Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut vai jotain muuta

Kumpatietäisin
20.06.2018 |

Mä tarvitsen nyt apua että saan rohkeuteni kerättyä ja tehtyä asialle jotain.

Tapasin miehen töissä ja itselläni on tunne että välillä on jonkinlaista kiinnostusta tai muuta jännitettä. Alkuunsa tuijoteltiin toisiamme pitkään silmiin. Ei juuri puhuttu mitään. Nykyään hymyillään toisillemme usein. Jutellaan paljon ja pääsääntöisesti ei liity työhön millään lailla ne mitä puhutaan ja jäädään hieman liian pitkäksi aikaa toistemme silmiin kiinni. Hän jää välillä viipyilemään seuraani. Seistään välillä niin lähekkäin toisiamne kun katsotaan jotain työjuttua. Pari pientä tahallista tai tahatonta kosketusta on ollut eikä hän ole ainakaan kavahtanut sitä. Hän saattaa kiusoitella hymyssä suin joistain asioista myös joskus.

Uskaltaisinko pyytää häntä vaikka esim kahville?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm joo pyydä.

Vierailija
2/54 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et uskalla. Miehen pitää olla alffa ja seivästää nainen kalullaan muuten on ihan nössö lapanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyytää. En tiedä muista miehistä, mutta itse ainakin lähdin, kun työkaverinainen pyysi syömään töiden jälkeen yhteen paikkaan. Sitten mentiin uudelleenkin pari kertaa ja lopulta päädyttiin sänkyynkin jne suhteen poikasta kehittyi.

Vierailija
4/54 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihaatuneelta.. pyydät tietysti.😊

Vierailija
5/54 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toistensa silmiin katselu ja se että jää katselamaan toista pitkään on varma merkki ihastumisesta. Kehotan kyllä tapaamaan kahden kesken ja tällä tavalla viemään asiaa rohkeasti eteenpäin! Kuulostaa ihanan romanttiselta.

Vierailija
6/54 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M, oletko se sinä? Saat minut kovettumaan!

7/54 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pyytää, luin vasta täältä, että naisena jos tekee aloitteen niin nainen ei voi koskaan tietää onko mies oikeasti ollut kiinnostunut.

Miehen kohdalla tämä on tietysti eri juttu! :D

Vierailija
8/54 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan tätä on jatkunut? Tiedätkö, että mies on varmasti vapaa? Kyllähän tuo kuulostaa siltä, että kiinnostusta on ja pitää sinusta. Mutta miksei mitään siirtoja ole tapahtunut, hänenkään puoleltaan?

Vierailija
9/54 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyytäisin häntä kahville ja katsoisin miten käy :) Äkkiseltään kuulostaa että mieskin on kunnolla ihastunut sinuun.

Vierailija
10/54 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😍

Vierailija
11/54 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nusase pois vaan

Vierailija
12/54 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa työpaikassa olet? Voitko siellä pyytää kahville, vai olisiko parempi tavata ns. siviilissä?

Itse pyytäisin miestä kahville, ja kyllä hän siinä vaiheessa älyää mistä on kyse ja tekee aloitteen mikäli on kiinnostunut 😍

Vierailija
13/54 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpatietäisin kirjoitti:

Mä tarvitsen nyt apua että saan rohkeuteni kerättyä ja tehtyä asialle jotain.

Tapasin miehen töissä ja itselläni on tunne että välillä on jonkinlaista kiinnostusta tai muuta jännitettä. Alkuunsa tuijoteltiin toisiamme pitkään silmiin. Ei juuri puhuttu mitään. Nykyään hymyillään toisillemme usein. Jutellaan paljon ja pääsääntöisesti ei liity työhön millään lailla ne mitä puhutaan ja jäädään hieman liian pitkäksi aikaa toistemme silmiin kiinni. Hän jää välillä viipyilemään seuraani. Seistään välillä niin lähekkäin toisiamne kun katsotaan jotain työjuttua. Pari pientä tahallista tai tahatonta kosketusta on ollut eikä hän ole ainakaan kavahtanut sitä. Hän saattaa kiusoitella hymyssä suin joistain asioista myös joskus.

Uskaltaisinko pyytää häntä vaikka esim kahville?

Mulla on aika samanlainen suhde naispuoliseen työtoveriin. Hän on varmaan monien mielestä kaunis ja on aina ystävällinen ja tulee lähelleni jne. Mutta kun ei kiinnosta siinä mielessä niin sitten ei kiinnosta. Mutta tee toki aloite. Monet miehet panevat naista kuin naista.

Vierailija
14/54 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä! 😍❤️❤️

Kirjoita sitten tänne miten kävi! ❤️

Vierailija
15/54 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä. Kerranhan täällä vain eletään...

Vierailija
16/54 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltainen tilanne täällä, mutten uskalla tehdä aloitetta kun se on niin NAM!

Vierailija
17/54 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää?!

Vierailija
18/54 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

R mä haluan sua. Naiselle tämä.

Vierailija
19/54 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A mä haluan sua. Naiselle tämä.

Vierailija
20/54 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaattehan tulkita oikein:

"A mä haluan sua. Naiselle tämä." = A mä haluan panna sua, mutta en sen enempää.

Jos viesti olisi A mä haluan sut, kyseeseen voisi tulla jotain muutakin kuin pelkkä fyysinen kanssakäyminen.