytää häntä vaikka esim kahville?
Kommentit (54)
No et uskalla. Miehen pitää olla alffa ja seivästää nainen kalullaan muuten on ihan nössö lapanen.
Kannattaa pyytää. En tiedä muista miehistä, mutta itse ainakin lähdin, kun työkaverinainen pyysi syömään töiden jälkeen yhteen paikkaan. Sitten mentiin uudelleenkin pari kertaa ja lopulta päädyttiin sänkyynkin jne suhteen poikasta kehittyi.
Kuulostaa ihaatuneelta.. pyydät tietysti.😊
Kyllä toistensa silmiin katselu ja se että jää katselamaan toista pitkään on varma merkki ihastumisesta. Kehotan kyllä tapaamaan kahden kesken ja tällä tavalla viemään asiaa rohkeasti eteenpäin! Kuulostaa ihanan romanttiselta.
M, oletko se sinä? Saat minut kovettumaan!
Ei kannata pyytää, luin vasta täältä, että naisena jos tekee aloitteen niin nainen ei voi koskaan tietää onko mies oikeasti ollut kiinnostunut.
Miehen kohdalla tämä on tietysti eri juttu! :D
Kuinka kauan tätä on jatkunut? Tiedätkö, että mies on varmasti vapaa? Kyllähän tuo kuulostaa siltä, että kiinnostusta on ja pitää sinusta. Mutta miksei mitään siirtoja ole tapahtunut, hänenkään puoleltaan?
Minä pyytäisin häntä kahville ja katsoisin miten käy :) Äkkiseltään kuulostaa että mieskin on kunnolla ihastunut sinuun.
Millaisessa työpaikassa olet? Voitko siellä pyytää kahville, vai olisiko parempi tavata ns. siviilissä?
Itse pyytäisin miestä kahville, ja kyllä hän siinä vaiheessa älyää mistä on kyse ja tekee aloitteen mikäli on kiinnostunut 😍
Kumpatietäisin kirjoitti:
Mä tarvitsen nyt apua että saan rohkeuteni kerättyä ja tehtyä asialle jotain.
Tapasin miehen töissä ja itselläni on tunne että välillä on jonkinlaista kiinnostusta tai muuta jännitettä. Alkuunsa tuijoteltiin toisiamme pitkään silmiin. Ei juuri puhuttu mitään. Nykyään hymyillään toisillemme usein. Jutellaan paljon ja pääsääntöisesti ei liity työhön millään lailla ne mitä puhutaan ja jäädään hieman liian pitkäksi aikaa toistemme silmiin kiinni. Hän jää välillä viipyilemään seuraani. Seistään välillä niin lähekkäin toisiamne kun katsotaan jotain työjuttua. Pari pientä tahallista tai tahatonta kosketusta on ollut eikä hän ole ainakaan kavahtanut sitä. Hän saattaa kiusoitella hymyssä suin joistain asioista myös joskus.
Uskaltaisinko pyytää häntä vaikka esim kahville?
Mulla on aika samanlainen suhde naispuoliseen työtoveriin. Hän on varmaan monien mielestä kaunis ja on aina ystävällinen ja tulee lähelleni jne. Mutta kun ei kiinnosta siinä mielessä niin sitten ei kiinnosta. Mutta tee toki aloite. Monet miehet panevat naista kuin naista.
Pyydä! 😍❤️❤️
Kirjoita sitten tänne miten kävi! ❤️
Anna mennä. Kerranhan täällä vain eletään...
Samankaltainen tilanne täällä, mutten uskalla tehdä aloitetta kun se on niin NAM!
Osaattehan tulkita oikein:
"A mä haluan sua. Naiselle tämä." = A mä haluan panna sua, mutta en sen enempää.
Jos viesti olisi A mä haluan sut, kyseeseen voisi tulla jotain muutakin kuin pelkkä fyysinen kanssakäyminen.
Hmm joo pyydä.