Mitä makkaroita ostatte juhannukseksi?
Poprilli on ainakin aika kauhean makuista, lihapitoisuus vain 11%, mutta näkyy S-ryhmän kaupoissa olevan suosittu makkara. En kyllä ostaisi, ja ei se paljon halvempaa ole kuitenkaan kuin paljon paremmat makkarat, joita myydään esim. Lidlissä. Kabanossia taas myydään paljon K-kaupoissa, ei sekään kyllä niin erikoisen hyvä makkara ole. Ostin Wilhelmiä Lidlistä, kun oli hinta kohdillaan, ja lihapitoisuus 77%.
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000005725840.html
T. Lidl-mies
Kommentit (19)
Kivikylän Huiluntuhtia. Ainoa makkara mitä suostun syömään.
Erilaisia artesaanimakkaroita. Hyvät mausteet ja korkea lihapitoisuus.
Wilhelmiä, Hiillosmakkaraa, chorizo-lajitelman, Marskin wurstia ja kolmea Reittisen makkaraa.
Osa on jonkun perheenjäsenen lemppareita ja osaa testataan.
Itse grillaan Reittisen ryynimakkaraa, Marskia ja chorizoa.
Hampparinkäyrää ja Suomimakkaraa - tietenkin!
Ei myöskään mitään makkaroita. Meillä ei kukaan tykkää makkaroista.
Vierailija kirjoitti:
Kivikylän Huiluntuhtia. Ainoa makkara mitä suostun syömään.
Tämä oli k-ryhmän toiseksi myydyin makkara. Itse en ole ostanut.
Emme mitään, pysymme kaupungissa, koska sää on Lounaissuomessa ennusteen mukaan surkea, sataa vaan. Paljon kivempi olla kotona silloin. Sitä paitsi lähdetään lauantaina ulkomaille, joten ei viitsi lähteä möksälle yhdeksi yöksi.
Mutta noin muuten, JOS ostan makkaraa, yleensä ostan jotakin mausteista makkaraa ja Campingkiä. Jälkimmäinen on perusmakkaraksi hyvää, ja B-luokan makkaroissa ei rustot napsahtele hampaaseen. Matti Näsä on oikeassa, jauhoisempi ON parempi, jos makkaraa syö.
Vierailija kirjoitti:
Ei myöskään mitään makkaroita. Meillä ei kukaan tykkää makkaroista.
Eli piilotat talonkulmalle ja yöllä hiivit nauttimaan.
Campingia! Kunnon jauhomakkara grillautuu ja paistuu nuotiolla parhaiten.
Minä tykkään juustoisista grillimakkaroista, ehkä ostan Juustokabanossia. Jos käyn isommassa kaupassa, niin jotain uutta heidän valikoimasta. Ei ole niin tarkkaa. Ryynimakkarat ovat hyviä, kun paistaa ne uunissa.
Ostin useamman sellaisen Lidlin Party-Mix pakkauksen, jossa on bratwurstia, pekoniin käärittyä - ja ties mitä makkaraa. On mielestäni hyvää settiä. Kotimaiset makkarat saavat lähinnä aikaan yökkäsrefleksin.
Jotain mausteista jossa on kunnolla lihaa.
Mulla on vatsamakkaraa omasta takaa, kiitos kysymästä. Ei tarvitse enää kaupasta ostella.
Saksalaiset kieltämättä osaa nämä makkarahommat. Lihaisaa tavaraa tekevät.