Mitä juhannuksena voisi tehdä yksin kotona?
Yksin kotona, eikä jääkaapissakaan ole muuta ruokaa kuin pari porkkanaa, puolikas pussi leipää ja tölkki jernekeottoa. Huomasin että maito loppui tänään ja margariini eilen. Harmittaa kun tili tulee vasta juhannuksen jälkeen ja täytyy vain pärjätä tämä viikko ja kituutelle. Ei vain ole mitään tekemistä, eikä uloskaan hubita lähteä, varsinkaan kun joutuu olemaan yksin. Inhottaa olla yksin.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siis ymmärrä mistä tulee tämä uskomus että seurakunnat järjestävät ilmaisia tapahtumia? Ei näin ole ollut kertaakaan minun aikana.
Ap
Ei se ole uskomus. Joissakin seurakunnissa järjestetään, esim. Helsingin Oulunkylän seurakunnassa näyttää olevan juhannusjuhla. Ilmoituksessa lukee "Kesäisiä yhteislauluja. Tarjoilua ja yhdessäoloa." Hinnasta ei mainita mitään, joten ihmettelisin suuresti, jos se jotain maksaisi. Ei ainakaan 20 eur.
Jep. Googletin tossa jo ihan pöyristyneenä seurakuntien juhannusjuhlia ja olin melkein aikeissa erota kirkosta. Mutta kaikki mitä katselin olivat ilmaisia. Joihinkin järjestettiin myös ilmainen bussikuljetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siis ymmärrä mistä tulee tämä uskomus että seurakunnat järjestävät ilmaisia tapahtumia? Ei näin ole ollut kertaakaan minun aikana.
Ap
Ei se ole uskomus. Joissakin seurakunnissa järjestetään, esim. Helsingin Oulunkylän seurakunnassa näyttää olevan juhannusjuhla. Ilmoituksessa lukee "Kesäisiä yhteislauluja. Tarjoilua ja yhdessäoloa." Hinnasta ei mainita mitään, joten ihmettelisin suuresti, jos se jotain maksaisi. Ei ainakaan 20 eur.
Jep. Googletin tossa jo ihan pöyristyneenä seurakuntien juhannusjuhlia ja olin melkein aikeissa erota kirkosta. Mutta kaikki mitä katselin olivat ilmaisia. Joihinkin järjestettiin myös ilmainen bussikuljetus.
Sitten onkin syytä erota kirkosta, kun seurakunnilla menee noin hyvin, eivät tarvitse lisää rahaa.
Onhan noita juhannustapahtuma. Siellä voi olla tarjottavaakin. Tutkaile omaa seutua. Fillarointi tai kävely ja katsot miltä juhannus näyttää.
Ne fjalkapallon MM-kisat kai vielä myös pyörii sillon?
Jos ap on nainen lähde mun kanssa mökille?
Remppa kesken ja oli 10v käyttämättömänä ennen kuin aloitettiin laittamaan kuntoon, tekemisen puutetta ei ole varmasti, sauna ja pukuhuone on jo valmiina.
Rahaa et tarvitse, viinaa, kaljaa ja siideriä löytyy ja ruokaa saa kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda av Seksi palstaan ja laita vonkausviesti. Saat valita seuraksesi jonkun ja rietastella koko juhannusviikonlopun. Eiko kuulosta kivalta.
No ei, en kaipaa sellaista seuraa. Miksi ihmiset luulee että seksi ainoa lääke yksinäisyyteen? Enemmän kaipaan kyllä tällä hetkellä tekemistä, jotta voin tappaa työsyyden.ennekuin itse kuolen tylsyyteen.
Ap
Hyv!
Sitten menet ja teet. Etsi yhdessä tekemistä tai yksin tekemistä, mutta etene...nyt olet siellä ajatustesi vankilassa. Avain on sinulla. Ole utelias ja ota sipaus huumoria mukaaasi.
Mulle tämä on aika normi viikonloppu, yksin kotona. Ei sen kummempaa. Kylläkin eka juhannus ikinä yksin ja kotona. Meitä on monia. Ei mua yhtään sureta tai harmita, mikäs tässä.
Täällä Tampereella on kyllä vaikka mitä tapahtumia, ilmaisiakin, mutta saa nyt nähdä. Riippuu säästä tuleeko lähdettyä mihinkään erityiseen. Mulla on lehtiä ja kirja lukematta, net-flix. Jos ei muuta niin teen töitä. Alkoholia on kaapit täynnä mutta mitä sitä yksin - no ehkä parvekkeella viiniä ja pari kaljaa.
Hyviä vaihtoehtoja. Harmi, että en vietä juhannusta yksin. Saisi syödä, mitä ITSE haluaa, saisi nukkua kun haluaa, saisi mennä ulos tai olla menemättä, katsoa telkkarista mitä haluaa jne. Nyt mennään sen mukaan mitä muut haluaa....
Osta ooikeein pitkä hotelliyö luksussviitissä ja hemmottele kerrankin itseäsi, siihen on lupa.
Itse menen lenkille, kerään koivunoksia, teen vihdan ja saunon, sitten paistan lettuja ja syön ne lakkahillon ja vaniljajäätelön kera. Leivon varmaan myös jotain suolaista. En ota alkoholia. Sitten saatan vilkaista netistä miten muut ovat örveltäneet juhannuksena, ja saan olla tyytyväinen ettei tullut itse törttöiltyä.