Ihastunut vai jotain muuta
Mä tarvitsen nyt apua että saan rohkeuteni kerättyä ja tehtyä asialle jotain.
Tapasin miehen töissä ja itselläni on tunne että välillä on jonkinlaista kiinnostusta tai muuta jännitettä. Alkuunsa tuijoteltiin toisiamme pitkään silmiin. Ei juuri puhuttu mitään. Nykyään hymyillään toisillemme usein. Jutellaan paljon ja pääsääntöisesti ei liity työhön millään lailla ne mitä puhutaan ja jäädään hieman liian pitkäksi aikaa toistemme silmiin kiinni. Hän jää välillä viipyilemään seuraani. Seistään välillä niin lähekkäin toisiamne kun katsotaan jotain työjuttua. Pari pientä tahallista tai tahatonta kosketusta on ollut eikä hän ole ainakaan kavahtanut sitä. Hän saattaa kiusoitella hymyssä suin joistain asioista myös joskus.
Uskaltaisinko pyytää häntä vaikka esim kahville?
Kommentit (54)
Jotain muuta. Älä tee mitään, miehen pitää aina tehdä se aloite ainakin av-mammojen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
M, oletko se sinä? Saat minut kovettumaan!
Sorry, ei jakoa. Vaikka olen eloisa, olen hyvin vanhoillinen sisimmissäni. Annan ymmärtää, mutta en ymmärrä antaa, vaikka olen halukas intohimoinen ja, syttyvä nainen. Olen kunnollinen.
Haaveita toki saa olla, myös minulla. Mutta ne EI eskaloidu koskaan.
Vähän samankuuloinen tilanne päällä kuin APlla, mutta itse lähinnä toivoisin tätä kahvipyyntöä, kun en itse uskalla pyytää. :) Turhan varatun oloinen vastapuoli siis kyseessä, mutta jotenkin sellaista selvää jännitettä ollut ilmassa koko ajan. Ja mitä haluamiseen tulee, haluaisin tämän tapauksen kyllä ihan kokonaan itselleni! Kaveriuskin kävisi oikein mainiosti, jos ei muuta ole tarjolla. R:t muuten vaikuttaa suosituilta, koska tässäkin on osallisena ihan mahtava sellainen. :D
Eli AP rohkeasti vaan pyytämään, jos uskallusta riittää ja tilanne vaikuttaa noin hyvältä. Kaverihan saattaa olla kuten mä, eli oikein odottaa pyyntöäsi.
Vierailija kirjoitti:
A mä haluan sua. Naiselle tämä.
Laita viestiä hänelle, nyt on hyvä syy olla yhteydessä ja toivottaa hyvää juhannusta.
Vierailija kirjoitti:
A mä haluan sua. Naiselle tämä.
Monta kirjainta A:n etunimessä, mikä sun etunimen alkukirjain on?
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa työpaikassa olet? Voitko siellä pyytää kahville, vai olisiko parempi tavata ns. siviilissä?
Itse pyytäisin miestä kahville, ja kyllä hän siinä vaiheessa älyää mistä on kyse ja tekee aloitteen mikäli on kiinnostunut 😍
Pyydä selkeästi tapaamaan siviilissä. Tämä lähettää suoran viestin ja molemmat ymmärtää varmasti mistä on kyse. Ei siis työpaikalla vaan esim illalla ravintolassa. Silloin ei voi kuvitella kyseessä olevan työasia.
Huomenna alkaa taas työt niin katsotaan kuinka käy. Riittääkö rohkeus... 😂😊
Pyydät perjantaina illalla baariin drinkille. Katsot miten tilanne kehittyy siitä. Tämä on vuoren varma vihje työkaverille siitä seurustelu työpaikan ulkopuolella kiinnostaa. Jos lähtee on myös kiinnostunut sinusta muustakin kuin työkaverisuhteesta.
Minä voisin olla kyseinen mies, tai tämä on täysin sattumaa. Laita nainen mulle viestiä tai kysy huomenna töissä josko lähtisin kahville, lupaan ettet pety :)
En oikein saanut tilaisuutta. Sen verran muita ympärillä etten sitten siinä kehdannut. Josko ensi viikko olisi parempi 😅
Kerro reippaasti, että olet kiinnostunut peräsuolisoutelusta.
Voit lopettaa mun kyyläämisen, olen varattu.
Te ketkä luulette olevanne kyseinen mies niin voitte laittaa jonkun tunnisteen itsestänne 😁 kerron sitten jos osuu ja uppoo.
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä luulette olevanne kyseinen mies niin voitte laittaa jonkun tunnisteen itsestänne 😁 kerron sitten jos osuu ja uppoo.
Olet ahkera keksimään uusia kutsumanimiä? 😅
No tää kyllä osu 😂 mut voi osua moniin muihinki 😁
J? 😍