Ihastunut vai jotain muuta
Mä tarvitsen nyt apua että saan rohkeuteni kerättyä ja tehtyä asialle jotain.
Tapasin miehen töissä ja itselläni on tunne että välillä on jonkinlaista kiinnostusta tai muuta jännitettä. Alkuunsa tuijoteltiin toisiamme pitkään silmiin. Ei juuri puhuttu mitään. Nykyään hymyillään toisillemme usein. Jutellaan paljon ja pääsääntöisesti ei liity työhön millään lailla ne mitä puhutaan ja jäädään hieman liian pitkäksi aikaa toistemme silmiin kiinni. Hän jää välillä viipyilemään seuraani. Seistään välillä niin lähekkäin toisiamne kun katsotaan jotain työjuttua. Pari pientä tahallista tai tahatonta kosketusta on ollut eikä hän ole ainakaan kavahtanut sitä. Hän saattaa kiusoitella hymyssä suin joistain asioista myös joskus.
Uskaltaisinko pyytää häntä vaikka esim kahville?
Kommentit (54)
Justiinsa_ kirjoitti:
Etunimet ja sukunimet alkaa samoilla kirjaimilla?
No tää meni ohi 😁
Yritä nyt kerätä rohkeutta ja kysy miestä kahville! :'D
Ja sitten kun tulee pakit, ni onpa kiva tavata joka päivä se ihminen töissä :)
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä luulette olevanne kyseinen mies niin voitte laittaa jonkun tunnisteen itsestänne 😁 kerron sitten jos osuu ja uppoo.
Ootko kissaihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä luulette olevanne kyseinen mies niin voitte laittaa jonkun tunnisteen itsestänne 😁 kerron sitten jos osuu ja uppoo.
Ootko kissaihminen?
En erityisemmin 😁
Mä tein sen! Kahvit odottelee huomenna töiden jälkeen. 😊
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Tästä on tulossa kunnon romanttinen tarina. Katseiden vaihtoa työpaikalla, arastelevia arvauksia siitä mitä toinen haluaa, tapaaminen töiden ulkopuolella. Näin juuri ne suuret rakkaustarinat alkavat!
Vierailija kirjoitti:
Kerro heti miten kävi!?
Tänään ois ihan kunnon treffit tiedossa 😊
Ehdin jopa kysymään mieheltä että haluaisitko lähtee joskus niin jo vastasi että ilman muuta ennenkö ehdin lausetta lopettaa 😂 Ollaan sen jälkeen ahkerasti oltu yhteyksissä ja tänään tosiaan päästään viettämään iltaa yhdessä 😍
Tuliko tästä jotain muutakin kuin parin illan juttu?
Meinasin sanoo, et taas tää sama juttu, mut täähän olikin se sama juttu kesäkuulta :D
Etunimet ja sukunimet alkaa samoilla kirjaimilla?